Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


Log in om dit te volgen  
Toone.888

Hp Protectools Security Manager hindert update naar Windows 8.1

    Aanbevolen berichten

    Beste,

     

    Zoals de titel al aangeeft heb ik problemen met het verwijderen van het volgende programma: "HP Protecttools Security Manager" Dit programma hindert de update naar Windows 8.1. Wanneer ik naar "Programma's en onderdelen" ga om dit programma te verwijderen geeft hij de volgende foutmelding: " De volgende producten zijn afhankelijk van HP Protecttools Security Manager: "HP Protecttools Device Manager" U moet deze eerst oninstalleren voordat HP Protecttools Security Manager kan worden verwijdert" (Zie bijlage Dit programma vind ik helaas nergens terug op mijn computer... 

    Wie kan mij uit de nood helpen?

     

    Alvast bedankt,

    Toone Minten

    post-18214-0-89862400-1443903923_thumb.j

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Je wil de update uitvoeren naar Windows 8.1 maar je hebt niet vermeld welk je huidig besturingssysteem is.

     

    Installeer eens de laatste versie van HP support assistent via deze link. Update dan de aanwezige HP software op de computer.

    Kan je dan wel de update uitvoeren?

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites


    Kan je onderstaande niet uitvoeren?

     

     
    I understand you want to remove Security Tool.
    Follow these steps, even tho, I don't recommend this as it is Security Tools.
    Step 1

    Click Start, then "All Programs." Select "HP Protect Tools Security Manager" from the list of programs.

    Step 2

    Click "Settings." Click the box to the left of the menu. The green check in the box should disappear, which means that the application is disabled.

    Step 3

    Close the window and restart the computer.

     

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

    • Welkom op PC Helpforum

    • Leden statistieken

      • Aantal leden
        39.301
      • Meeste online
        1.622

      Nieuwste lid
      Joseph Tiendari
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

      • Door rco
        Hallo,
         
        Iemand een idee of er een universeel docking bestaat die zowel op een Dell als op een HP aangesloten kan worden? 
         
        Ik heb nu een simpele Dell E-port replicator staan die ik gebruik voor mijn Dell Latitude E5570 waar twee schermen op aangesloten zijn. 
        Ik heb eveneens een HP Probook 650. 
        Om de schermen, toetsenbord enz,.. te kunnen gebruiken op de HP zou ik dus een HP docking moeten bijplaatsen. 
        Niet echt handig dus. 
        Ik ben dus op zoek naar een universeel docking die beide (niet tegelijkertijd natuurlijk) kan aansluiten. 
        Ik had reeds via een leverancier twee alternatieven doorgekregen, maar bij deze moest je de laptop opstarten om vervolgens het beeldscherm te gaan uitbreiden. 
        Eveneens niet echt handig. 
        Te meer dat het scherm van de laptop dan zelf ook moet blijven open staan. Dat geeft dan weer resolutieproblemen. 
         
        Iemand een goed alternatief? 
         
      • Door SealWithIt
        Goedenavond,
         
        Ik heb sinds kort een groot probleem met mijn computer, elke keer als ik mijn computer opstart begint mijn monitor vage versies van de bijhorende beelden te laten zien. Het is lastig uit te leggen dus hier heb ik een paar afbeeldingen.
         
         
         
        Telkens als deze vakjes op het beeldscherm verschijnen, is er geen motie naast het bewegen van mijn muis, bij sommige gevallen word het beeldscherm zwart en na een aantal keer re-start mijn computer automatisch. 
         
        Ik heb denk ik 2 mogelijke aanleidingen gevonden.
         
        Optie 1: Elke keer als het beeldscherm zwart wordt krijg ik dit bericht: Display Driver has stopped working and has recovered. Display driver NVIDIA Windows Kernel Mode, Version 416.34 stopped responding and has recovered.
        Ik denk dat het mogelijk hier mee te maken kan hebben.
         
