Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
jeffrey0

USB stick wordt niet weergegeven

Aanbevolen berichten

hallo,

mijn usb stick wordt niet weergegeven in Windows als ik hem inplug. windows maakt wel het 'nieuw usb apparaat geluid' en ook het lampje van de stick brandt.

het probleem is begonnen nadat ik de usb stick had verwijderd zonder de 'hardware veilig verwijderen' optie. Hoe kan dit opgelost worden??

alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Kan je een afbeelding van je schijfbeheer maken (met ingeplugde USB-stick) ?

Schijfbeheer bereik je via Start -> Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Schijfbeheer.

Hoe je een afbeelding in een volgend bericht kan plaatsen lees je hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Je stick krijgt in schijfbeheer een stationsletter toegewezen (F) en wordt weergegeven als "Geen medium" ... hoe gedraagt deze stick zich op een andere PC ? ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Wanneer je met rechts klikt op de plaats die ik gemarkeerd heb op de afbeelding, kan je dan kiezen voor Eigenschappen en een (willekeurige) naam toekennen aan de USB-stick ? ...

540d5917c22a3-stick.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, besluit ik dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.