Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Elly de Bruijn

Terugvinden Archief-emails van KPN die verwijderd zijn, nadat PC opnieuw is opgestart

Aanbevolen berichten

Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.302
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Henkw2
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Indy De Jong
        Ik heb echt geen idee. 
        Al de methode geprobeerd van regback. Loop alleen al vast bij stap 1

c:\windows\system32\config 
          alleen hier zegt hij ..... path not found
        Bij me windows map op me D schijf is geen config file... geen idee..
        Helluuup!  System restore doet het niet startup settings doen het niet go back to previous version doet het niet en startup repair... naja helemaal niet

• Door Goatik
        Hallo, ik heb een probleem met mijn nieuwe pc die ik juist heb opgesteld. Als ik die aanzet krijg ik niets op mn scherm te zien, de lichten gaan wel aan en alles draait zoals die hoort. Mijn moederbord heeft een troubleshooting LED indicator die zou moeten branden als er iets mis is, die brandt niet. Ik ben bijna zeker dat alle kabels goed aangesloten zijn. Dit is de 3de keer dat ik een pc opstel en had nog nooit problemen. De RAM zit ook in de juiste slot, heb in de handleiding van de moederbord gekeken.

Als iemand zou kunnen helpen zou ik dat zeer veel appreciëren.

Hier de specs van mn pc:
        Moederbord: Msi B350 Pc Mate
        Cpu: Ryzen 5 2600
        Cpu koeler: Be Quiet! Pure Rock
        Behuizing: NZXT s340
        GPU: Msi Geforce GTX 750ti (ga ik nog vervangen)
        Ram: 1x4GB 2400Mhz DDR4 Corsair Ballistix (ik ga er nog een stick bijvoegen later)
        Ssd: 500GB WD Ssd
        Voeding: Cooler Master Masterwatt lite 500

• Door Tiesss
        Ik heb recent een nieuw spel gekocht omdat ik geen goed spel meer had, toen ik het wilde installeren kon mijn pc de cd/dvd drive niet vinden. alle kabels zitten goed en ik heb een nieuwe cd/dvd-drive gekocht maar hij vind hem nog steeds niet. Wat moet ik nu doen?
      • Door Testpc
        Ik krijg zo nu en dan blauw scherm
        Wat is er aan de hand want het is hinderlijk

• Door GummyBearBE
        Hey iedereen, 

Ik zou graag een nieuwe gaming pc kopen. Als student bezit ik niet zoveel geld. Maar ik zou toch graag een goede pc hebben. Zie de foto's in bijlage van mijn builds. Kunnen jullie het aub nakijken? Ik weet niet welke van de 2 ik zou nemen :). En als jullie misschien reacties/commentaar hebben op mijn build, kunnen jullie het dan ook zeggen aub? 
        Alvast bedankt!!!!

Mvg,
        Loïc

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.