Ga naar inhoud

Logo maken/aanpassen


Aanbevolen berichten

Nee, idd. Het logo was daarvoor te groot. Ik moet nu even weg, maar straks bezorg ik je de juiste formaten voor je profielfoto, de voorkant van het visitekaartje,.. Je zal het dan maar pas kunnen gebruiken als je alle gegevens kan aanvullen, maar dan heb je het al staan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dadelijk alles geregeld het zoals website en telefoonnummer mag ik dan nog een beroep op je voor voor de achterkant van het visitekaartje zodat alles een beetje dezelfde stijl krijg.

Doe rustig aan het heeft geen haast allemaal dat het gelijk vandaag af moet.

 

Groetjes Marie

Nee, idd. Het logo was daarvoor te groot. Ik moet nu even weg, maar straks bezorg ik je de juiste formaten voor je profielfoto, de voorkant van het visitekaartje,.. Je zal het dan maar pas kunnen gebruiken als je alle gegevens kan aanvullen, maar dan heb je het al staan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-17434-0-09976100-1425595579_thumb.j

 

Marie,

 

Bij deze nog het formaat voor je profielfoto op facebook. Wanneer je de foto gaat toevoegen aan je profiel, zet je de schaal gewoon volledig op '-'. Zo past hij mooi.

Het formaat voor het visitekaartje zal ik volledig afwerken als we de achterzijde aanpakken, zo is dat in 1 keer geregeld.

Mocht er in tussentijd nog iets zijn, laat je het maar weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Arwentje,

 

Heel erg bedankt!

Het logo past perfect nou als profiel foto!

En het staat er mooi.

Zodra ik de rest van de gegevens het stuur ik je een berichtje.

 

Nogmaals heel erg bedankt!

 

Groetjes Marie

attachicon.gifgypsy cakes- profielfoto.jpg

 

Marie,

 

Bij deze nog het formaat voor je profielfoto op facebook. Wanneer je de foto gaat toevoegen aan je profiel, zet je de schaal gewoon volledig op '-'. Zo past hij mooi.

Het formaat voor het visitekaartje zal ik volledig afwerken als we de achterzijde aanpakken, zo is dat in 1 keer geregeld.

Mocht er in tussentijd nog iets zijn, laat je het maar weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.