Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
tomaatje

Windows 10 browsers Quicktime plugin

Aanbevolen berichten

@ Clarkie: bedankt voor de test, super ! ;) 

@ tomaatje: fijn te lezen dat je problemen opgelost zijn !

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

Als afsluiter: toch een beetje in de war gebracht, het ging wel degelijk om het installeren van de plugin in een browser.

Ik volg namelijk een taalcursus op het internet waarbij geluid en video noodzakelijk zijn. Wanneer ik nu geluid of video aanklik verschijnt de melding 'deze toepassing heeft de quicktime plugin nodig'.

Nog overal op het internet naar een oplossing gezocht maar daaruit blijkt dat dit onmogelijk is: Apple meldt enerzijds dat de quicktime plugin een 32 bit versie is en niet van plan is een 64 bit versie uit te brengen. Anderzijds laten de huidige 64 bit browsers deze plugin niet meer toe om veiligheidsredenen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

Hallo, héél erg bedankt voor deze denkpiste.

Ik heb Apple's Safari browser geïnstalleerd en daar zit de Quicktime plugin automatisch al in.

post-31806-0-38528800-1442420212_thumb.p

Net wat ik nodig had: nu kan ik via deze weg mijn taalstudie ongestoord verder zetten.

Nogmaals bedankt voor de uitstekende hulp op dit forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.479
      • Meeste online
        1.765

Nieuwste lid
      Jonasvanvalk
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Bython
        Hopelijk kan er iemand mij verder helpen met dit probleem:

Sinds een paar weken ging mijn icloud mailbox niet meer open in Outlook 2016 (Office 365 Home), na het herinstalleren van icloud krijg ik steeds volgende melding als ik dit opnieuw wil koppelen (zie afbeelding).

Wat ik tot nu toe gedaan heb:

iCloud hersteld Herinstallatie Office iCloud en andere Apple software via Revo uninstaller verwijderd inclusief register sleutels en overblijfsels Gezocht naar restanten zoals plugins e.d. in Outlook Pc meermaals herstart ...  
        Ik krijg het niet meer aan de praat, en ben hier nu al enige tijd mee aan het sukkelen..

Alvast bedankt aan degene die meedenkt of een oplossing heeft hiervoor!

• Door IDEFIX
        Ik heb juist een IPhone Apple 5 gekregen. Ik ben naar Telenet geweest en die hebben me een nieuwe Sim kaart gegeven en een nieuwe Pin en Puk code; Thuis heb ik de Simkaart in het toestel gestopt en ik kreeg ogenblikkelijk de tekst Sim VERGRENDELD op het scherm. Na diverse pogingen lig ik er nu een uur uit . Ondertussen heb ik die SIM kaart eens in mijn oud GSM mmeke gestoken en daar kan ik nu dus alleen maar naar noodnummer bellen. Ik vermoed dus dat er een probleem met die Sim kaart is. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
      • Door Rob_1953
        Geachte leden,

Ik heb een vraag over het volgende:

Heb lange tijd een Apple MacBookPro gehad en daar had ik een externe harde schijf op aangesloten van het merk WD Elements 1TB.
        Omdat mijn MacBookPro niet meer naar behoren werkt heb ik nu een laptop van Asus met Windows 10 erop.
        Als ik nu mijn externe harde schijf aansluit op mijn Windows 10-laptop dan herkent hij de schijf wel maar de inhoud krijg je niet geopend.
        Wat moet ik doen om de inhoud geopend te krijgen? Heeft waarschijnlijk, denk ik, met het formatteren te maken.

Graag jullie mogelijke oplossing?

Met vriendelijke groet,

Rob_1953
      • Door BenHierNieuw
        Beste leden,

ik heb onlangs van een vriend gehoord dat er van die app's bestaan die je eventuele wijzigingen/updates/nieuwe berichten/... je melden via een notification op iPhone. Ik zoek dringend zo'n app. Het gaat om een website waarop jobaanbiedingen komen en men om ter snelst moet reageren. Kunnen jullie mij helpen aub?? Alvast bedankt!!!!!
      • Door Robbe8
        Mijn apple macbook heeft in het midden van het scherm een dikke streep van verschillende kleuren. Weet iemand of je dit kan repareren of er een goeie oplossing is?

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.