Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


Log in om dit te volgen  
roald 6

Probleem chrome en explorer

    Aanbevolen berichten

    SInds paar dagen heb ik mystartsearch op pc gekregen, en krijg dat ding niet verwijdert.

    Tweede probleem: in chrome krijg ik nu de melding dat flash player veroudert is, ik probeer een update van chrome te doen maar dat lukt niet.

    Ik krijg volgende foutmelding.

    Versie 43.0.2357.130 dev-m

     
     
    Update mislukt (fout: 3)Er is een fout opgetreden bij het ​​controleren op updates: Het starten van de updatecontrole is mislukt (foutcode 3: 0x80080005 -- system level).

     

    Iemand een oplossing?

    Groetjes

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

    Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


    Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
    • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .


    RSIT Logbestanden plaatsen

    • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
    • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
    • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


    Bekijk ook de

    .

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

    Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

    • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
    • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
    Wondershare Helper Compact.exe;s
    C:\Program Files (x86)\Common Files\Wondershare;fs
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{1EF09B1C-018B-48E2-A8D4-9A1BF085395B}];r64
    CHRdefaults;
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
    "Wondershare Helper Compact.exe"=-;r64
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\explorer];r64
    ""=-;r64
    C:\zoek_backup;fs
    C:\ProgramData\4e15dd4500005979;fs
    C:\Users\Pïerre\AppData\Roaming\LightningDownloader;fs
    C:\Program Files (x86)\Highlight to Search;fs
    C:\Program Files (x86)\CutThePriiCE;fs
    C:\ProgramData\{88a8caa9-2779-5be2-88a8-8caa92772aa4};fs
    C:\ProgramData\14900317688443960907;fs
    emptyfolderscheck;delete
    startupall;
    filesrcm;
    • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
    • Do a Quick Scan
    • Auto Clean
    • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
    • Klik nu op de knop "Run script".
    • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
    • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
    • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
    Zoek.exe logbestand plaatsen
    • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
    • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

    Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
    De download start automatisch na enkele seconden.

    • Sluit alle openstaande vensters.
    • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
    • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Klik op Scan.
    • Klik vervolgens op Clean.
    • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK


    Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
    Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

    Logbestand plaatsen

    • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
    • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Uitstekend ... dan mag je nu de gebruikte tools nog verwijderen:

    Download delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

    Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

    De download start automatisch na enkele seconden.

    Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

    Zet nu vinkjes voor de volgende items:

    • Remove disinfection tools
    • Purge System Restore
    • Reset system settings
    Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

    Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

    Daarna mag je dit topic afsluiten door bovenaan op "Modereer Onderwerp" en "Sluiten" te klikken.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

    • Welkom op PC Helpforum

    • Leden statistieken

      • Aantal leden
        39.360
      • Meeste online
        1.765

      Nieuwste lid
      Jaslin
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

      • Door SealWithIt
        Goedenavond,
         
        Ik heb sinds kort een groot probleem met mijn computer, elke keer als ik mijn computer opstart begint mijn monitor vage versies van de bijhorende beelden te laten zien. Het is lastig uit te leggen dus hier heb ik een paar afbeeldingen.
         
         
         
        Telkens als deze vakjes op het beeldscherm verschijnen, is er geen motie naast het bewegen van mijn muis, bij sommige gevallen word het beeldscherm zwart en na een aantal keer re-start mijn computer automatisch. 
         
        Ik heb denk ik 2 mogelijke aanleidingen gevonden.
         
        Optie 1: Elke keer als het beeldscherm zwart wordt krijg ik dit bericht: Display Driver has stopped working and has recovered. Display driver NVIDIA Windows Kernel Mode, Version 416.34 stopped responding and has recovered.
        Ik denk dat het mogelijk hier mee te maken kan hebben.
         
        Optie 2: Ik heb een onbetaalde gedownloade versie van Windows 8.1 die misschien niet al te goed functioneert
         
        Ik kan dus maximaal een halve minuut mijn computer bedienen totdat hij re-start. Ik kan wel zonder problemen in de bios dingen veranderen.
         
