Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
glodev

Geen beeld meer

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik was vandaag bezig om een tweede beeldscherm te gebruiken voor mijn laptop. Het gaat om een Asus met Windows 8. Het ging mis bij de instellingen van 'schermresolutie'. Hier moest ik een hoofdscherm aanklikken. Ik heb hier per ongeluk het verkeerde beeld als hoofdscherm gemaakt. Dat betekent dat ik nu alleen naar een zwart scherm kijk. Verder doet de laptop het nog wel. Met FN+F8 krijg ik niets te zien uiteraard. Ik heb ook geprobeerd om hem aan te sluiten op een ander scherm. Helaas ook zonder resultaat, wederom zwart beeld. Bij het opstarten is wel het logo van Asus te zien, het scherm is dus niet defect.

Hoe kan ik het scherm weer als hoofdbeeld krijgen, zonder dat ik iets kan zien?

Groeten,

m

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste Glodev,

Aangezien je wel hier hebt kunnen posten raad ik je aan even hier te kijken. Je leest hier hoe je op diverse manieren de computer in de veilige modus kunt starten zodat je de resolutie weer terug kunt zetten. Laat maar even weten of het hiermee wil lukken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Hallo,

Excuses, ik kon gisteren niet reageren.

Helaas kan ik ook niet in veilige modus, na het logo van Asus en het laadcirkeltje (rondje van ronddraaiende stippen) geeft hij geen beeld meer.

Ik heb deze en mijn vorige post geplaatst met mijn telefoon.

Groeten,

M

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Beste M,

Er is nog wel een optie om in de veilige modus te komen maar die is wat spartaans. Voordat we dit gaan toepassen, ga ik eerst even bij het team te raden wat je het beste kunt doen. Je hoort zo spoedig mogelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Hallo,

Ik vroeg mij af of er al het een en ander bekend is over de mogelijkheden voor mijn laptop.

Het is namelijk erg vervelend dat ik mijn laptop niet kan gebruiken.

Jullie zullen het vast druk hebben, mijn excuses voor het 'aandringen'.

Groeten

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ben je in het bezit van een Windows 8 installatieschijf of systeemherstelschijf?

Welke Windows 8 versie gebruik je? 8.1? Bits- versie?

Je kan via deze link een Windows 8.1 installatiemedium aanmaken.

Dan start je op vanaf die schijf en voer je automatisch herstellen uit, indien dat niks oplevert voer je systeemherstel uit.

Uitleg in onderstaande link.

http://www.pc-helpforum.be/topic/53685-systeemherstel-uitvoeren-met-de-windows-8-installatie-dvd/

aangepast door clarkie

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Hallo,

Ik gebruikte Windows 8.0. Ik heb wel een cd. Heb gedaan wat je zei, maar tevergeefs. Direct na het Asus logo wordt het beeld weer zwart. Je hoort wel dat hij de cd pakt. Ik sta voor een compleet raadsel. Misschien toch verstandiger om hem naar de maker te brengen? Hij valt helaas net buiten de garantieperiode..

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Nooit de Upgrade uitgevoerd naar Windows 8.1?

Je moet niet opstarten naar Windows om dan de schijf op te starten, maar de computer opstarten vanaf de schijf.

Wat staat op die cd vermeld? 

Vermeld in je volgend bericht ook het model en volledig modelnummer van je Asus laptop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Ooit gedaan, maar weer verwijderd omdat ik hem niet fijn vond.

Ik start mijn laptop op met de cd erin. Dan krijg ik even dat Asus logo en is het beeld weer weg.

Op de cd staat 'notebook pc users driver' 'driver & utility ver 1.0' 'n76v/r701v'.

Model: ASUS N76VJ-T4093H.

Waar vind ik het modelnummer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.787
      • Meeste online
        1.765

Nieuwste lid
      Toby Legrand
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door hpPhilip
        Hallo iedereen,
        sinds een dikke week heb ik problemen met de tekst die, al dan niet, verschijnt op mijn scherm tijdens het gebruik van internet (browser?).
        Bij gewone programma's (word, excel, verkenner, enz.) heb ik dat probleem niet.
        In de bijlage kunnen jullie zien wat mijn probleem is.
        Alvast bedankt voor jullie, hopelijk nuttige, feedback.
        Mvg Philip
        Schermproblemen.docx
      • Door travor
        Beste,

in onderstaande tabel vindt u de gegevens van mijn laptop.

Ik vroeg me af of ik in dit geval 2 schermen kan aansluiten op de mini displayports en terwijl mijn laptop scherm nog gebruiken.
        Eventueel zelf nog een 3e scherm via hdmi aansluiten?
        ik heb dus 1 x hdmi en 2x mini displayport.
        Zijn er eventueel andere mogelijkheden?

Alvast bedankt;

• Door Simon Vanhove
        Goededag
        Ik heb een witte streep op mijn computer scherm.
        Het is niet zichtbaar met donkere beelden maar als het beeld lichter wordt dan is het extreem zichtbaar.
        Dus heb ik een laag kwaliteit foto genomen voor het probleem te tonen.
        Het is de witte streep op de foto.
        Persoonlijk denk ik dat het een soort van krak is maar toch vraag ik het aan het internet voor de zekerheid.
        En ik weet niet als er regels zijn bij bepaalde topics dus sorry op voorhand.
        Allersins dankjewel voor mijn post te lezen en ik hoop voor binnenkort iets te horen.

• Door A3tje
        Hallo...
                     Ik werk al een tijdje met Photoscape, maar nu heb ik het foto bewerkingsprogramma op mijn grote tablet gedownload en als ik het open draait het scherm naar verticaal, zoals bij een smartphone. Zodat ik het op de tablet liggend zie, en dus moeilijk te bewerken is.  Hetzelfde gebeurt ook bij de app van Instagram.  Weet er iemand een oplossing voor dit fenomeen ?

• Door JDAV
        Ik merk sinds vandaag op dat er een rare witte lijn(en) op de rechterbovenkant van mijn scherm te zien zijn. Deze blijven zichtbaar bij elke achtergrond. Ik krijg het echter niet schoongemaakt dus nu vermoed ik dat het een probleem met mijn scherm.
        Hopelijk kan er iemand hier mij verder helpen. (Witte lijn op linkerkant foto, want hij is omgedraaid)

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...