Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Nieuwe Layout
De PC Helpforum heeft een nieuw thema/layout sinds 23 augustus. Meer info.

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

kape

Bijzondere momenten !

Aanbevolen berichten

Heb je bijzondere momenten te melden ... het bereiken van een speciaal aantal berichten dat je gepost hebt, een nieuwe grens van het aantal leden op het forum die overschreden is, de viering van je 100ste verjaardag of het verblijf van 10 jaar op dit forum (dat lukt nog niemand) ... dan is dit "the place to post".

De felicitaties zullen je dan ongetwijfeld rond je oren vliegen xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  • Omdat we vanaf heden met een schone lei beginnen in dit topic, zetten we (in willekeurige volgorde) even de Milestones van onze medewerkers in het zonnetje.

Promind: 2400 +

Jean-Pierre: 8500 +

Jion; 3500 +

Superjona: 3300 +

Clarkie: 18900 +

Passer: 1100 +

Karel: 5400 +

Mako: 2900 +

Asus: 14800 +

Hensyr: 900 +

Kape: 38100 +

iEscape: 2700 +

Kweezie Wabbit: 23900 +

Maxstar: 600 +

Dasle: 7600 +

Juisterr: 1600 +

Smeenk & Computerdude zijn "speciale" gevallen" ... en houden we dan ook buiten dit lijstje. Dit is helemaal geen "klassement" om de beste medewerker van PCH aan te duiden ... alleen maar even een overzicht van de cijfers. Elk bericht heeft zijn verdienste voor onze forumgebruikers !

PROFICIAT ALLEMAAL !!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Deze milestone heeft wel niets met PCH te maken maar ik wou het toch even melden.

Na vandaag resten er nog exact 30 "werk"dagen tot aan het pensioen. :flute:

Het zal puzzelen worden om die in te passen tussen de verlofdagen die ik nog tegoed heb. xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  • Wel, dat is nu écht een milestone die hier thuishoort ... en dan nog eentje van het leuke soort :top:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Na vandaag resten er nog exact 30 "werk"dagen tot aan het pensioen. :flute:

Het wordt dus stilaan de hoogste tijd om het juiste gereedschap boven te halen ! ... xD

53a06dacd6a0b-lintmeter.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Nog zo jong en nu al op pensioen, hoe doen ze het toch?
    Kwestie van de juiste beroepskeuze xD
    Het wordt dus stilaan de hoogste tijd om het juiste gereedschap boven te halen ! ... xD

53a06dacd6a0b-lintmeter.JPG

Ik wist dat ik nog iets vergeten was :embarassed: maar dat zal de leeftijd zijn zeker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Heb ik iets gemist? Is de kleur van de namen Hensyr en Passer onlangs gewijzigd van blauw in groen? Dat lijkt me ook een bijzonder moment om even bij stil te staan: van medewerker naar moderator. Felicitaties voor beiden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!