        Mijn onderdelen zijn:
        amd fx 8350 wraith
        asus 970 pro gaming/aura
        gigabyte geforce gtx 1060
         
        Ik weet voor de rest niet hoe ik dit probleem kan oplossen, daarom hoop ik graag een antwoord terug te krijgen.
        Alvast bedankt.
      • Door Nikko
        Beste forumleden,
         
        Mijn pa (60+) heeft onlangs de melding gekregen dat hij niet meer in zijn hotmail-mails kon omdat er 'ongeoorloofde handelingen mee gebeurd waren'.
        Nu heb ik zelf wel wat IT-kennis, maar heb ik geen goed idee in welke volgorde ik best de mogelijke oorzaken afloop.
         
        Het kan zijn dat hij ergens verkeerd geklikt heeft ofzo, zodat de oorzaak van deze melding gewoon per ongeluk is ontstaan.
        Het kan ook zijn dat een ander account van hem (bijvoorbeeld bij een tweede hands verkoop site) gehackt is, omdat hij hetzelfde wachtwoord gebruikte bij verschillende accounts.
        Maar een key-logger die hij per ongeluk zou geïnstalleerd hebben, is ook goed mogelijk.
        Daarnaast zou ook zijn netwerk aangetast kunnen zijn, omdat hij niks aan optimalisatie van wachtwoorden doet van zijn SSID's (dus nog altijd de gegenereerde wachtwoorden zoals door Scarlet aangeleverd, voor de 2.4 en 5 Ghz netwerken).
         
        Even wat achtergrondinformatie:
        hij gebruikte dat wachtwoord voor zijn hotmail-mails dus voor meerdere sites/accounts er is al een scan van Windows Defender gebeurd (clean) er is al een scan van Malware Bytes gebeurd (clean) Toshiba 17 inch van budget 4-500 euro, al paar jaar oud (geen indrukwekkende specs dus), Windows 8.1, redelijk up to date lokaal user account  
        Ondertussen is zijn wachtwoord gelukkig gereset via een herstel e-mailadres, maar voorlopig laat ik hem liever niet op die laptop zijn mails checken, totdat ik weet dat alles weer 'clean' is (of clean gemaakt).
         
        In welke volgorde (en hoe) zou ik dus best checken wat de oorzaak was van deze melding? Ik kan wel bij de laptop, dus ik kan alle zaken die jullie aanraden wel uitvoeren.
         
        Mvg,
        Nikko
         
        PS: ik heb deze maar even onder Windows 8.1 gezet, omdat ik niet wist waar deze beter paste. Sorry als dit niet de beste plaats is.
         
         
      • Door JDAV
        Ik merk sinds vandaag op dat er een rare witte lijn(en) op de rechterbovenkant van mijn scherm te zien zijn. Deze blijven zichtbaar bij elke achtergrond. Ik krijg het echter niet schoongemaakt dus nu vermoed ik dat het een probleem met mijn scherm.
        Hopelijk kan er iemand hier mij verder helpen. (Witte lijn op linkerkant foto, want hij is omgedraaid)

      • Door JDAV
        Dit is al de tweede dag op een rij dat windows opeens mijn USB muis niet meer herkent. Als ik hem uittrek en er opnieuw insteek is dit voor 1 dag opgelost.
        Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
      • Door Monkey23
        Mijn laptop (Toshiba Satellite C70D-B-10U) vind de wifi wel maar krijgt telkens beperkt netwerk. Wanneer ik over mijn wifi hover krijg ik te zien dat i.p.v. de normale "WiFi-2.4-3EA3" er "WiFi-2.4-3EA3 2" staat. Dit is het enige waar ik nog op kan komen dat dit probleem doet voorkomen. Op een andere WiFi bij een vriend heb ik geen problemen en op deze wifi kunnen de gsm's van mij , m'n vriendin etc. wel verbinden. Iemand een oplossing? Ik zit namelijk op het randje van mijn haren uit te trekken
        Excuses voor de enorm slechte foto.
        Alvast bedankt.

    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.