Ga naar inhoud

USB Webserver V8.6


nice dady

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op virtualbox kun je volgens mij ook een gedetailleerde handleiding vinden hoe je iets moet virtueel moet draaien. Ook op internet kun je vast hele goede handleidingen vinden hoe je windows xp, vista, 7 en/of 8.1 moet installeren in virtuabox.

In principe reserveer je een stukje harde schijf ruimte (bijv. 40GB) en installeer je op dat stukje ruimte een nieuwe windows (of linux). Dit wordt vaak in één of meerder bestanden geplaatst. Bijvoorbeeld in 'C:\[user]\documents\virtual machines\[naam-van-virtuele-machine]\'

Link naar reactie
Delen op andere sites

In virtual box moet er een installatiecd gebruikt worden maar die heb ik niet. Ik heb wel windows 7 kunnen dowloaden maar ik weet niet hoe ik verder moet want via het internet vind ik bv geen info hoe je juist een instalcd met een gedowloade windows versie moet maken althans is de uitleg voor mij latijn. Kan ik misschien de dowload rechtstreeks in virtualbox openen? Je ziet ik ben echt een windows analfabeet. Een tweede probleem voor mij is dat ik niet overweg kan met engelse sites.

aangepast door nice dady
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle exe die ik heb gedowload worden door Norton verwijderd als zijnde slecht. Hoe kan ik iso bestanden voor windows 7 dowloaden zonder reclame of andere dowloads? Het is een warboel op internet om het te vinden en zijn allemaal met extra dowload van iets wat ik niet nodig heb. Wat moet ik nu doen om windows 7 in mijn virtualbox te krijgen?

aangepast door nice dady
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.