Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben de test aan het runnen en zie dat de CPU zo'n 69-70° wordt (staat immers op het scherm). Ik vind dat warm, de laptop waar ik nu op werk is veel koeler, vooral de lucht die uit het rooster aan de zijkant komt. Mijn eigen laptop is al stukken koeler toen opzichte van een aantal weken geleden, daar we het stof (en daar waren klodders bij) toen weggeblazen hebben met zo'n apparaat dat lucht blaast. Ik zet hem nu ook enkel op een tafelblad, en dan nog op een verhoogje (heb 4 damstukjes onder de pootjes gelegd) daar men mij dat aangeraden had (maar 't is toch behelpen).

Zouden de pannes ook met de temperatuur te maken kunnen hebben? Ik las dat ergens... En buiten het stof wegspuiten, moet ik nog iets doen om schoon te maken? Ik heb hem nog nooit opengeschroefd, durf dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, die was rond maar sindsdien heb ik de pc niet meer kunnen opstarten tot op het punt dat ik het logbestand kon vinden.. crash na scrash, zelfs in veilige mode en ik weet niet hoe ik aan dat bestand kan komen zonder de pc op te starten tot de Explorer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

status : geheugentest heb ik beëindigd daar er geen errors verschenen

Dadelijk proberen op te starten maar neen, weer die melding vanPAGE_DEFAULT_IN_NONPAGED_AREA

en valt uit na het inloggen

in veilige modus crashed hij ook, maar met de gewone melding van 0x etc

Wat  kan ik doen? is windows opnieuw installeren een optie? Ik las net dat men gratis kan updaten naar windows 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tip die ik je kan geven is, haal bij de eerstvolgende keer dat je op de pc kan komen alle belangrijke data die je hebt er af (zet het op bijvoorbeeld een usb stick).

 

Je zou kunnen proberen om dan windows opnieuw te installeren (windows 10 komt pas over een jaar, dus daar kan je niet op wachten).

 

Maak de pc toch eens open aan de zijkant (als je naar de voorkant kijkt moet het linker paneel er af).

Dit zijn maar 2 schroefjes, er kan niets gebeuren daarmee (het is alsof je een deksel van een pot haalt).

Observeer eens of er veel stof aanwezig is, neem eventueel een mooie overzichtsfoto dan kunnen wij meekijken.

 

 

Door de hoeveelheid problemen ga ik bijna denken dat het een gedane zaak is met deze machine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen 

 

 

 

ik heb van de site van HP drivers geupdated, allez toch geprobeerd..

Die van de BIOS (67224) lukte in het begin, maar als ik opnieuw opstartte in dat proces kreeg ik BSOD met IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.

Wat betekent dat en wat kan ik nu doen?

 

PS wat dat openschroeven betreft, deze laptop heeft onzichtbare vijskes blijkbaar, nergens te zien! mijn man heeft mee gezocht maar niets te vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk wat goed nieuws. Ik heb hem opengemaakt en gekuist. En hij startte nog op ook! Ik kreeg enkel de foutmelding unable to read C:\Users\Inge Helsen\AppData\Roaming\codec.exe, maar hij start gewoon verder op. Ik vind wel dat hij terug meer lawaai maakt. Ik heb ook enkele drivers geupdated via de HP site, maar ik ben niet altijd zeker of ik wel de juiste neem, ik moet verschillende keren kiezen alhoewel ik eerst het type van mijn pc heb opgegeven, en het besturingssysteem. Bestaat er een gratis programma dat de pc scant en de juiste drivers downloadt? Ik werd automatisch doorverwezen, maar dan blijkt dan weer dat de scan gratis is, maar om te repareren moet je betalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.