Ga naar inhoud

Wie kan mij helpen mijn website logo maken?


Aanbevolen berichten

Oei, hebben zijn je kids nu ook nog ziek geworden?

 

Dat van die gouden balk had ik achteraf ook al opgemerkt (en aangepast)

 

'k heb nu ook nog enkele andere dingen gewijzigd, kwestie van schikking.

 

Zeg maar wat je ervan denkt - iets wijzigen is in dit stadium gewoon nog kinderspel, vraagt geen tijd meer.

 

wat denk je hiervan:  (aarzel dus niet om nog dingen te veranderen, nù heb je nog de kans hé :) )

 

post-20315-0-49337100-1442331911_thumb.j

 

(en dat dubbele plaatje lag aan mij :( )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer,

 

Kan gebeuren dubbele plaatjes  ;)

Sorry maar soms wil ik bepaalde dingen perfect hebben. En dan kan ik er niet tegen als ik het zelf niet meer voor elkaar krijg  :(

Zeker als ik afhankelijk ben van een online programma. Misschien wordt het toch eens tijd om een programma te gaan kopen voor dit soort dingen  :hmmmm: (misschien nog een tip voor mijn voor een makkelijk programma)  Ik vond de foto's in post# 29 mooier staan (speelser) dan in de laatste.  :D

En als je goed op de foto kijk (zie ik nou pas) dan staat de gouden balk iets te veel naar links (denk 1mm ofzo) :blush:  ten opzichte van de achtergrond met die sterren. En ik denk dat ik mijn slagzin toch nog 1 maatje groter zou willen zien  :blush:

 

Groetjes Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks vergeten?

 

attachicon.gifLogo.jpg

 

(het meest rechtse plaatje wat schuiner / speelser zetten?)

Hallo Passer,

 

Zou je misschien de 2de foto van rechts gezien (spiderman) omhoog/ of iets draaien zodat in ieder geval ogen/hoofd goed zichtbaar is.

Schouders maakt mijn niet zoveel uit mocht dat iets overlappen. En zou je de 1ste (mini mouse) (en of ook de tweede) 1 of 2mm naar rechts willen schuiven  :blush:

Dan hebben denk ik (zo op het oog te zien) links en rechts evenveel ruimte vanaf de zijkant.

 

Verder is die perfect  :top:

 

Heb je misschien nog een tip voor mij voor een makkelijk programma waar ik in de toekomst zelf zoiets mee zou kunnen maken?

 

Fijne avond.

Groetjes Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ik in de goeie richting ?

 

attachicon.gifPlaatje.jpg

 

En een gekend freeware photobewerkingsprogramma is Gimp

 

Maar 'k werkte er nog nooit mee. Enne: grapfsche programma's zijn niet echt simpel hoor...

 

Goedemorgen Passer,

 

Als je alleen inderdaad die foto van Spiderman heb aangepast is die perfect zo  :top:

 

Daar was ik al een beetje bang voor dat zulke programma's moeilijk zijn  :(

Maar zijn er dat u weet ook misschien nederlandse/vlaamse grafische programma's op de markt?

Het hoeven geen gratis programma's te zijn.

 

Groetjes Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, nog een laatste controle dan - als het ok is, stuur ik je een downloadlink ervan door.

 

post-20315-0-95517200-1442476111_thumb.j

 

Wat je grafisch programmavraag betreft: 'k betwijfel of er (goede) Nederlandstalige bestaan.

Zelf werk ik met Corel  (Grahph.suit: zowel foto als vectorbewerking), maar dat is duur: kost ong 750 eurootjes (gelukkig kon ik me twee jaar geleden voor 200 € 'legaliseren' - al zit ik nog bij versie 5 en zijn ze al aan de 7)

 

Corel heeft een afzonderlijk fotobewerkingsprogramma, maar dat kost ook al iets boven de 400 € !

 

Misschien dat iemand anders hier info over heeft?

'k merk net dat er ook Paint shop bestaat - een pak goedkoper, maar 'k vermoed dat de mogelijkheden ook navenant zijn.

Maar ik ken dus alleen Corel en kan over andere progs niet oordelen.

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, nog een laatste controle dan - als het ok is, stuur ik je een downloadlink ervan door.

 

attachicon.gifLogo.jpg

 

Wat je grafisch programmavraag betreft: 'k betwijfel of er (goede) Nederlandstalige bestaan.

Zelf werk ik met Corel  (Grahph.suit: zowel foto als vectorbewerking), maar dat is duur: kost ong 750 eurootjes (gelukkig kon ik me twee jaar geleden voor 200 € 'legaliseren' - al zit ik nog bij versie 5 en zijn ze al aan de 7)

 

Corel heeft een afzonderlijk fotobewerkingsprogramma, maar dat kost ook al iets boven de 400 € !

 

Misschien dat iemand anders hier info over heeft?

'k merk net dat er ook Paint shop bestaat - een pak goedkoper, maar 'k vermoed dat de mogelijkheden ook navenant zijn.

Maar ik ken dus alleen Corel en kan over andere progs niet oordelen.attachicon.gifLogo.jpg

 

Hallo Passer,

 

Zou je  :blush:  misschien de 2 eerste foto's (aan de linkerkant) misschien ieder 1 a 2 mm willen opschuiven naar rechts toe. Zodat op het oog het eruit ziet dat links en rechts evenveel ruimte vanaf de kant heeft. Je hoeft daarna niet eerst weer een voorbeeld te sturen. Want dan is die echt perfect zo.  :toppie-bord:

Wat betreft een grafische programma ik zal zodra het hier wat rustiger is me er meer in gaan verdiepen wat er allemaal op de markt is. Waar ik het vooraf zal voor gebruiken dan is voor dit soort dingen. Voor het aanpassen van mijn website, maken van flyers enz.

 

Echt super bedankt voor alle tijd die je hier in heb gestoken en dat je de moeite heb genomen om het voor mij te maken :thank you-bor:

Heel erg bedankt.

 

Groetjes Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.