Ga naar inhoud

Hulp bij ontwerpen van uitnodiging Mariokart kaart


Aanbevolen berichten

Wauw!!! Deze is echt gaaf volgens mijn zoontje! En ik vind hem ook geweldig! Sorry Leroy. Wist niet dat dit ook nog mogelijk was. zou u misschien ook iets voor de binnenkant kunnen ontwerpen? Ik heb in het 2de bericht hierboven een foto neergezet van een kaart met onder en boven van die raceblokjes en dan 1 of 2 kleine plaatjes ergens in de hoeken zodat er voldoende ruimte voor tekst over blijft. Tekst ben ik nog mee bezig maar dat kan ik met Word er wel in schrijven. Echt super bedankt

aangepast door mar1979
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En bij deze enkele variaties met de raceblokjes, hopelijk vinden jullie er iets tussen

post-38737-1417705812,9535_thumb.jpg

post-38737-1417705812,9972_thumb.jpg

post-38737-1417705813,3021_thumb.jpg

- - - Updated - - -

Whoeps, beetje te snel geweest. Mocht er een ontwerpje naar keuze tussen zitten, laat het me dan even weten. Dan werk de details nog even bij, zoals rechts figuurtje onderaan wat hoger zetten en de raceblokjes nog een afwerklijntje geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Arwentje,

Zou het misschien nog mogelijk zijn om geen tekst erin te zetten. Dus Mark 5 weg te halen? En de poppetjes iets kleiner maar wel iets groter dan Mario en Luigi? Dus zeg maar nr 1 maar dan zonder tekst. Voor de rest zijn ze super mooi!!! En wat het afwerklijntje misschien in het rood maar weet het niet zeker wat hij is al erg mooi!

aangepast door mar1979
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Arwentje,

Is het misschien mogelijk om dat rode afwerklijntje boven misschien 1 a 2 mm naar boven te schuiven want er zit een grijze randje tussen. En ik krijg de voorkant er niet mooi op

post-43729-1417705813,5027_thumb.jpg

zijn naam zit echt op de rand en de vlaggen zitten dan ook niet even ver van de rand. Is dit misschien op te lossen?

De rest wel. Nogmaals heel erg bedankt!

post-43729-1417705813,5441_thumb.jpg

post-43729-1417705813,586_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Maria,

Geen enkel probleem, is snel aangepast.

Normaal zou je nu geen randje meer mogen krijgen bij de binnenkant. Wat de voorkant betreft, de vlagjes staan op evenredige afstand. Ik heb zowel de vlagjes als de naam iets kleiner gemaakt zodat die iets meer gecentreerd staan.

Wel een beetje bizar want het ontwerp werd op A4-formaat gemaakt zoals je had aangegeven. Mocht het toch nog een probleem vormen, laat het me dan even weten. Kan je in dat geval, het exacte formaat van je online module even controleren en indien nodig moeten we het formaat even aanpassen zodat alles mooi past :)

post-38737-1417705813,6252_thumb.jpg

post-38737-1417705813,6691_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even het formaat bekeken maar het is 21x30 cm ipv A4. Sorry zat de hele tijd maar met A4 in mijn hoofd.

Weet natuurlijk niet of dat veel uitmaakt? Ik kan kiezen uit 3 verschillende formaten 10x15 of 15x21 of 21x30 cm

Groetjes Maria

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.