Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

deevvb

Lettertype vergroten

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

Ik zou mijn lettertype willen vergroten in mijn outlook 2010.

Ik kan de tekst wel vergroten via view / view settings / other settings, maar wanneer ik outlook sluit en weer opstart is de tekst terug zoals oorspronkelijk.

Moet ik deze ergens anders vergroten zodat deze groot blijft?

Kan iemand mij hier mee helpen aub?

Alvast bedankt,

Deev

post-35066-0-70546900-1452083379_thumb.j

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    8

Bedankt voor de reactie, maar bovenstaande link gaat over het lettertype van de email die je verzend.

ik zou graag het lettertype vergroten van mijn inbox en aangekomen berichten zodat deze beter leesbaar zijn op mijn scherm.

Dit lukt mij zoals ik hierboven. Heb uitgelegd maar als ik outlook sluit en opnieuw opstart is dit terug klein.

aangepast door deevvb

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.294
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Tammanna
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door spike666
        Hallo,

Mijn pc is onlangs gecrasht. De harde schijf werkte totaal niet meer.

Hij werkte met windows 7 en outlook2010.
        In outlook had ik een aantal archiefmappen waarin emails gesorteerd en bewaard werden. Ook de agenda werd ingevuld (en loopt terug tot 2003). 
        Normaal maak je een pst bestand om te exporteren (backup) naar een externe harde schijf.
        Om een of andere reden is de laatste backup niet gemaakt en is de vorige verdwenen van de externe hd.
        Probleem dus.

Na datarecuperatie heb ik een lijst aan bestanden van de gecrashte schijf. 
        Kan ik daarmee iets aanvangen, hoe ga ik te werk, waarnaar ga ik op zoek?

• Door pmaris
        Hallo,
        ik wil graag één van mijn Outlook-agenda's (mijn professionele, niet mijn privé-agenda) synchroniseren met mijn IPhone 7 via ITunes. Ik werk met Outlook voor Office 365. Als ik in ITunes op het icoontje van mijn IPhone druk en dan Instellingen - Info, krijg ik het scherm om agenda's te selecteren (zie bijlage). Aangezien ik niet alle agenda's wil synchroniseren, wil ik de optie "geselecteerde agenda's" aanvinken, maar dat lukt dus niet. Iemand enig idee hoe dat komt? Een andere vraag: kan je ergens instellen in welke richting de synchronisatie moet verlopen (van desktop naar IPhone, van IPhone naar desktop of beide richtingen)? Ik herinner me dat je dat in een vroegere versie van ITunes (meerder jaren geleden) kon kiezen. Is dat nog zo? Alvast hartelijk dank voor eventuele tips.
        Met vriendelijke groeten,
        Paul

• Door Bython
        Hopelijk kan er iemand mij verder helpen met dit probleem:

Sinds een paar weken ging mijn icloud mailbox niet meer open in Outlook 2016 (Office 365 Home), na het herinstalleren van icloud krijg ik steeds volgende melding als ik dit opnieuw wil koppelen (zie afbeelding).

Wat ik tot nu toe gedaan heb:

iCloud hersteld Herinstallatie Office iCloud en andere Apple software via Revo uninstaller verwijderd inclusief register sleutels en overblijfsels Gezocht naar restanten zoals plugins e.d. in Outlook Pc meermaals herstart ...  
        Ik krijg het niet meer aan de praat, en ben hier nu al enige tijd mee aan het sukkelen..

Alvast bedankt aan degene die meedenkt of een oplossing heeft hiervoor!

• Door watco
        Outlook 2007 heb ik reeds jaren zonder problemen. Ik werk met 3 gegevens bestanden voor veschillende accounts in outlook. Maar nu werkt plots de zoekfunctie niet meer. Er wordt niks gevonden en indexeren is voltooid.. als ik kijk via extra>direct zoeken>zoekopties dan zie ik geen enkel pst bestand meer staan in de lijst. Zie printscreen. Hoe kan ik mijn pst bestanden opnieuwe laten opnemen ? Ik heb alvast windows 10 fall update via indexeringsopties van windows opnieuw een indexering laten samenstellen via geavanceerd. Ik had dit een paar dagen geleden ook reeds gedaan maar zonder resultaat.
        Weet er iemand raad hoe je pst bestanden kan laten toevoegen aan de zoekopties in outlook 2007 bij de lijst "Berichten in deze gegevensbestanden indexeren" ??

alvast bedankt want ik vind het niet ?

• Door Paul Naveau
        Er zit een duidelijk verschil in Outlook voor windows en Outlook voor mac ... in windows kan je wanneer emails gesorteerd staan per gesprek ook meteen kijken naar je eigen mails in dat gesprek, of deze individueel bewerken. In office voor mac gaat dat niet. De overzichtslijst verschijnt wel rechts wanneer je klikt op de "hoofding" van het hele gesprek, maar je kan je eigen mails niet "manipuleren", enkel op klikken en dan gaan ze  open in een nieuw venster... extreem irritant want nu kan ik mijn gesprekken niet meer in 1 keer sorteren naar een juiste map ...  Is dit een normaal verschil of heb ik ergens iets verkeerd ingesteld?
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.