Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Lau951

outook express verzendt ontvangt niet

Aanbevolen berichten

Hier de foutmelding:

wij zitten nog met een windows xp, en dus ook met outlook express opgescheept. Het probleem is dat deze geen mails meer wil verzenden of ontvangen. Heb al veel geprobeerd, en in bijlage de foutmelding die we krijgen.

post-46201-1417705983,8822_thumb.jpg

aangepast door clarkie
afbeelding omgekeerd en tekst toegevoegd uit ander topic

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Bedankt, na heel wat prutsen kan ik nu al mails versturen, maar het ontvangen lukt nog steeds niet :(

Blijven prutsen aan de serverinstellingen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.642
      • Meeste online
        1.765

Nieuwste lid
      Rahmat Ali Anwar Ali
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Axelle
        Hallo forumleden,

Na even mijn computer niet te hebben gebruikt, startte ik mijn computer zoals gewoonlijk op en kreeg toen het volgende startscherm (zie foto), gevolgd door een enorm lawaai van de achterste kleine ventilator. Na op "press F1 to load default values and continue" geklikt te hebben, kwam ik gewoon weer op mijn computer startscherm, maar het geluid bleef aanhouden... Elke keer als ik mijn computer opstart krijg ik weer dezelfde foutmelding gevolgd door het enorme lawaai. Weet iemand wat ik hiermee moet doen, wat de foutmelding betekent of wat er eventueel kapot kan zijn? (De computer is ook al helemaal opnieuw geïnstalleerd geweest, maar dit heeft het probleem niet verholpen).

Alvast héél erg bedankt!

Groetjes Axelle

• Door Cil
        Mijn pc werkt redelijk(beetje traag maar oke) maar met het uploaden van mijn Paint shop lessen naar Photobucket blijg ik maar ellende houden. Ik gebruik Google Chrome als standaard browser. Maar bij deze site duurt het uploaden van de afbeelding ontzetten lang, Zie rechts boven in mijn scherm ook een rood teken, dat er blokkering op die site zit. Ook al klik ik op accepteren, dan nog blijft het staan.

• Door GtenW
        Reeds een behoorlijke tijd krijg ik in iTunes de melding "MobileDeviceHelper werkt niet meer".
        De foutmelding komt sowieso als ik in het submenu 'Bewerken' -> 'Voorkeuren' -> 'Apparaten' aanklik, maar ook (pas na enige tijd, b.v. als hij apps gaat copiëren) na een opdracht 'Handmatig reservekopieën maken en terugzetten".
        Bovenstaand topic is al eerder geplaatst maar was afgesloten. Alles wat daar getipt was, heb ik reeds geprobeerd, maar werkt niet!
        Opmerking: misschien heeft bovenstaande technisch met iets anders te maken: als ik mijn iPhone aansluit, startte vroeger automatisch een programma die me vroeg of ik foto's wilde downloaden naar de computer. Dit automatisch starten gebeurt ook niet meer. Conform de tip van de Apple website kan ik nog wel foto's naar m'n pc copiëren door op 'Computer' te klikken en vervolgens via de rechtermuisknop op mijn iPhone (of iPad, maakt in dit geval niets uit) "Afbeeldingen en video's importeren" (zou trouwens fijn zijn als hij na aansluiten dit scherm ook weer automatisch kon opstarten), maar als ik dan zoals vroeger klik op "Instellingen voor importeren" reageert de computer niet meer op deze opdracht. Zoals gezegd, vermoed ik (maar ik weet dit niet zeker) dat ook die fout teruggaat op dezelfde oorzaak waarom ik in iTunes de foutmelding "MobileDeviceHelper werkt niet meer" krijg. Het zou super zijn als iemand mij kan helpen om dit hardnekkige probleem (deze hardnekkige problemen) op te lossen. DANK bij voorbaat!
      • Door spike666
        Hallo,

Ik krijg sinds enige tijd na het opstarten de melding dat common.dll ontbreekt op mijn pc.
        Hoe kan ik deze terugplaatsen.

Als ik een cd wil afspelen, krijg ik ook een melding dat MSVBVM50.dll ontbreekt en kan ik de cd niet afspelen.

Weet iemand hier raad mee?

• Door FvanTol
        Hallo,

sinds een paar dagen heb ik het probleem dat als ik game ik de foutmelding ''Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld, beeldschermstuurprogramma Intel HD Graphics Drivers for Windows 8( R ) reageert niet meer en is hersteld". Soms heb ik het om de 30 sec en soms om het kwartier, ik irriteer me er dood aan want me spel freezed voor een paar seconden dan of stopt er helemaal mee.

Kan iemand mij hier mee alsjeblieft mee helpen?
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...