Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Goedendag,

Als ik op mijn laptop met Windows 8.1 probeer updates te installeren met Windows Update, Bitdefender of SuperAntiSpyware dan gaat dat niet. Alledrie zeggen ze dat het niet gelukt is. Ik kan voor Windows Update niet de troubleshooter downloaden: de downloadpagina weigert. Dit gebeurt ook bij Fix it. Ik heb geprobeerd Fix it op mijn laptop te zetten via USB maar ook nu kan er geen verbinding met de servers gemaakt worden. Mijn internetverbinding is verder perfect (getuige een lag-loze skypesessie en een probleemoplossing die niets vindt).

Als ik probeer Windows Defender aan te zetten gebeurt er niets.

Het zou fijn zijn als iemand mij hierbij kon helpen.

Bij voorbaat dank,

Douwe

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je hebt in april ook al een onderwerp gestart waar Windows Update niet zijn werk deed maar dan op een Windows 7 systeem en nu op een Windows 8.1 systeem.

Gaat het over hetzelfde toestel?

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.097
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    PatG
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Jasper
      Goedemorgen Forumleden, 

Voor mijn fotografie hobby ben ik opzoek naar een Laptop die ik kan gebruiken voor Lightroom en Photoshop. 

Waarvoor heb je een laptop nodig? - Lightroom, Photoshop en uiteraard de standaard (browsen, mailen, Excel, Word, Etc.) Wat is mijn budget? - Ik hoop rond de €1500 te blijven. Indien aan te raden kan het budget omhoog.  Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? - Geen voorkeur voor een bepaald merk. Voor mijn werk gebruik ik een HP. Ik heb geen ervaring met Apple en ben dus huiverig om een macbook aan te schaffen. Indien dit echt veel beter is hoor ik het graag.  Heb ik al die nieuwe functies nodig? - 2 in 1 is niet nodig. Het gaat er om dat de laptop de foto's snel verwerkt/aanpast. Tevens zal er genoeg opslagruimte moeten zijn. En de schermkwaliteit is uiteraard belangrijk om de foto's goed weer te geven.  Welke schermgrootte heb ik in gedachten?  Mijn voorkeur ligt rond de 15 inch. Voor mijn werk heb ik een 17 inch laptop. Deze is vrij groot en vooral ook zwaar. Ik wil de laptop namelijk ook mee kunnen nemen op reis etc.  Heb ik nog randapparatuur nodig? - In de toekomst wil ik een 4K scherm kopen voor thuis. Deze wil ik dan gebruiken als hoofdscherm voor de laptop. Dit scherm moet dan goed geschikt zijn voor fotoweergave. (kleurecht) Heb ik nog overige specifieke wensen? - Omdat de laptop veel mee zal gaan op trips is gewicht belangrijk. De laptop die ik voor het werk gebruik gaat maar maximaal 2 uur mee op zijn accu. Dit zie ik graag langer. Tevens zoek ik een laptop die een aantal jaar mee zal kunnen gaan. Liever nu wat duurder maar meer kwaliteit.  Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? - Ik woon in Nederland.   
      Ik hoor graag van jullie 
    • Door jmn
      Hallo,

Mijn laptop kan meestentijds niet zonder netvoeding draaien.
      De accu is gewoon vol, althans dat geeft ie aan.
      Soms lukt het even, maar dan valt hij daarna ineens weer uit. Op een manier zoals door oververhitting of kortsluiting.

Me lijkt dat er iets is in stroomvoorziening vanaf de accu, omdat hij het met adapter wel gewoon doet.
      Maar hoe controleer ik dat? Ik heb 'm al opengeschroefd, maar er was niks bijzonders te zien. Dat is natuurlijk vaak zo...

Hoe kan ik bijv. controleren of de accu nog goed is? Is daar software voor, of moet dat echt met externe meetapparatuur?

Het betreft een Asus R540U.
      Ben benieuwd.

Groeten,
      Johan Nijsse
    • Door m.ramtin
      Goedemiddag,
      Mijn laptop loopt elke keer helemaal vast. Zelfs mijn muis beweegt dan niet meer en ik weet niet hoe ik dit probleem op kan lossen?
      Ik gebruik een Dell Latitude E6540 met windows 10.
      Ik heb mijn laptop al geupdate, maar dat heeft helaas niet geholpen.

• Door dreivilo47
      Ik dacht dat alle stuurprogramma's (drivers) up-to-date zijn als de laatste Windows Updates bijgewerkt worden.  Blijkbaar niet als ik ScanCircle uitvoer op m'n laptop.  Dan zijn er van 20 stuurprogramma's een nieuwere versie beschikbaar.

Via Apparaatbeheer (devmgmt.msc) kan je manueel een stuurprogramma bijwerken.  Dit is arbeidsintensief als je er enkele moet doen.
      Er is een snellere manier om dit te doen, nl. een driver updater tool.  Maar welke gratis tool is nu de beste?: Snappy Driver Installer, Driver Booster, DriverPack Solution, ...?

Of is er nog een andere manier in Windows 10 buiten Apparaatbeheer?
    • Door dreivilo47
      Op m'n laptop (Windows 10 Home) krijg ik de volgende melding na een Windows Update: Onderdelenupdate naar Windows 10, versie 1903 - fout 0xc1900223

Via services.msc heb ik de service "Windows Update" gestopt, daarna de map "C:\Windows\SoftwareDistribution" leeggemaakt, het bestand "C:\Windows\WindowsUpdate.log" verwijderd en als laatst de service terug opgestart.  Dit biedt geen oplossing voor bovenstaand probleem.

Heeft iemand een oplossing?

Alvast op voorhand bedankt voor jullie tijd en moeite.  En voor ik het vergeet...  Beste wensen en een goede gezondheid voor 2020!
  • Nieuwe aanmaken...