Ga naar inhoud

welke microsoft net framework moet ik hebben op xp ?


cdj

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wou gisteren Whats app op mijn pc zetten, toen kwam er een scherm dat ik
Dotnet version 2 moest installeren, waarschijnlijk iets anders dan Microsoft .net framework,
nu staan er allemaal andere service packs ( sp1 en sp2) en meerdere nieuwe net frameworke in Software, heb waarschijnlijk iets verkeerd gedaan, het werkt tot nu nog wel goed.

Nu is mijn vraag, welke .net Framework hoort er nu op het moment in, Windows xp ?

Er stond eerst alleen in de Software,  Microsoft net framework 1.1
Microsoft .net framework 1.1 dutch language pack.

Maar nu ook,Microsoft .net frameworke 2.0 sp2, -Microsoft .net framework 3.0 sp2, en Microsoft .net framework 3.5 sp1.

Cdj.

 

aangepast door cdj
Link naar reactie
Delen op andere sites

indien jouw Windows Xp is voorzien van service pack 3 kan je zelfs tot versie 4 gaan.

Dat er meerdere versies op jouw computer staan is geen probleem.

Oke, Bedankt Clarkie.

Ik meen hier ergens ooit is gelezen te hebben dat je de oude service packs moest verwijderen, maar dan

laat ik ze gewoon staan.

Ik zal de versie 4, gelijk even downloaden dan is het een beetje up to date, Bedankt voor de link trouwens.

Hoort die, Microsoft .net framework niet automatische te updaten ?

Want ik had al heel lang de, Microsoft .net framework 1.1 versie er op staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken jouw instellingen natuurlijk niet wat betreft Windows Update.... hou er ook rekening mee dat Microsoft geen ondersteuning meer bied voor Windows Xp sinds april 2014.

 

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/end-support-help

Heb geen ondersteuning meer inderdaad sinds, vorig jaar april 2014.

Heb gisteren toevallig een, link geprobeerd voor in het register,dan kon je tot 2019 update beveiliging voor xp krijgen

maar dat werkte bij mij niet, moet ik nog even goed bekijken.

Maar het beste is om up te daten naar, windows 7 of 8.1, maar dat moet nog even wachten hier.

aangepast door cdj
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je verder geen vragen meer hebt over dit onderwerp mag je het persoonlijk afsluiten via Modereer Onderwerp-> sluiten.

Ik had nog één vraagje.

Ik krijg wel Beveiligingsupdate voor microsoft net framework, is dat het zelfde als voor heen, beveiligingsupdate voor xp ?

Want windows xp staat er wel bij tussen.

Of is Beveiligingsupdate voor, microsoft net framework heel wat anders ?

 

aangepast door cdj
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren wel het 1 en ander weer geprobeerd te veranderen, dus het kunnen nieuwe Beveiligingsupdate zijn voor xp.
Maar het ziet er wat anders uit dan voorheen (2013/2014), dus weet niet zeker of dit wel de
update's zijn, zo niet dan kan ik beter een nieuw toppic maken daar over.

Bij deze de print screen.

print screen windows update.bmp

 

aangepast door cdj
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.