Ga naar inhoud

Startknop weigering Windows 10


Balinees

Aanbevolen berichten

Hallo Balinees,

 

Probeer deze manier nog eens en kijk of hij dan volledig terug is?

 

klik met rechtermuisknop op de Taakbalk  en kies voor Taakbeheer (Task manager) Nu opent taakbeheer.

Onder het tabblad Processen  zoek je naar het proces/toepassing Windows Verkenner. Klik met rechtermuisknop op Windows Verkenner en kies voor de optie Opnieuw starten.

Ik hoor graag of dit geholpen heeft ja of nee.

 

Mvg,


Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo Sento.

Ik heb het geprobeerd, maar ik krijg alleen maar fout meldingen. Ik heb zelfs uit de nieuwsbrief van Schoone PC dezelfde opdracht , gekopieerd.maar

het lukt niet terwijl ik dit voor dat ik jullie hulp inriep wel voor elkaar kreeg.

Steeds maar weer opnieuw geprobeerd, maar zowel jullie als die van Schoone doet het niet. Ik zadel jullie wel met een probleem op.

Mvgr.

Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

je Windows opnieuw installeren is vaak veel sneller dan het blijven zoeken naar oplossingen. (Natuurlijk zijn alle tips wel goed bedoeld van iedereen)  :adore:

Maak wel eerst backups van je foto's, documenten, videos en enz. (maak eventueel ook back ups van je eigen programma instellingen)

Bij een her-installatie, hoef je later alleen maar je Windows instellingen opnieuw in te stellen, je eigen programma's opnieuw te downloaden en alles zal weer werken. (Ongeveer een uurtje werk om na de her-installatie je Windows en eigen programma's weer na eigen ''smaak'' in te stellen)  :hmmmm:

Her-installatie gaat automatisch en je hoeft niet bij je pc te blijven wachten.

 

Had hetzelfde probleem met een niet werkende ''start knop'' ook alle tips en adviezen uitgevoerd die ik kon vinden, maar niets hielp. (Blijkbaar heeft de MS update van januari iets gesloopt, ben niet 100 % zeker ervan, maar mijn problemen begonnen wel meteen na de MS updates)  :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

als de Windows al op de nieuwe (in de winkel) aangekochte computer zat, betekend dat je de Windows licentie ook erbij gekocht hebt. (De Windows is daar al bij de computer prijs inbegrepen)  :)

 

Voor her-installatie ga naar het ''actie centrum'' (soort Wit ''spraakwolkje'' in de buurt van je pc-klok)

>Alle instellingen, kies  ''Systeem en beveiliging" > Systeem herstel > Deze pc opnieuw instellen >

Bij het scherm "kies een optie" Kies je "alles verwijderen" (Windows 10 wordt na de verwijdering opnieuw geïnstalleerd)  

** Kun je meteen vooraf opzoeken of je Windows licentie actief is, dit kun je ook zien in >systeem en beveiliging>Activering. (Er moet daar staan: Windows is geactiveerd met een digitaal recht)

 

** LET OP!!

- Na de her-installatie begint je weer met een schone lei en alle eigen geïnstalleerde programma's op je computer worden verwijderd, ook je printer, webcam en enz. wordt verwijderd. * MAAK EERST BACK UPS VAN AL JE PERSOONLIJKE MAPPEN!!

 

- Je moet later alle eigen programma's weer opnieuw downloaden/installeren,

denk ook eraan dat je eventuele aangekochte licenties van (beveiliging) programma's later opnieuw moet gaan invoeren. (Zorg daarom ervoor dat je de licentiecodes nog hebt, schrijf ze vooraf op of zet de gegevens op een usb stick)  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.