Ga naar inhoud

Opstartproblemen + problemen om programma's te openen bij Windows XP


Soccermanu

Aanbevolen berichten

Ik ben er in veilige modus ingegaan, en kon niet op internet of firefox. Kan dus ook niets downloaden vanaf het internet denk ik dan.

 

 

 

 

- Het begint eigenlijk al bij het opstarten, zodra hij opgestart is en naar het bureaublad gaat, krijg ik meteen een melding 0xc0150002. 

 

- Vervolgens laadt de computer de taakbalk en het startmenu niet. Ik krijg enkel een soort witte lijn op de taakbalk, waardoor de startknop en de pictogrammen naast de startknop niet zichtbaar zijn. De icoontjes rechts in de balk (bv. met de draadloze verbindingen, batterij, volume,...) worden wel weergegeven, maar aan de pixels is te zien dat er toch iets scheelt.

 

- Programma's openen niet: ik probeerde firefox en paint te openen, maar ik kreeg steeds een foutmelding en geraak er dus niet in. De foutmelding verwijst naar een document in system32. 

 

Het zijn een hele resem problemen en ik zie niet meteen waar te beginnen. 

 

 

 

Je hoeft ook niks te downloaden vanaf internet. Software zoals speccy of andere kan je ook vanaf een andere computer downloaden.

 

Graag zou ik weten of je in veilige modus dezelfde problemen hebt als diegene die je opgesomd hebt in bericht 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Graag zou ik weten of je in veilige modus dezelfde problemen hebt als diegene die je opgesomd hebt in bericht 1.

In veilige modus heb ik dezelfde problemen inderdaad.

 

 

Je hoeft ook niks te downloaden vanaf internet. Software zoals speccy of andere kan je ook vanaf een andere computer downloaden.

 

Ook geprobeerd, maar niet mogelijk. Als ik met een usb-stick of cd-rom het programma probeer te installeren krijg ik ook telkens een foutmelding.

 

Aangezien niets van wat jullie zeggen lijkt te helpen, overweeg ik om windows gewoon opnieuw te installeren. Een verse start zal waarschijnlijk de beste optie zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.