Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Gast

Gamepc samenstellen

Aanbevolen berichten

Gast

Hallo, ik zoek een goede gamepc waar ik alle mooie games op hoge resolutie kan spelen. Zouden jullie voor mij een samenstelling kunnen maken. Ik heb er geen verstand van.

Ik heb de vragen hieronder beantwoord:

1. Waarvoor heb ik een PC nodig? - Ik wil graag een gamepc om de mooiste games op te kunnen spelen.
    2. Wat is mijn budget? - Mijn budget is rond de €1100,-
    3. Een merkcomputer of een samenstelling? - Wat het beste is. Zelf denk ik aan een samenstelling.
    4. Ga ik overklokken? - Ligt eraan wat u aanraad
    5. Ga ik later upgraden? - Ja denk het wel.
    6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Als het kan een bluetooth apparaat ofzo erbij zodat ik ook via mijn headset met de pc kan verbinden (draadloos)
    7. Ga ik zelf assembleren? - Zelf geen verstand van, dus laat het lekker aan experts over.
    8. Heb ik een besturingssysteem nodig? - Windows 8.1
    9. Ga ik zelf installeren? - Maakt niet uit. Tenzij het duurder is.
    10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Nee.
    11. Heb ik nog randapparatuur nodig? - Nee.
    12. Heb ik specifieke wensen? - Een mooie pc kast die niet te duur is.
    13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Nee.

Met vriendelijke groet,

aangepast door kweezie wabbit
    naam verwijderd op vraag van betrokkene

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •   
    Gast

Budget is €1000,- Geen €1100,-

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •   
    Gast
    • Sharkoon T28 Red edition
    • Seasonic M12II-520 EVO, 520 Watt
    • MSI B85-G43 GAMING
    • Crucial BX100 120 GB
    • Toshiba 2 TB 7200 rpm
    • MSI GeForce GTX 960 2GB
    • 7.1 geluid
    • Intel® Core™ i5-4460
    • Standaard processorkoeler
    • Crucial 8 GB DDR3-1600
    • 1 Gbit netwerk
    • Samsung SH-224DB DVD-brander
    • Microsoft Windows 8.1 64-bit
    •  

Is dit een redelijke gamepc?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.056
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      PC
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Kimmyy
        Hallo , zijn er hier soms gamers aanwezig ?
        ik heb namelijk een probleem ik heb onlangs in nieuwe pc gekocht ' Grafische Kaart is ( NVIDIA Gforce GTX 1070 ) ( Processor Intel R Core TM i5-6500 CPU 3.20 GHZ) ( Ram Geheugen is 8 GB ) 
        mijn monitor is een BenQ GL2460 .

mijn probleem is dat ik tijdens het gamen vooral bij League of legends een soort van storing zie tis net een lijn die van boven naar beneden loopt mijn fps tijdens het gamen is meestal bij de 140

zou het kunnen dat mijn monitor niet goed genoeg is voor deze Grafische kaart of zou het een ander probleem zijn ?

• Door windows 7
        op windows 7 is mijn beeldscherm wazig ,wat kan ik  doen  word er moe van
        geen licht te zien ,
      • Door Matthewke
        Hoi

Ik ben 16 jaar, speel graag games en doe aan video-editing. Omdat ik ouder word heb ik natuurlijk een eigen laptop nodig maar weet niet goed wat ik moet kopen. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen? Ik moet hem wel zelf betalen dus overdreven duur hoeft ook niet.

Alvast bedankt
        MVG
      • Door yonikee
        Dag allemaal,

Ik beschik momenteel over een MSI GP60 laptop met volgende specs:
        - Intel i7-4700MQ 2.4GHz
        - 8GB RAM
        - NVIDIA GeForce GT 740M
        - 250GB SSD

--> 2 jaar oud (nieuwprijs €1000)

Bij het gamen wordt hij redelijk warm en kan vele games niet op hoge graphics zetten (World of Warcraft bv.).

Ik zou graag deze laptop verkopen om vervolgens een desktop te komen (met een beetje opleg uiteraard).

1. Kan iemand mij een waarde geven waarvoor ik deze laptop nog zou kunnen verkopen (is in perfecte staat en werkt zoals het hoort)?

2. Hoeveel zou ik ongeveer na verkoop hiervan moeten opleggen om een desktop te kopen die toch een stukje sneller loopt voor het gamen dan mijn huidige laptop?

3. Kan iemand mij een mooie samenstelling van een pc geven (max 800, indien dit genoeg is ofc)
        - Geen rekening houdend met assemblage (doe ik zelf)
        - Geen rekening houdend met OS (heb ik al)
        --> Dus enkel puur hardware waar ik deftig mee kan gamen.

Alvast bedankt!

• Door Obvius
        Hey!
        Een tijden geleden heb ik al eens een topic geopend (ook weer gesloten...) over een aankoop van een gaminglaptop, deze is dan niet meer doorgegaan door verschillende omstandigheden...
        Deze laptop is reeds ook niet meer beschikbaar, dus zou ik weer willen, jullie hulp inroepen, om er 1 te vinden. Waarvoor bij voorbaat al bedankt.
        Waarvoor heb ik een laptop nodig?: games(lichte) videorendering(redelijk zwaar), photoshop(licht) & normale dagelijkse dinges
        Mijn budget?: 1400-1600€
        Voorkeur voor bepaalde merken? Niet echt, als het op iets trekt & er een goede service is, ben ik content
        Nieuwe functies?: liefst toch minstens 2usb 3.0 poorten & SSD
        Schermgrootte?: 17inch of hoger
        Randapparatuur?: microfoon, muis & liefst dan nog 2usb's over
        Specifieke wensen?: 4usb poorten, zeer graag, laar hoeft niet: lichtgevend toetsenbord, genoeg ram voor videorendering ( 8gb mag, maar liever 16gb) en het liefst Intel Core I7 processor
        België of Nederland?: België
        Specifieke webshop?: als het maar betrouwbaar is is het al super!
        Bedankt bij voorbaat
        Mvg
        Obvius
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.