Ga naar inhoud

Topic volgen / ontvolgen


bernard

Aanbevolen berichten

post-5507-0-34609000-1453994299_thumb.pnBlij dit mailtje te hebben ontvangen .

En nu lijkt het mij verstandig om alles op een rijtje te zetten .

 

Wij hebben 2 laptops ( 1 voor mijn vrouw en 1 voor mij )

Dat ging op een gegeven moment mis , doordat ik op beide laptops tegelijk een discussie aan het voeren was met jullie .

En toen kreeg ik de ,, gele ,, kaart ,,want dat mocht niet .

Toen hebben jullie dat gewijzigd in 1 account , zodat dat niet meer kon gebeuren .

Het ging eigenlijk altijd goed tot ik de discussie op 30 - 12 - 2015 gestart heb in Archief outlook ( webpagina herstellen )

Toen dat allemaal ( goed ) geregeld was ben ik op mijn laptop een discussie begonnen (Vervelende reclame )

Nadat dat klaar was begonnen de problemen dat ik meegetrokken werd in mailtjes waar ik niets mee te maken had .

En dan de tips van ontvolg enz , aanklikken  ( zie discussie )hielp allemaal niets .

Nu kreeg ik dus gisteren dat mailtje van Asus , en dat heeft mij aan het denken gezet .

Ik heb de mail van mijn vrouw bekeken en die moest eerst aangemeld worden ( met mijn gegevens dus )

En ook daar werd aangegeven ontvolg .....

En het mailtje wat er tevoorschijn kwam doe ik als bijlage bij

 

Het is een heel verhaal , en ik  hoop dat er een beetje duidelijkheid voor jullie in zit .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen mijn vrouw zou dat kunnen .

Maar dat zal niet gebeuren , want ze kan de laptop aan en uit zetten , en verder nog een paar winkel pagina ,s bekijken , maar dan houd het ook op.

Maar verder niemand

Ik kreeg trouwens zojuist weer een mailtje van jullie dat er iemand weer een discussie had gestart

Link naar reactie
Delen op andere sites

.

Dit is eigenlijk een mailtje van onmacht mijnerzijds

Ik heb dit al in de diverse discusssies aangekaart , maar ik blijf het probleem houden .

Nu heb ik een bijlage bijgevoegd van mailtjes die ik krijg maar niet had moeten krijgen .

Wat ik ook doe , als er ontvolgen staat dan klik ik er op zodat het volgen wordt

volgens mij is dit allemaal veranderd nadat ik de dicussie met Asus heb gehad over traag en reclame .

Maar ik kan me vergissen , ik ben tenslotte een hele grote leek

En ik denk het hier om , omdat ik dit probleem daarvoor niet had .

Is het een idee om een systeem herstel te doen naar een datum direct voor deze discussie ?

Want uit deze discussie zijn eigenlijk geen noemenswaardige foute dingen gekomen .post-5507-0-85733800-1454261617_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.