Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Log in om dit te volgen  
bm.silverlake

KOEL-PC/apparatuur-KAST

Aanbevolen berichten

Hoi Iedereen,

Inmiddels is dit, wat u nu gaat zien,voor mij al zó gewoon dat ik er  nooit over na heb gedacht het te delen,op internet te zetten,of misschien zelfs navolging te krijgen.

De titel van het topic is "koel-PC/apparatuur-kast".

Dit wil zeggen dat:

Een jaar of 5 terug had ik een *zie foto, electrolux 2 verdiepingskoelkast- en hoewel hij t prima deed,was ie te groot voor mij. Ik zette t ding eerst in de gang,daarna op t balkon,toen in de tuin,en tenslotte maar weer in de keuken.

Op een bepaald moment begon ik de koelkast als opbergkast te gebruiken.Handig!! Deurtje open,rotzooi erin,en deurtje snel weer dicht!

Daarna  ging het  snel,ik zocht een mooie witte stevige open  pc kast,keek naar de koeler en dacht "waarom niet?, laat ik eens iets proberen"

Ik stripte de koelkast (rekjes, klokje,lampje, koeltankje, leidinkjes en enkele treetjes in de benedenverdieping,en helaas ook de deurtjes, en de pc koeler was geboren.

zie foto :

Helemaal onderin de vriezer stonden wat papieren,en bakjes met usb,sd kaartjes kabeltjes en dergelijke.

Daarboven staat de PC.

In het koelgedeelte staat een denon,en daarboven stond de cd, de casette,een klok, en een dvd speler.

Aanvankelijk was dit best aardig, maar je gaat verder denken"wat kan ik nog eer met dat ding"...en ik boorde gaten. Voor elk box-snoer 1 gat.Voor elk ander snoer óók 1 gat.De snoeren gaan nu achterlangs,netjes weggewerkt,en elk een eigen ingang.

Het heeft legio voordelen: de apparaten staan ALTIJD heel erg los van elkaar,en er is dus genoeg ruimte om te koelen/ventileren.

Om bij de snoeren te kunnen, om stekkertjes aan te sluiten of los te koppelen zonder al te veel geschuif , om bij de pc een kaart in te zetten etc...supermakkelijk.

Storingen ( impedantie van de box snoeren) is werkelijk nada (heb t opgemeten)

De kast is stevig,een gat meer of minder maakt voor deze toepassing niet uit.

En een gestripte koelkast heeft legio haakjes,gaatjes en richeltjes (van de rekjes) dat die altijd wel ergens voor gebruikt kunnen worden.

Het enige dat ik jammer vind zijn de gestripte deurtjes. Ik zoek nu ene exemplaar mét deurtjes,zodat ik die dicht en op slot kan doen als ik op vakantie ga,

;)))

groetjes,en fijne dag evrder

en oja,wie een kapotte koeler,maar héle kast van de koler overheeft,...en t is niet al te ver van Enschede,dan ben ik geinteresseerd.

grinnik

post-16123-0-02071900-1429104679_thumb.j

post-16123-0-23925400-1429104955_thumb.j

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Log in om dit te volgen  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!