Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

verheijp

Bluetooth speaker gekoppeld maar niet verboden en speelt geen geluid

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een bluetooch speaker gekoppeld aan mijn laptop maar ik krijg geen geluid over de speaker. Ik zie de speaker wel bij apparaatbeheer en bij bluetooth maar niet bij de afspeelapparaten dus kan hem niet kiezen.

Ik heb een HP Probook 6560b, windows 8.1, alle updates bijgewerkt, alle drivers bijgewerkt. Bluetooth driver ook al een keer verwijderd en opnieuw opgestart om weer te laten detecteren en installeren.

Ik heb twee bluetooth speakers waarmee ik dit heb geprobeerd (niet tegelijkertijd uiteraard) een Bose Soundlink mini en een B&O Beoplay A2.

Als ik naar Bluetooth apparaten ga dan herkent de laptop de speaker en kan ik koppelen.

Heb al veel geprobeerd maar kom er niet uit. Iemand enig idee?

Groeten, Peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

Succes !

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.243
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Wim Vdm
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door SealWithIt
        Goedenavond,

Ik heb sinds kort een groot probleem met mijn computer, elke keer als ik mijn computer opstart begint mijn monitor vage versies van de bijhorende beelden te laten zien. Het is lastig uit te leggen dus hier heb ik een paar afbeeldingen.

Telkens als deze vakjes op het beeldscherm verschijnen, is er geen motie naast het bewegen van mijn muis, bij sommige gevallen word het beeldscherm zwart en na een aantal keer re-start mijn computer automatisch. 

Ik heb denk ik 2 mogelijke aanleidingen gevonden.

Optie 1: Elke keer als het beeldscherm zwart wordt krijg ik dit bericht: Display Driver has stopped working and has recovered. Display driver NVIDIA Windows Kernel Mode, Version 416.34 stopped responding and has recovered.
        Ik denk dat het mogelijk hier mee te maken kan hebben.

Optie 2: Ik heb een onbetaalde gedownloade versie van Windows 8.1 die misschien niet al te goed functioneert

Ik kan dus maximaal een halve minuut mijn computer bedienen totdat hij re-start. Ik kan wel zonder problemen in de bios dingen veranderen.

Mijn onderdelen zijn:
        amd fx 8350 wraith
        asus 970 pro gaming/aura
        gigabyte geforce gtx 1060

Ik weet voor de rest niet hoe ik dit probleem kan oplossen, daarom hoop ik graag een antwoord terug te krijgen.
        Alvast bedankt.
      • Door Robbe Delarbre
        Hallo

Ik heb een tijdje geleden mijn eerste computer gebouwd. Ik heb een bluetooth toetsenbord dat ik wil gebruiken en dit werkt perfect in windows. 
        Maar als ik de pc opstart dan krijg ik eerst een error 'NO KEYBOARD DETECTED' omdat bluetooth dan nog niet werkt. Mijn toetsenbord hoeft niet te werken in de BIOS ik weet dat dit niet mogelijk is, hier heb ik een ander toetsenbord voor. Maar ik hoef niet telkens die error te zien want hierdoor start mijn computer trager op en dit is gewoon niet mooi. Weet er iemand hoe ik deze error kan afzetten of omzijlen. Ik kan mijn ander bedraad toetsenbord aan de computer hangen en dan is de error weg maar ik laat dat toetsenbord liever in de kast liggen.

Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.
      • Door Nikko
        Beste forumleden,

Mijn pa (60+) heeft onlangs de melding gekregen dat hij niet meer in zijn hotmail-mails kon omdat er 'ongeoorloofde handelingen mee gebeurd waren'.
        Nu heb ik zelf wel wat IT-kennis, maar heb ik geen goed idee in welke volgorde ik best de mogelijke oorzaken afloop.

Het kan zijn dat hij ergens verkeerd geklikt heeft ofzo, zodat de oorzaak van deze melding gewoon per ongeluk is ontstaan.
        Het kan ook zijn dat een ander account van hem (bijvoorbeeld bij een tweede hands verkoop site) gehackt is, omdat hij hetzelfde wachtwoord gebruikte bij verschillende accounts.
        Maar een key-logger die hij per ongeluk zou geïnstalleerd hebben, is ook goed mogelijk.
        Daarnaast zou ook zijn netwerk aangetast kunnen zijn, omdat hij niks aan optimalisatie van wachtwoorden doet van zijn SSID's (dus nog altijd de gegenereerde wachtwoorden zoals door Scarlet aangeleverd, voor de 2.4 en 5 Ghz netwerken).

Even wat achtergrondinformatie:
        hij gebruikte dat wachtwoord voor zijn hotmail-mails dus voor meerdere sites/accounts er is al een scan van Windows Defender gebeurd (clean) er is al een scan van Malware Bytes gebeurd (clean) Toshiba 17 inch van budget 4-500 euro, al paar jaar oud (geen indrukwekkende specs dus), Windows 8.1, redelijk up to date lokaal user account  
        Ondertussen is zijn wachtwoord gelukkig gereset via een herstel e-mailadres, maar voorlopig laat ik hem liever niet op die laptop zijn mails checken, totdat ik weet dat alles weer 'clean' is (of clean gemaakt).

In welke volgorde (en hoe) zou ik dus best checken wat de oorzaak was van deze melding? Ik kan wel bij de laptop, dus ik kan alle zaken die jullie aanraden wel uitvoeren.

Mvg,
        Nikko

PS: ik heb deze maar even onder Windows 8.1 gezet, omdat ik niet wist waar deze beter paste. Sorry als dit niet de beste plaats is.

• Door JDAV
        Ik merk sinds vandaag op dat er een rare witte lijn(en) op de rechterbovenkant van mijn scherm te zien zijn. Deze blijven zichtbaar bij elke achtergrond. Ik krijg het echter niet schoongemaakt dus nu vermoed ik dat het een probleem met mijn scherm.
        Hopelijk kan er iemand hier mij verder helpen. (Witte lijn op linkerkant foto, want hij is omgedraaid)

• Door JDAV
        Dit is al de tweede dag op een rij dat windows opeens mijn USB muis niet meer herkent. Als ik hem uittrek en er opnieuw insteek is dit voor 1 dag opgelost.
        Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.