Ga naar inhoud

Wie kan mij helpen mijn website logo maken?


Aanbevolen berichten

'k weet niet hoe je ze plaatste, maar als ik er rechts op klik, krijg ik geen 'afbeelding opslaan'.

Nu, tot daar, dan pakken we 't anders aan:

 

upload ze met http://www.speedyshare.com/  (wel vanaf je eigen computer, het 1 mb-bestand dus)

 

is het bestand geupload, dan krijg je een link. Post die in je volgend bericht of stuur hem mij via een pb.

 

en dan gaan we stilaan verder !

Als ikzelf op de foto klik met mijn muis dan krijg ik een ander scherm en dan zie ik ook het woord: Save staan.

Alleen niet dezelfde grote als op mijn pc zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k weet niet hoe je ze plaatste, maar als ik er rechts op klik, krijg ik geen 'afbeelding opslaan'.

:wacko2:  - tuurlijk, dat save-knopje .... achteraf dacht ik er nog aan... mmm....   a020.gif

 

enfin, hoe dan ook: 'k heb nu je achtergrond binnen - 2.6 mb - dus prima voor wat jij wil.

 

'k ga eerst een ontwerp maken met de plaatjes die jij in je eerste bericht geplaatst hebt, moesten ze niet scherp genoeg zijn, dan kan je ze me nog altijd gaan opsturen via speedyshare - dan heb ik ze op de ware grootte.

 

en inderdaad: uploaden via een site: daar worden de plaatjes altijd geplaatst zodat ze op die site goed uitkomen, waardoor het kan (zoals in het geval van de achtergrond) dat ze verkleind worden (maar wel goed zichtbaar op de site-zelf)

 

(goed dat jij al de 'stukken' op je eigen systeem bewaarde in de oorspronkelijke grootte)

 

'k ga dus aan het werk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Passer,

 

Je zit inderdaad in de goede richting. Alleen wat er onder die gouden balk zit moet natuurlijk wel verwijderd worden.

En de tekst: Voor iedere taart .... Mag iets (1 maatje) groter (dus dat je het iets beter kan lezen)

Verder ziet het er geweldig uit!  :top:

 

Alvast heel erg bedankt.

 

Groetjes Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marie,

 

Hier de verbeterde versie (band onderaan weg, letterype wat groter)

EN ik verving ook even de achtergrond van twee plaatjes. Vind je dit goed: vertel het dan - hou je liever de vroegere plaatjes: zeg het dan ook maar.

(de achtergrond kan voor àlle plaatjes ook in eenzelfde kleur als je dat liever hebt)

enfin, bekijk het maar eens even - en bedenk dat de uiteindelijke versie die ik je toestuur van iets grotere/betere kwaliteit is dan het plaatje hier onder

 

post-20315-0-40350000-1442216884_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marie,

 

deze mis ik nog, plaats je hem hier even?

 

post-20315-0-64343300-1442244722.jpg

 

 

En nog iets: merk ik nu juist dat het plaatje van post 15 àndere kleine plaatjes heeft dan de plaatjes in je vorige posten.

Ik heb me dus gebaseerd op het plaatje van 15

 

Trouwens: de kleine plaatjes van je allereerste post zijn ook de plaatjes van die post 15 - op het 'logo' van je eerste berichten staan andere taarten dan op het logo van je post 15.

 

Moest je er toch enkele anders willen, bezorg me de plaatjes maar : zoals ik nu al een basis uitgewerkt heb, is het niet veel werk meer van enkele plaatjes te gaan vervangen - het grootste werk is nu toch achter de rug.  :)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

post-21393-0-91428600-1442257439_thumb.j

 

Hallo Passer,

 

Dat klopt inderdaad dat er andere plaatjes op staan dan in het eerste bericht.

Er zitten een aantal nieuwe (populaire) taarten bij.

Vandaar dus nou ook die andere foto's  ;)

 

Die taarten foto is officieel ruim 2mb alleen dat geeft die hier natuurlijk weer niet aan.

En dat zal met die andere (taarten)foto's natuurlijk ook wel weer zo zijn.

Dus mocht je ze groter willen moet ik ze dan weer met dat andere programma van jou versturen?

Of misschien mailen?

 

Groetjes Marie

post-21393-0-28036300-1442257385_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marie,

 

bekijk eerst dit even - is het ok, dan stuur ik je de link om het eigenlijk bestand binnen te halen.

De kleine plaatjes die je postte zijn al stukken groter dan op het logo en dus denk ik niet dat het nog veel gaat uitmaken van nog grotere te gaan sturen - ze moeten toch verkleind worden - 'k denk niet dat je dat verschil gaat opmerken.

 

enne: alles kan nog gewijzigd worden hé

 

post-20315-0-53015500-1442258409_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marie,

 

bekijk eerst dit even - is het ok, dan stuur ik je de link om het eigenlijk bestand binnen te halen.

De kleine plaatjes die je postte zijn al stukken groter dan op het logo en dus denk ik niet dat het nog veel gaat uitmaken van nog grotere te gaan sturen - ze moeten toch verkleind worden - 'k denk niet dat je dat verschil gaat opmerken.

 

enne: alles kan nog gewijzigd worden hé

 

attachicon.gifLogo.jpg

Hallo Passer,

 

 Sorry voor mijn late reactie maar inmiddels heb ik hier 2 zieke kinderen.

 

Ik weet niet of het aan mijn pc ligt, maar mijn loge heeft een dubbel plaatje.

En ik vind de boog met foto's dat ze door die gouden balk overlappen niet mooi (als je snap wat ik bedoel)

De boog met de foto's naar beneden toe is te laag zeg maar.

 

En ik weet niet of het teveel gevraagd is? Maar de kunnen de foto's de zelfde afstand krijgen links en rechts?

Dus bijv. de eerste foto staat 1cm van de linkerkant af dat dan de laatste foto ook 1cm van de rechterkant af staat.

Dat had ik zelf toen ook zo geprobeerd. 

 

Groetjes Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.