Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Kei

Soep gemorst: beeldscherm & toetsenbord defect

Aanbevolen berichten

Dag,

Ik heb soep gemorst op mijn (1.5 jaar oude) laptop waardoor de toetsenbord en beeldscherm defect geraakte, het gebeurde in maart en is sindsdien nog niet gerepareerd. De toetsenbord en de linkerhelft van 't beeld werken niet. Nu zou ik het graag ('t liefst goedkoop) ergens laten repareren zonder dat mijn laptop herinstalleert moet worden want ik heb veel dingen staan op mijn harde schijf. Mijn laptop is de Toshiba Satellite C850D-11K.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hoi Kei,

welkom op PC-Helpforum.be. ;)

Je topic is helaas door de mazen van het net geglipt, waarvoor onze excuses.

Vanop afstand kunnen we hier helaas niet veel bijstand bieden ... wil je dit laten herstellen zoek dan een aantal hersteldiensten op, leg het probleem uit en vraag vooraf een duidelijke prijsopgave.

Hou er rekening mee dat goedkoop op termijn duurkoop kan zijn en dat niemand je enige garantie zal kunnen geven over het feit dat de laptop nadien goed gaat blijven werken ... in het ergste geval is er nog meer hardware beschadigd.

Om de gegevens van de harde schijf te recupereren zou je aan de slag kunnen gaan met een bedraad USB-toetsenbord en een monitor ... een andere - voor mij de makkelijkste - optie is het uitbouwen van de harde schijf en deze d.m.v. een adapter verbinden met een andere PC om alzo de harde schijf te benaderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, besluit ik dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.985
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Agnes Bouwen
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Harryinhetbos
        Mijn PC werkt(e) goed totdat er niets meer gebeurde toen ik op de startknop drukte.
        Ik dacht: simpel: schakelaartje stuk!
        De reperateur(s) verklaren echter unaniem: PC stuk: koop maar een nieuwe!!!

Wat is er loos? Is dit te repareren, en wat is er precies stuk?
      • Door Roybinhoed
        Goedemiddag,

Sinds afgelopen maandag speel ik mijn games (rainbow six siege, fortnite en World of Tanks) met een veel lagere fps. Eerst dacht ik dat mijn laptop (acer aspire vx5-591g nitro) door een Windows update overal mijn intel grafische kaart op in had gesteld, maar na wat controles bleek dit niet het geval. ik heb de drivers van mijn grafische kaart opnieuw geïnstalleerd. heeft niet geholpen. Vervolgens opnieuw geïnstalleerd maar dan via een schone installatie, weer niks. ik heb mijn laptop terug gezet naar fabrieksinstelling en er vervolgens een game weer op geprobeerd te runnen. nog steeds 20 fps ipv 60 fps. Ook nog even gekeken in de Nvidia configuratie scherm maar daar was ook niks raars. Ik heb het gevoel dat mijn laptop de intel grafische kaart pakt maar dat kan ik nergens terug vinden. 

Ik heb het gevoel alsof ik iets doms over het hoofd zie maar ik kan mij niks meer bedenken.

Heeft één van jullie misschien een idee?
      • Door oscarvdbos
        Goedendag, ik heb sinds 2 dagen last van een flikkerend beeldscherm. Ik heb mn pc al op een andere monitor aangesloten maar het probleem ligt niet bij mijn monitor. Ook heb ik mijn videokaart in een andere poort gestopt van mijn moederbord en het probleem was er nog steeds, naar mijn mening zou het dus aan mijn videokaart kunnen liggen. Ik heb gisteren een nieuwe videokaart aangeschaft en deze in mijn pc gezet, tot mijn verbazing deed mijn pc precies hetzelfde wat hij met de oude videokaart ook deed. Het ligt dus niet aan mijn videokaart.... heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn en wat voor oplossingen er zijn? 
        Hier onder heb ik een video gestuurd van hetgene wat mijn pc doet
        Groetjes  
        4585D0FF-BAB1-4C29-8974-6CA4AB15157A.MOV
      • Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
      • Door winlouis
        Beste, ik heb deze laptop een lange tijd niet meer gebruikt. Als ik de laptop opstart krijg ik op het scherm "TOSHIBA LOADING INNOVATION" en dan gaat het beeld over naar een zwart scherm met in een blauwe kader, "ENTER PASSWORD". Ik kan mij het juiste Paswoord niet herinneren. Als ik het paswoord invoer dat ik voordien altijd gebruikt heb krijg ik op het scherm, in een witte kader, "SETUP WARNING" en daaronder, "INVALID PASSWOD" daaronder in een zwart kadertje staat er dan, CONTINUE" Als ik dan op "ENTER" druk krijg ik opnieuw in het blauwe kadertje, ENTER PASSWORD" Als ik dan de toots, F2 of F12 en ENTER indruk, schakelt de Laptop opnieuw uit naar het zwarte scherm. Ik heb wel de 3 CDrom's nog, die bij de aankoop van de Laptop zijn bijgeleverd, maar de schuif voor de CDrom's te plaatsen gaat ook niet meer open. Mijn Laptop is een "TOSHIBA" Model SATELLITE L500-1R3. PROGRAMMA- Windows 7 Home Premium 32bit. Product Key: VERWIJDERD!!!. Ik heb, toen het nog toegelaten was gratis over te schakelen naar Windows 10, de programmatie uitgevoerd, er moet dan iets misgelopen zijn zodat ik nu de laptop niet meer kan opstarten.
        Is het mogelijk mij een oplossing door te mailen, aub. Met dank bij voorbaat. Eigenaar van de laptop xxxxxx. Contactpersoon voor het probleem op te lossen, Vriend/Gebuur.
        Met vriendelijke groeten.
        Buyl Herwin Louis.

(naam eigenaar ook maar gewist - Passer)
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.