Ga naar inhoud

Windows 7 aanmeldprobleem


Robo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het virtueel toetsenbord op zich is niet het probleem. Als ik de letter U intik, op mijn toetsenbord of op het virtueel toetsenbord dan krijg ik een pop up (om het zo te noemen) en dat is dan dat 'toegangkelijkheidsscherm'. Dit verschijnt elke keer waardoor ik de letter U niet kan gebruiken om mijn paswoord volledig in te geven. Sommige andere letters geven gelijkaardige problemen. Bepaalde lettertoesten geven dus andere opdrachten dan gewoon het ingeven van die bepaalde letter.

 

Ik heb nu gekozen voor updates uitvoeren en afsluiten. Vanavond probeer ik het weer eens uit.

 

Het is echt iets bizar en vreemd. Als ik al toegang krijg tot de pc dan ga ik proberen de update te doen naar Windows 10 en misschien is het dan ook verholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het virtueel toetsenbord op zich is niet het probleem. Als ik de letter U intik, op mijn toetsenbord of op het virtueel toetsenbord dan krijg ik een pop up (om het zo te noemen) en dat is dan dat 'toegangkelijkheidsscherm'. Dit verschijnt elke keer waardoor ik de letter U niet kan gebruiken om mijn paswoord volledig in te geven.

 

 

 

Dat zou normaal de Windows + L toets moeten zijn.

 

En ook hier zou je het toegangkelijkheidsscherm pas bereiken via de Windows +U toets en niet enkel door de U-toets in te drukken.

 

 

 

 

Wat gebeurt er als je probeert in te loggen via veilige modus?

 

 

Wat leverde de veilige modus op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb kunnen inloggen. Na alle updates en terug opstarten was het terug zoals in het begin. Enkel de letter T werkt niet op het klavier. Via virtueel klavier dan kunnen inloggen. Nu heb ik er een extern klavier op aangesloten. Ik kan het klavier gebruiken en de letter T werkt nu wel.

 

Wat zou ik nu kunnen doen?

 

Ik wil de update naar Windows 10 doen. Maar dat zal het probleem met die T niet verhelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miserie!

 

Ik ben aan het denken aan een virus!! Even kan ik het toetsenbord gebruiken en dan gebeurt weer hetzelfde. Bij het intikken van een bepaalde letter wordt er een scherm geopend. De ene letter opent opdrachtprompt, de andere het vergrootglas, de andere het toegangkelijkheidsscherm enzo...........

 

Zeer vreemd maar kan dus niets doen eigenlijk. Ook geen verbinding maken met internet want moet het wachtwoord ingeven.

 

Het extern klavier heeft dus hetzelfde resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb kunnen inloggen. 

 

 

Was dat in veilige modus of niet? Graag eens antwoord wat het opstarten in veilige modus oplevert en indien het opstarten lukt mag je onderstaande uitvoeren.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb veilige modus opgestart en moet mijn paswoord ingeven maar dit gaat dus niet.

 

Ook niet met het virtueel klavier. Als ik de letter U ingeef (virtueel of fysiek) krijg ik een venster 'toegangkelijkheid' maar kan dus geen U typpen. Dus kan ik mijn paswoord ook niet ingeven.

 

Ik heb ook gemerkt dat als de computer opstart er vanzelf tekens komen in de balk waar het paswoord moet ingetypt worden. *************************zo dus. Ik moet deze dan eerst wegdoen met backspace. Zou er een bepaalde toets automatisch blijven hangen ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik start de computer op in herstelmodus. Daar moet ik dan eventueel aanmelden met administratoraccount. Ik wil het wachtwoord ingeven maar ineens wordt deze balk volledig opgevuld met *******************************

 

Dus heb de indruk dat er echt een toets blijft hangen of dat dit deel uitmaakt van het virus. Een toets blijven hangen kan eigenlijk niet want toen ik daarstraks geluk had en even kon inloggen kan ik even iets gewoon typpen. Zonder dat er een of andere toets bleef hangen.

 

Vreemd en frustrerend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben voorbij het paswoord geraakt maar nu stopt het weer. Kan geen verbinding met internet maken omdat ik het paswoord daar weer niet kan ingeven. Alleen in hoofdletters typpen blijkt te werken. Kan zo wel in opdrachtenprompt werken. Ga proberen te veranderen dat ik al kan opstarten zonder paswoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijkt even allemaal te werken.

 

De letters die een bepaald commando gaven blijken allemaal een combinatie te zijn van de windowstoets met die bepaalde letter.

 

Ik heb eens geprutst aan de Windowstoets en ineens werkte alles naar behoren.

 

Ik volg het even op en laat wat later weten of het effectief is opgelost.

 

Alvast bedankt voor de voorgestelde hulp en het meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.