Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

niek04

PC regelmatig erg traag

Aanbevolen berichten

Je kan proberen om Chrome opnieuw te installeren.

Verwijder Chrome via configuratiescherm - programma's.

Dan het bestandje first run verwijderen in de map C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\Application
    of  C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\User Data
    Daarna kan je Chrome weer installeren en zou je een "propere" versie moeten hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Dit hielp helaas niet, Filmpjes liepen ook nog steeds vast. Heb nu Firefox geinstalleerd en dat gaat beter.

Gaat al beter met mijn PC. Enige nog is het processorgebruik wat in rust nog hoog is (tussen de 30 en 40 procent als ik niks doe) . Of is dit normaal?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Start het taakbeheer, selecteer de Tab Processen en klik vervolgens onderaan op "Processen van alle gebruikers weergeven".
    Klik nu op de hoofding van de kolom "processor" tot de processen die CPU verbruiken bovenaan staan.
    Zo zie je welk proces het meeste van je processor vraagt.

Maak nu van je Taakbeheer een afbeelding en voeg deze toe als bijlage aan een volgend bericht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Gaat al beter!

Ik kirjg nu een melding dat ik Windows 10 kan installeren. Raden jullie dit aan of af? Zitten hier voor of nadelen aan?
    Thanks!

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

De meningen over het al dan niet upgraden naar windows 10 zijn erg verdeeld.

https://sites.google.com/site/whywaitwithw10/home

http://decomputer.be/upgraden-naar-windows-10-of-niet/

http://computerworld.nl/software/88184-10-redenen-om-windows-10-te-vermijden

http://pctechmag.com/2015/08/windows-10-vs-windows-8-vs-windows-7-the-pros-and-cons/

Mijn persoonlijk mening: als je huidige windows versie goed werkt, en je bent er tevreden over, is er geen enkele noodzaak of reden om over te gaan naar windows 10.

aangepast door kweezie wabbit

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.241
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Niels Styns
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door RonW
        Ik heb onlangs een macbook pro aangeschaft ter vervanging van mijn windows laptop. Deze laptop werkte altijd in een netwerk met mijn windows 7 PC.  Nu ziet het netwerk mijn macbook wel maar als ik deze aanklik vraagt windows beveiliging om een gebruikersnaam en wachtwoord. Voor zover ik weet heb ik dit nooit ingesteld. het macbook ziet de windows PC ook maar krijgt geen verbinding. Wie o wie herkent dit probleem en kan mij hier mee helpen. 

• Door jupi
        Hey, op mijn pc met windows 7 kan ik mijn download map map wel zien staan maar ik kan er geen bestand uit openen.
        Wanneer ik een .exe downoad kan ik hem dus ook niet installeren. Naar dit mapje gaan in de verkenner lukt wel.
        Staat dan op C:\Windows\System32\config\systemprofile\Downloads en daar zie ik dus alles staan maar open geeft foutmelding in de trend van systeem kan map niet vinden.
        Downloaden doe ik met chrome als dat iets zou uitmaken maar denk dat zelf niet want ik zie ze wel staan.
        Alvast bedankt voor de hulp!
      • Door Cristiane van der Werf
        Hallo,

Ik ben hier nieuw en ik vraag me af of iemand mij kan helpen en weet of het mogelijk is het werkgeheugen van mijn Lenovo tablet uit te breiden.
        De tablet heeft 1 GB aan RAM en voor zo weinig geheugen vind ik het toch best een goede tablet. Echter ben ik gewoon nieuwsgierig of dit mogelijk is. Ik heb eerst uitgebreid het internet doorzocht maar kon helaas niets vinden dat mijn vraag beantwoord.

Groetjes,
        Cristiane 
      • Door Ine_13
        Hey, 

mijn broer (met een handicap) had een laptop gekregen, en heeft deze helemaal omzeep geholpen waardoor we genoodzaakt waren om er een nieuwe Windows op te zetten. We hebben er Windows 7 op gezet, maar dit wil nu niet opstarten. Ik geraak wel in het bootmenu en alle andere ‘f-menu’s’. Een nieuwe windows 10 cd wilt ook niet installeren over de Windows 7. Is er een mogelijkheid om windows 7 van de harde schijf te krijgen zonder dat we echt Windows moeten opstarten (want dit lukt niet).
      • Door CRoelofs
        Hallo PC forum,

Mijn pc is een tijd geleden kapot gegaan, hiervan was de reden dat het moederbord niet meer correct werkte. Het defecte moederbord heb ik gister vervangen door een nieuwe:

ASRock H81M-DGS
        https://www.asrock.com/mb/Intel/H81M-DGS R2.0/index.asp#Specification

Nu dat ik het moederbord heb vervangen werkt alles weer, behalve 1 RAM geheugen slot. De pc geeft bij opstarten aan dat hij er zich een probleem onstaat in slot A, ik heb al vaker probeert het staafje opnieuw erin en eruit te halen. Niks helpt. De Ram geheugen staven die ik gebruik:

https://azerty.nl/product/kingston/683482/hyperx-fury-ddr3-8-gb?gclid=CjwKCAjwkYDbBRB6EiwAR0T_-lEEnOmT_qx3_KebvNM8RXVWj24wbWgieIh_Etn-82O-VFF_m7AQWhoC1dwQAvD_BwE
        https://azerty.nl/product/kingston/683467/hyperx-fury-ddr3-4-gb?gclid=CjwKCAjwkYDbBRB6EiwAR0T_-pBRB5Hfl-pUvcx9yAMXAJV_Dyh4XCzaP-qgiELPg53zDg63Zj7TahoCroEQAvD_BwE

Ik heb al geprobeerd de 8 gb ram in het eerste slot, en het 4 gb ram in het 2e slot of omgedraaid. Beide geeft dezelfde error. Raar omdat het moederbord maximaal 16GB ram geheugen aan zou moeten kunnen.. In de foto hier onder heb ik de melding weergegeven, bij het nemen van de foto had ik de kaart van 8GB in slot B (het 2e slot dus)

Ik vroeg me af of iemand me zou kunnen helpen met dit probleem,
        Alvast bedankt voor de hulp!

(plaatje even gedraaid, Passer)

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.