Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Arthur575,

wil je toch even geduld hebben en je bericht niet gaan kicken na (reeds) 4 uur? In een forum waarvan de mensen allemaal vrijwilligers zijn, komt dit toch wel wat opdringerig over. Ieder van de forummers heeft nog een gewone dagtaak en probeert dingen op te lossen in zij/haar vrije tijd.

We begrijpen dat je graag snel geholpen wil worden (wie niet?) maar geef er ons de tijd voor hé?

(en, wat jij ondertussen niet weet (niet kan weten trouwens) is, dat ik een uurtje geleden een pb naar iemand van het forum stuurde om zijn aandacht op jouw vraag te trekken - iemand van wie ik vermoed dat hij het antwoord weet - maar mogelijk is die nog op het werk)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Arthur575,

wil je toch even geduld hebben en je bericht niet gaan kicken na (reeds) 4 uur? In een forum waarvan de mensen allemaal vrijwilligers zijn, komt dit toch wel wat opdringerig over. Ieder van de forummers heeft nog een gewone dagtaak en probeert dingen op te lossen in zij/haar vrije tijd.

We begrijpen dat je graag snel geholpen wil worden (wie niet?) maar geef er ons de tijd voor hé?

(en, wat jij ondertussen niet weet (niet kan weten trouwens) is, dat ik een uurtje geleden een pb naar iemand van het forum stuurde om zijn aandacht op jouw vraag te trekken - iemand van wie ik vermoed dat hij het antwoord weet - maar mogelijk is die nog op het werk)

Was niet zo bedoeld ik wou gewoon nog vermelden een goeie software.

(Sorry, dan had ik het fout begrepen! - Passer)

aangepast door Passer
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dag Arthur,

Welkom op het forum, ik kreeg net een privé berichtje van Passer met de vermelding dat u naar software op zoek bent om video's te bewerken.

Alles hangt er een beetje van af wat u eigenlijk wil doen.

Als u een familie uitstap hebt gefilmd en u wil die voorzien van overgangen tussen de verschillende clips en van wat tekst voorzien dan kan je gebruik maken van AVS Video editor (zoals mijn collega iEscape hierboven reeds vermelde) wat er al voor zorgt dat u een zeer professioneel resultaat kan krijgen, of de reeds ingebouwde software Windows Movie Maker in Windows Essentials software pakket dat u kan downloaden en installeren op uw computer.

Of u kan gebruik maken van YouTube Video editor dat eveneens gratis is en meteen kan gedeeld worden op het internet zodat uw vrienden en familie het filmpje direct online kunnen bewonderen.

Wil u meer kunnen doen dan alleen wat knippen en plakken en het professioneler wil aanpakken kom je de betalende software terecht, maar daar ga ik het niet over hebben.

Hopelijk bent u tevreden met deze informatie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dag Arthur,

Welkom op het forum, ik kreeg net een privé berichtje van Passer met de vermelding dat u naar software op zoek bent om video's te bewerken.

Alles hangt er een beetje van af wat u eigenlijk wil doen.

Als u een familie uitstap hebt gefilmd en u wil die voorzien van overgangen tussen de verschillende clips en van wat tekst voorzien dan kan je gebruik maken van AVS Video editor (zoals mijn collega iEscape hierboven reeds vermelde) wat er al voor zorgt dat u een zeer professioneel resultaat kan krijgen, of de reeds ingebouwde software Windows Movie Maker in Windows Essentials software pakket dat u kan downloaden en installeren op uw computer.

Of u kan gebruik maken van YouTube Video editor dat eveneens gratis is en meteen kan gedeeld worden op het internet zodat uw vrienden en familie het filmpje direct online kunnen bewonderen.

Wil u meer kunnen doen dan alleen wat knippen en plakken en het professioneler wil aanpakken kom je de betalende software terecht, maar daar ga ik het niet over hebben.

Hopelijk bent u tevreden met deze informatie.

Bedankt!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.845
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Julian Van Eck
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door Frans van wessel
      Geachte heer Karel ,
      Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
      Heeft u daar een oplossing voor ?
      Met vriendelijke groet,
      Frans v. Wessel
    • Door Kelly6695
      Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
    • Door FabianJ
      Hallo,

Sinds afgelopen weekend heb ik vaak op één dag meerdere blue screens, daarnaast ook dat mijn pc na 5 minuten vast loopt. Ook nadat ik heel windows 10 opnieuw heb geinstalleerd van mijn cd loopt hij hele tijd vast. Ik heb het idee dat het meer met de hardware nu te maken heeft dan met de software, aangezien ik nu 2 progamma's op mijn pc heb staan, Microsoft Edge en TotalAv (virusscanner). Ik heb heb enigszins een beetje kennis van computers, maar niet zo diep in deze fouten. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Fabian
    • Door GummyBearBE
      Hey iedereen, 

Ik zou graag een nieuwe gaming pc kopen. Als student bezit ik niet zoveel geld. Maar ik zou toch graag een goede pc hebben. Zie de foto's in bijlage van mijn builds. Kunnen jullie het aub nakijken? Ik weet niet welke van de 2 ik zou nemen :). En als jullie misschien reacties/commentaar hebben op mijn build, kunnen jullie het dan ook zeggen aub? 
      Alvast bedankt!!!!

Mvg,
      Loïc

• Nieuwe aanmaken...