Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
BartVDB

SysWOW64

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Sinds 2 weken zit ik met een probleempje. Telkens wanneer ik de pc opstart opent de map C:\windows\SysWOW64 automatisch.

Ik kan deze gewoon sluiten en dan is er verder niets mis. Het begint wel lastig te worden, nu het al 2 weken aanhoudt. 

Ik heb GData op mijn pc staan en heb ook al Malwarebytes laten lopen. Beiden vonden niets.

Als ik de pc in veilige modus opstart, doet dit probleem zich niet voor.

Ik heb al wat gegoogeld, maar nog geen bruikbare info gevonden die mijn probleem oplost.

Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?

groeten

Bart

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Dag Super Moderator,

Bedankt voor de snelle reactie.

Jammer genoeg heb ik deze site ook al gevonden en uitgeprobeerd.

In de msconfig is er niets te vinden en in regedit staan de waarden correct.

In plaats van het 'kaal' opstarten, zoals ze daar vermelden, heb ik de pc opgestart in veilige modus zoals hier staat beschreven:

http://windows.microsoft.com/nl-be/windows/start-computer-safe-mode#start-computer-safe-mode=windows-7

Is dit hetzelfde of moet ik die stappen ook nog eens uitproberen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Bij het kaal opstarten is er opnieuw geen enkel probleem.

Is er een andere manier dan een volledige herinstallatie van GData?

Ik heb echter enkele jaren geleden een online-licentie gekocht die ik elk jaar verleng.

Ik heb dus geen installatie-cd. Hoe kan ik dit dan herinstalleren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.196
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Pascal Wagener
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door RoMuLaN
        Ik gebruik Windows 10 als besturingssysteem.
        Sinds enkele dagen ervaar ik bij het opstarten van de browser Microsoft Edge problemen. In plaats van de homepage (msn) te laden met daarop de meest recent gebruikte apps, laadt er een blanco scherm en als ik dan zelf websites invoer, dan moet ik daar altijd bevestigen voor cookiesinstellingen, worden paswoorden (voorbeeld facebook, YouTube, Steam,...) niet onthouden, en alle pagina's laden zeer traag, en de hulppagina's van microsoft blijven wit staan.

Ik heb het volgende al geprobeerd:
        - heropstarten
        - apart gezette tabbladen verwijderd
        - verwijderen van cache, cookies, trackers
        - herstel en herinitialisatie
        - antivirus laten lopen
        - updates W10 laten lopen

Niets lijkt te werken. Zijn er nog mensen die deze problemen hebben ontmoet, en wat is jullie oplossing geweest?
      • Door dagmaar
        Bij het opstarten krijg ik steeds de vraag naar een PASSWORD. Nooit gaf ik een paswoord in.
        Ik koppelde de batterij en ook de bios batterij (CMOS) los om op die manier een reset door te voeren. Ik heb ongeveer 12 uren gewacht. Zonder resultaat echter.
        Is er mogelijk een technisch (hardware) probleem? Iemand nog een suggestie?

veel dank ;-)

• Door Rene Boki
        Hallo

Windows 10 wil niet opstarten.. na x of 5 a 10 de pc op nieuw aan te zetten start ie wel ...na de logo opstart scherm valt de pc gewoon helemaal uit ,, wil ik in de bios kijken kan ik er gewoon in blijven ... ligt aan de boot van windows denk ik... ik heb hoop test uitgevoerd in windows zelf ..alles werkt prima .. hij doet dit nu week of 2 ... ik heb maar 1 besturing systeem ,,, weet iemand wat dit kan zijn en hoe kan ik de boot systeem weer in order krijgen ... is vreemd dat bij de opstart van windows de pc geheel uit valt ... voeding werkt prima ssd werk 100%  pc is een i7 3820 gigabyte moederbord en 16 gb ram ...werkt allemaal prima 
      • Door drechaux
        Goeiemorgen,
        Graag hulp in verband met mijn externe harde schijf.
        Ik raakte met m'n cursor een map aan op m'n externe harde schijf, en plots was die map weg. Map opties geprobeerd, geeft weer verborgen mappen tonen, is aangevinkt. Volume van schijf gecontroleerd, en deze geeft nog de juiste Mb weer. Heb externe HD verwijdert van Desk pc, en terug verbinding met stroom en Usb gemaakt. Voila ik ben ten einde raad, kan U mij helpen aub ?
        Bedankt op voorhand,
        Michaux Andre (drechaux)
      • Door LiekeEspeldoorn
        Dag allemaal,

Ik heb een probleem, als ik een nieuwe map wil maken dan reageert de laptop niet meer.
        Hierdoor ben ik al een aantal bestanden kwijt geraakt omdat ik tijdens het opslaan een nieuwe map wou openen, word en dergelijk reageert dan niet dus moet ik het afsluiten en ben ik alles kwijt.
        Dit is erg vervelend iemand die hier een oplossing voor heeft.
        dus voor de duidelijkheid ik wil een nieuwe map aanmaken en dan reageert het programma niet meer waar alle documenten in staan.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.