        Optie 2: Ik heb een onbetaalde gedownloade versie van Windows 8.1 die misschien niet al te goed functioneert
         
        Ik kan dus maximaal een halve minuut mijn computer bedienen totdat hij re-start. Ik kan wel zonder problemen in de bios dingen veranderen.
         
        Mijn onderdelen zijn:
        amd fx 8350 wraith
        asus 970 pro gaming/aura
        gigabyte geforce gtx 1060
         
        Ik weet voor de rest niet hoe ik dit probleem kan oplossen, daarom hoop ik graag een antwoord terug te krijgen.
        Alvast bedankt.
      • Door Nikko
        Beste forumleden,
         
        Mijn pa (60+) heeft onlangs de melding gekregen dat hij niet meer in zijn hotmail-mails kon omdat er 'ongeoorloofde handelingen mee gebeurd waren'.
        Nu heb ik zelf wel wat IT-kennis, maar heb ik geen goed idee in welke volgorde ik best de mogelijke oorzaken afloop.
         
        Het kan zijn dat hij ergens verkeerd geklikt heeft ofzo, zodat de oorzaak van deze melding gewoon per ongeluk is ontstaan.
        Het kan ook zijn dat een ander account van hem (bijvoorbeeld bij een tweede hands verkoop site) gehackt is, omdat hij hetzelfde wachtwoord gebruikte bij verschillende accounts.
        Maar een key-logger die hij per ongeluk zou geïnstalleerd hebben, is ook goed mogelijk.
        Daarnaast zou ook zijn netwerk aangetast kunnen zijn, omdat hij niks aan optimalisatie van wachtwoorden doet van zijn SSID's (dus nog altijd de gegenereerde wachtwoorden zoals door Scarlet aangeleverd, voor de 2.4 en 5 Ghz netwerken).
         
        Even wat achtergrondinformatie:
        hij gebruikte dat wachtwoord voor zijn hotmail-mails dus voor meerdere sites/accounts er is al een scan van Windows Defender gebeurd (clean) er is al een scan van Malware Bytes gebeurd (clean) Toshiba 17 inch van budget 4-500 euro, al paar jaar oud (geen indrukwekkende specs dus), Windows 8.1, redelijk up to date lokaal user account  
        Ondertussen is zijn wachtwoord gelukkig gereset via een herstel e-mailadres, maar voorlopig laat ik hem liever niet op die laptop zijn mails checken, totdat ik weet dat alles weer 'clean' is (of clean gemaakt).
         
        In welke volgorde (en hoe) zou ik dus best checken wat de oorzaak was van deze melding? Ik kan wel bij de laptop, dus ik kan alle zaken die jullie aanraden wel uitvoeren.
         
        Mvg,
        Nikko
         
        PS: ik heb deze maar even onder Windows 8.1 gezet, omdat ik niet wist waar deze beter paste. Sorry als dit niet de beste plaats is.
         
         
      • Door Severin
        Heb enige tijd geleden een HP Envy5640 printer gekocht  en deze heeft prima gewerkt tot gisteren. Plotseling kan ik van mijn pc niet meer printen via de kabel.
        Via wifi vanaf mijn mobiel en Ipad gaat het nog prima.
        Er staat nu plotseling een map op mijn desktop (Benodigdheden kopen voor HP) en deze kan ik niet verwijderen. zie bijlage.
        Heb alles van HP verwijderd en gedeinstallerd en geprobeerd de printer opnieuw te installeren maar dat lukt ook niet meer. 
        Ik ben zelf adiministrator van deze pc.
        Graag advies.

      • Door JDAV
        Ik merk sinds vandaag op dat er een rare witte lijn(en) op de rechterbovenkant van mijn scherm te zien zijn. Deze blijven zichtbaar bij elke achtergrond. Ik krijg het echter niet schoongemaakt dus nu vermoed ik dat het een probleem met mijn scherm.
        Hopelijk kan er iemand hier mij verder helpen. (Witte lijn op linkerkant foto, want hij is omgedraaid)

    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.