Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Gast kieken10

Muisprobleem

Aanbevolen berichten

Gast kieken10

De zandloper loopt zo om de 10 min zelfs zonder enige activiteit te doen op pc

iemand hulp

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste kieken10,

het viel ons op dat je op een ander forum nog bezig bent een malwaretopic, welk tot op heden nog niet is afgerond omdat je een aantal handelingen niet hebt uitgevoerd.

Gaat het in dit topic over dezelfde PC ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •   
    Gast kieken10

@Asus idd zelfde pc, ik heb ondertussen al herinstal gedaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Speccy geeft wel de correcte info: er gebeurde dus ondertussen GEEN herinstallatie ... :dong:

De installatiedatum van je Windows = 18 augustus 2014 ... je hebt het probleem aangekaart op 17 september 2014, toen is de malwarebehandeling van start gegaan.

Lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander van zijn van het gelijktijdig posten van eenzelfde probleem op meerdere forums.

Het is uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de reeds aangereikte tips op het andere forum.

Succes !

aangepast door Asus

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

We hebben je HIER al eens verwittigd dat we niet houden van het plaatsen van vragen op diverse fora en van het niet opvolgen van de suggesties van de medewerkers (hier en elders). Nu blijkt ook uit de studie van je Speccy, dat je ook nog eens halve waarheden of hele leugens zit te melden over een zogezegde "herinstallatie". Daar houden we nog minder van ... vandaar dat de tijdelijke schorsing op PCH, nu omgezet is in een definitieve. Om op een goede basis samen te werken, is - op zijn minst - enige inzet en eerlijkheid van jouw kant geboden. De inzet van onze medewerkers krijg je er dan gratis bovenop. Dat is hier niet meer het geval ... it takes two to tango :dong:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.629
      • Meeste online
        1.765

Nieuwste lid
      Bertju
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Rik123
        Beste leden,

Voor mijn werk ben ik een Excel bestand/dashboard aan het maken. Momenteel wordt van alles handmatig een rapportage gemaakt. Omdat ik dacht dit kan handiger ben ik gaan knutselen.
        Ik ben erg ver gekomen en tevreden met mijn resultaat.

Nu kan het altijd beter. Het dashboard werkt namelijk voor een hele maand. In de ideale wereld kan ik zelf een datum invullen en het dashboard laat dan alleen de data zien van die datum. Of nog beter 2 datums en dashboard laat de data tussen deze twee datums zien.

Het gaat in het bestand om de datum in cel A2 >

Ik ben benieuwd of dit mogelijk is of dat er andere suggesties zijn.
        Alvast bedankt voor de moeite!

(PS ik heb het bestand dusdanig aangepast zodat geen privé gegeven erin staan..)
        Voorbeeld bestand voor forumhelp.xlsx
      • Door Jasper
        Goedemiddag PC Helpforum,

Voor het werk heb ik vraag gekregen om naar een goede laptop te gaan kijken waar wij als engineers op kunnen werken.
        Tot nu toe maken wij eigenlijk altijd gebruik van HP workstations. Echter is dat vanwege de vele bedrijfsbezoeken niet handig.

Voornamelijk draaien wij 3D modeleer software van Creo ellements Direct moddeling.
        En wat bijbehorende modules.

De Workstations zijn opgebouwd met de volgende onderdelen.

- Intel Core i7-6700 CPU @ 3.4 ghz
        - 16gb werkgeheugen
        - NVIDIA Quadro M2000

Deze pc's werken eigenlijk al te langzaam voor het pakket en zijn dus niet voldoende.

Nou kwam een collega van met met het volgende aanzetten:

https://www.alternate.nl/html/product/1564264?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=GoogleShopping_Notebook&utm_term=PL6AZNAE&gclid=Cj0KCQiAtf_tBRDtARIsAIbAKe019QNv3uNBHdZta0n_OSUvh3wursBU4oLEvz2U_6iZRaWg-lz7yc4aAiKJEALw_wcB

Het grootste voordeel is hierbij dat we 2 schermen zouden hebben ( 1 voor 3D omgeving en 1 voor database etc) Echter kan je ook kiezen voor een laptop inclusief een los 2de scherm.

Het budget is maximaal 3600 euro per laptop. Echter zou het fijn zijn als we goedkoper uit komen. :D

Ik hoor graag jullie aanbevelingen.

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...