Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Bij internet explorer 11 krijg ik door 1 maal te klikken zwart beeld bij starten van een video, het geluid werkt wel.
Door 2 x te klikken: groot scherm, heb ik wel beeld.
Bij movie maker eveneens zwart schermpje
Ik gebruik Windows Essentials 2012 versie 16.4.3508.0205
en Adobe flash player 16 Active X versie 16.0.0.296
Bij google chroom werkt alles zoals het moet.
Wie kan me helpen om dit op te lossen?
Alvast bedankt :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Heb nog eens opnieuw getest: door de hardware versnelling uit te schakelen heb ik enige vooruitgang.

Als ik bv op HLN kijk en een video start die bij de huidige artikels staan, werkt dit wel: Ik heb beeld en klank.

Wil ik echter onderaan de HLN pagina een video starten van "recente video's", dan werkt dit niet.

De site toevoegen aan de compatibiliteitsweergavelijst brengt geen verandering

Traceerbeveiliging is uitgeschakeld

Bij movie maker blijkt mijn probleem: steeds zwart scherm in afspeelvenster, wel klank 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Werken filmpjes op Youtube nu wel normaal?

Wat heeft Movie maker te maken met filmpjes op internet?

Heb je die problemen altijd gehad of is het recent ontstaan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

De filmpjes op Youtube werken eveneens.

Movie maker kan misschien los staan van de problemen die ik heb met weergave van filmpjes op internet, maar de symptomen zijn dezelfde. En het is nu net Movie maker die ik graag in orde zou hebben voor het maken van een film van een reis die ik onlangs gemaakt heb. Ik heb dit probleem al geruime tijd, vroeger had ik daar echter geen problemen mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Voor movie maker heb ik de herstel opdracht gegeven voor windows Essentials

IK krijg dan onderstaand;

De reparatie is niet gelukt

Windows Essentials kan niet worden hersteld

Er is een onbekende fout opgetreden

Fout: 0x800c0006

bron crt90-amd64

Wat nu?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Verwijder via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen Windows Essentials.

Voer dan onderstaande uit.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
    Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
    Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
    Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
    Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
    Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
    Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
    Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

Download en installeer Windows Essentials via deze link.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.787
      • Meeste online
        1.765

Nieuwste lid
      Toby Legrand
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Grandaelus
        Hallo degene-wie-dit-leest

Als ICTer zijnde ben ik graag aan het probleem oplossen en upgraden van systemen.
        Alleen loop ik tegen een probleempje aan met mijn laptop.
        Nergens op internet kan ik meer geldige informatie vinden over mogelijkheden van grafische upgrade van mijn laptop.

Het gaat hier om de Packard Bell EasyNote LJ65 (LJ65-CU-014).

Uiteraard heb ik al ondervonden dat het upgraden van RAM naar 8GB mogelijk was en ook volledig in gebruik wordt genomen door het systeem (zonder vertragingen).
        Ook heb ik ontdekt welke processoren op de socket passen en compatible zijn met het systeem en chipset (GM45).

Één iemand op internet omschrijft BIOS problemen met de ATI Radeon HD6770M.
        Echter is dit ook al een lange tijd geleden, dus weet ik niet of iemand al oplossingen heeft ontdekt of gecreëerd.
        De laptop draagt tot hedendaags nogsteeds zijn HD4570M.
        Netjes kaartje voor zijn tijd, maar voor een ICTer is het in deze tijd een slakje geworden.
        Ik houd sowieso de koelpasta vers ieder jaar ongeveer, gezien oververhitting niet ver te zoeken is, vooral met de fabriekswaarde pasta.
        Er zitten nou eenmaal niet verkeerde onderdelen in en prestatie wekt nog altijd hitte op, ook in een samengeknepen PCtje als deze.

Dus laat ik maar neerkomen met de conclusie, voor de ik-will-niet-alles-lezen lezers:
        - Wat is de hoogst/laatst compatible videokaart voor de LJ65-CU-014?
        - Dit betreft elk mogelijk merk, fabrikant en type, zolang het gaat om nette prestaties.

MVG
        Sytse
      • Door tolhansen
        Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem als ik vanaf een willekeurige internetpagina in Google Chrome een video wil afspelen. Tijdens het afspelen hoor ik wel geluid maar zie geen beeld, het scherm blijft zwart. Als ik via You  Tube in Google Chrome een video probeer af te spelen is dat geen probleem. 

CCleaner vind geen probleem, opnieuw opstarten of de oplossingen die Google biedt zoals resetten leveren niets op.

Als ik hetzellfde probeer te doen via Edge lukt het wel al ziet bij sommige sites het beeld er vreemd uit, (een kwart van het scherm linksboven gevuld tijdens het afspelen van de video)

Voor zover ik weet zijn er kort voor het probleem geen updates van windows geweest.

Ik heb een Tosiba Satellite met Windows 10

Mvg
      • Door carambole
        Die van mij Filmora is meteen 1/2 speed naar beneden ,de afspeelsnelheid van de video of een geselecteerd gedeelte video met L & R een splitsing.
        Ik probeer een zanger synchroon te brengen met de audio. Sommige dagen kan ik dat met ca 60 stukjes video te vertragen ,3 uur werk maar een mooi resultaat.
        Ben al een halve dag Engels aan 't knauwen om zulk een video editor te zoeken .Open shot gaat in W10 maar is enkel in 64 bit.
      • Door asus2001
        ik probeer video's in windows movie maker te zetten zodat ik ze kan bewerken maar elke keer als ik dit probeer krijg ik een foutmelding dat er iets mis is met het bestand of iets dergelijks. weer iemand hoe ik dit zou kunnen veranderen?

• Door Cloud77777
        Hallo iedereen

Een tijdje geleden las ik hier op het forum dat Windows Movie Maker niet langer beschikbaar is om te downloaden. Ik begon dus te zoeken naar alternatieven, maar na vele verschillende programma's gedownload te hebben en op veel brol uit te komen, wist ik het echt niet meer... Ik zou jullie dus graag willen vragen of jullie goede alternatieven hebben voor Windows Movie Maker. Ik zoek iets duidelijk dat niet de hele tijd uitvalt of van filmpje van 5min helemaal begint te flippen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen en dat ik eindelijk het perfecte programma vind.

Bedankt alvast voor de hulp!!
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...