Ga naar inhoud

Windows 7 aanmeldprobleem


Robo

Aanbevolen berichten

Ik kan niet meer inloggen op mijn laptop met Windows 7 starter.

 

Het is mijn oude laptop en had hem al een tijd niet meer gebruikt. Ik start hem op en kreeg telkens melding dat het paswoord verkeerd was. Snel kwam ik tot de conclusie dat de letter 'T' niet werkt. Ik druk op deze letter maar er komt geen teken tevoorschijn. Hierdoor kan ik mijn paswoord niet ingeven.

 

Ooit heb ik dit ook eens gehad dacht ik. Herstarten en het was opgelost maar nu geeft dit geen oplossing. 

 

Iemand een suggestie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb een keer kunnen inloggen doordat ik een toetsenbord op het scherm kon oproepen. Ik heb de indruk dat er aan bepaalde karakters een snelfunctie is gekoppeld. Ik drukte op de 'L' en de computer werd vergendeld (=Lock). Doet dit bij iemand een belletje rinkelen. Maar het was dus al zo van zodra ik de computer opstartte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snel kwam ik tot de conclusie dat de letter 'T' niet werkt. Ik druk op deze letter maar er komt geen teken tevoorschijn. Hierdoor kan ik mijn paswoord niet ingeven.

 

 

 

Ben je in de mogelijkheid om een extern toetsenbord aan te sluiten, misschien lukt het dan wel om die T in te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat virtueel toetsenbord gebruik is hetzelfde probleem. Het zal dus niet aan de toetsen zelf liggen. De U geeft telkens dat scherm weer. De L zorgt ervoor dat hij gelocked wordt.

 

De eerste keer kon ik met dat virtuele scherm wel gewoon inloggen en mijn volledig paswoord ingeven. Maar dan werd de computer vergrendeld en nu kan ik het niet meer ingeven. 

 

Ergens moet er iets zijn waardoor ik van deze vervelende 'snelfuncties' of wat het ook is af geraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.