Ga naar inhoud

I-Tunes op windows 10


henkbruijn

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Ik heb me in het zweet gewerkt om i-Tunes op win 10 te installeren. Halverwege blijft hij hangen. Met elke 64bit geprobeert, maar niks. Ik zit nu met mijn i-Phone en het synchroniseren. Vooral de muziek.

 

Hebben jullie een idee hoe ik het er wel op krijg?

 

Bijvoorbaat mijn dank.

 

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start de Apple Mobile Device Service op zoals beschreven in deze link en probeer dan opnieuw te installeren of verder te gaan met de installatie. Om de installatie  opnieuw uit te voeren moet je met de rechtermuisknop eens op de toepassing klikken en selecteer dan Als administrator uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, de link ontbrak in mijn vorig topic, klik hier. Controleer eens of de service aanwezig is en gestart is.

 

Je kan Itunes niet downloaden? :hmmmm:  Waarom niet? Je hoeft Itunes toch niet meer te downloaden want dat zou je gedownload moeten hebben ....... hoe kan je anders proberen installeren?

En je moet op een gedownload bestand met de rechtermuisknop klikken en in het menu dat je dan krijgt klikken op als administrator uitvoeren.

 

Je kan ook de versie nemen uit deze link.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Start de Apple Mobile Device Service op zoals beschreven in deze link en probeer dan opnieuw te installeren of verder te gaan met de installatie. Om de installatie  opnieuw uit te voeren moet je met de rechtermuisknop eens op de toepassing klikken en selecteer dan Als administrator uitvoeren.

 

 

Sorry, de link ontbrak in mijn vorig topic, klik hier. Controleer eens of de service aanwezig is en gestart is.

 

 

 

Op bovenstaande kwam nog geen antwoord. Controleer dat eerst.

 

 

Ja, ik kan wel downloaden, maar dat is dan niet een bestand die ik kan openen als administrator. Kijk maar naar de prinstscreentjes.

 

 

Je moet naar het bestand in de verkenner gaan en daar met de rechtermuisknop op het bestand klikken en dan kies je als administrator uitvoeren.

 

post-9560-0-32966700-1451560013_thumb.pn

 

post-9560-0-69448100-1451560032_thumb.pn

 

 

 

 

De installatie ziet er bij mij zo uit.

 

post-9560-0-07657200-1451560048_thumb.pn

 

post-9560-0-36404200-1451560058_thumb.pn

 

post-9560-0-00373800-1451560078_thumb.pn

 

post-9560-0-10377200-1451560099_thumb.pn

 

post-9560-0-24471600-1451560111_thumb.pn

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.