Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Gast

Gamepc samenstellen

Aanbevolen berichten

Gast

Hallo, ik zoek een goede gamepc waar ik alle mooie games op hoge resolutie kan spelen. Zouden jullie voor mij een samenstelling kunnen maken. Ik heb er geen verstand van.

Ik heb de vragen hieronder beantwoord:

1. Waarvoor heb ik een PC nodig? - Ik wil graag een gamepc om de mooiste games op te kunnen spelen.
    2. Wat is mijn budget? - Mijn budget is rond de €1100,-
    3. Een merkcomputer of een samenstelling? - Wat het beste is. Zelf denk ik aan een samenstelling.
    4. Ga ik overklokken? - Ligt eraan wat u aanraad
    5. Ga ik later upgraden? - Ja denk het wel.
    6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Als het kan een bluetooth apparaat ofzo erbij zodat ik ook via mijn headset met de pc kan verbinden (draadloos)
    7. Ga ik zelf assembleren? - Zelf geen verstand van, dus laat het lekker aan experts over.
    8. Heb ik een besturingssysteem nodig? - Windows 8.1
    9. Ga ik zelf installeren? - Maakt niet uit. Tenzij het duurder is.
    10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Nee.
    11. Heb ik nog randapparatuur nodig? - Nee.
    12. Heb ik specifieke wensen? - Een mooie pc kast die niet te duur is.
    13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Nee.

Met vriendelijke groet,

aangepast door kweezie wabbit
    naam verwijderd op vraag van betrokkene

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •   
    Gast

Budget is €1000,- Geen €1100,-

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •   
    Gast
    • Sharkoon T28 Red edition