Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
robocop67

bladwijzers importeren van chrome naar citrio?

Aanbevolen berichten

Direct na de installatie van Citrio verschijnt eigenlijk al de vraag of je bladwijzers wil importeren.

post-23245-1417705902,3383_thumb.jpg

Nu Citrio wijkt niet zoveel af van Google Chrome.

Klik rechts boven op de knop aanpassen en beheren.

post-23245-1417705902,3649_thumb.png

In het volgende venster klik je op bladwijzers en instellingen importeren...

post-23245-1417705902,3844_thumb.jpg

Nu is het wel zo dat standaard Google Chrome niet aanwezig is waaruit je de keuze kan maken om te importeren.

post-23245-1417705902,4296_thumb.png

Maar via je venster instellingen kan je wel op inloggen op Citrio selecteren.

Indien je een Google account hebt worden dan al je instellingen van Google Chrome over gezet naar Citrio.

post-23245-1417705902,4581_thumb.jpg

Kan bij jouw bovenstaande niet dan moet je eerst via Google Chrome alles exporteren.

1. Klik op het Chrome-menu SNP_9721C573E41777FBA43E1498AD084E3B160C_2696434_en_v2 op de browserwerkbalk.
    2. Selecteer Bladwijzers.
    3. Selecteer Bladwijzerbeheer.
    4. Klik op het menu Organiseren.
    5. Selecteer Bladwijzers exporteren.

Chrome exporteert uw bladwijzers als HTML-bestand.

Dan ga je importeren in Citrio via het venster instellingen-> importeren.

Dan maak je onderstaande keuze.

post-23245-1417705902,4904_thumb.jpg

aangepast door clarkie

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.984
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Sven Onderbeke
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door embroiderit
        Ik heb een 'mooie' computer met een goed scherm waar ik af en toe films op bekijk, maar het surfen gaat zo eindeloos traag.  Het duurt soms bijna een halve minuut eer hij bv. mijn hotmail account geopend heeft. 
        Waar kan dit aan liggen?
        Ik surf via wifi maar heb met mijn laptop geen enkel probleem.

• Door joska
        Beste,

Heel regelmatig luister ik muziek via youtube, dat ging altijd goed, maar opeens loopt mijn laptop telkens vast.
        Dan hoor ik alleen nog een hardgeluid, maar geen muziek meer.
        Momenteel heb ik dit probleem tientallen keren op een dag.
        Ook veranderen diverse instellingen in Chrome van zelf.

Misschien kan iemand mij helpen.

Bijvoorbaatdank !!
      • Door Bammens
        Ik probeer Google Chrome te downloaden. Dit lukt echter niet.
        Ook wil de pc 1 belangrijke update niet installeren.
        Graag uw hulp.
      • Door tolhansen
        Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem als ik vanaf een willekeurige internetpagina in Google Chrome een video wil afspelen. Tijdens het afspelen hoor ik wel geluid maar zie geen beeld, het scherm blijft zwart. Als ik via You  Tube in Google Chrome een video probeer af te spelen is dat geen probleem. 

CCleaner vind geen probleem, opnieuw opstarten of de oplossingen die Google biedt zoals resetten leveren niets op.

Als ik hetzellfde probeer te doen via Edge lukt het wel al ziet bij sommige sites het beeld er vreemd uit, (een kwart van het scherm linksboven gevuld tijdens het afspelen van de video)

Voor zover ik weet zijn er kort voor het probleem geen updates van windows geweest.

Ik heb een Tosiba Satellite met Windows 10

Mvg
      • Door kunoke
        Hallo, Ik gebruik nu een tijdje chrome,  Maar wat is me opgevallen dat de google zoek machine enkel in die browser een raar ouder design heeft. Ik heb alles al geprobeerd Browser Resetten, Opnieuw installeren, Opnieuw installeren+ Google chrome in program files te wissen, Appdata, Local, Roaming en dan weer installeren. Niks helpt en op andere browser heb ik dat probleem niet.
        Ik heb al op internet gezocht en vind geen oplossing.
        Chrome:
        C
        Firefox,...

Zou iemand me kunnen helpen?
        Alvast Bedankt,
        Mvg,
        Kuno Claes
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.