Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Wil hier toch ook even onze medewerkers in de bloemetjes zetten, omdat ze dit probleem - samen met uw medewerking - tot een goed einde hebben gebracht. Alweer een bewijs dat we bij PCH "knappe koppen" in huis hebben. Vergeef me even de reclame voor eigen winkel, maar dit is een schoolvoorbeeld van kennis en doorzetting. Veel computerplezier verder :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje te vroeg victorie gekraaid ... want dit zat er net in de mailbox :(

 

"Beste Clarkie,

 

Ik start zopas opnieuw mijn PC op en hetzelfde probleem met Incredimail doet zich opnieuw voor.

Sorry dat ik hierop terug kom maar bestaat er een definitieve oplossing of moet ik defintief afscheid nemen van Incredimail.

 

Het probleem is dat bij het overzetten van mijn contacten van Incredimail naar Gmail ik in gmail alleen het mailadres krijg maar voor vele adressen heb ik in Incredimail bin "EIGENSCHAPPEN" o.a telefoonnumers, adressen, en meerdera andere gegevens zoals detail van identiteitskaarten enz..  HOE KAN IK DIE EIGENSCHAPPEN VAN INCREDIMAIL MEE OVERZETTEN NAAR GMAIL?

Als dit opgelost wordt zeg ik vaarwel aan Incredimail.

 

Graag uw gewaardeerde hulp."

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOE MAAK IK EEN PRINTSCREEN VAN iNCREDIMAIL ACCOUNT ZONDER MIJN VOLLEDIG ADRES ERIN.

 

 

MAAR IK HEB ALLEEN HET VOLGENDE OP DE 2DE PAGINA:

 

MAILACCOUNTEN

Selecteer de accounts dIe Je wil gebruiken als Je mail ontvangt.

GEBRUIK DE KNOPPEN NAAR BOVEN OF NAAR BENDEN OM DE VOLGORDE TE BEPALEN

 

Aaangevinkt staat GMAil (tussen haaKjes mijn naam en voornaam) (standaard)

 

Daarnaast staat onder E-mailadres: ...............@gmail.com

 

Meer accounts heb ik niet en dit is alles wat er op die pagina staat  met rechts natuurlijk TOEVOEGEN, VERWIJDEREN, EIGENSCHAPPEN en ALS STANDAARD INSTELLEN.

 

HOPELIJK HELPT DIT U VERDER

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga in je browser naar Gmail.

 

Daar ga je naar instellingen-> doorsturen en POP/IMAP. Staan de instellingen daar zoals hieronder weergegeven?

Indien je een instelling aangepast hebt dien je beneden op Wijzigingen opslaan te klikken.

 

Je kan de afbeeldingen vergroten door er op te klikken.

 

post-9560-0-56733900-1456499361_thumb.pn

 

 

Ga dan naar mijn Account.

 

Daar ga je naar Inloggen en beveiliging en controleer de onderstaande instellingen die in het geel gemarkeerd zijn, pas aan indien nodig.

 

post-9560-0-86024800-1456499595_thumb.pn

 

post-9560-0-23949000-1456499616_thumb.pn

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn Gmail account gecontroleerd en ALLE PUNTEN DIE U IN GEEL AANGETEKEND HEBT ZIJN PRECIES ZO INGESTELD.

Dan opn ik mijn google account en daar staat ook precies "autorisatie in 2 stappen UIT"

In de map apps gekoppeld aan mijn account krijg ik "U heeft geen apps of websites toegang verleend tot Uw Google account"

Onderaan staat "Apps met lagere beveiliging toestaan : AAN"

 

Misschien zit het probleem juist omdat ik geen apps of websites toegang verleend heb tot mijn Google account"?????

 

Moet ik misschien hier toegang verlenen tot Incredimail, maar indien ja hoe moet ik dit doen?

 

Het toestaan van apps met een lagere beveiliging is misschien niet voldoende voor Google????

 

Graag het vervolg hierop

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Misschien zit het probleem juist omdat ik geen apps of websites toegang verleend heb tot mijn Google account"?????

 

Moet ik misschien hier toegang verlenen tot Incredimail, maar indien ja hoe moet ik dit doen?

 

 

 

 

Op bovenstaande kan ik alvast antwoorden met neen.

 

Wat leveren onderstaande tips op?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn webversie van Gmail werkt perfekt.

Wat de 2de link betreft krijg ik als melding "account toegang ingeschakeld.  Probeer opnieuw in te loggen op Uw Google-account vanaf uw nieuwe apparaat (maar ik heb geen nieuw apparaat) of vanuit de nieuwe app.

 

Maar ik vind geen nieuwe app om Incredimail toegang te verlenen..

 

Ik heb opnieuw mijn account verwijderd in Incredimail en opnieuw toegevoegd maar steeds krijg ik nog geen toegan in Incredimail.

Wat nu?

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  •  
  • Log in op je account via de webversie van Gmail op https://mail.google.com. Zodra je bent ingelogd, kun je opnieuw proberen in te loggen bij de e-mail-app.
  • Ga naar http://www.google.co...ayUnlockCaptcha en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord voor Gmail. Geef de letters uit de vertekende afbeelding op wanneer daarom wordt gevraagd.

 

 

 

Tip 1 betekent dat je moet inloggen op de webmail van Gmail en ingelogd blijven, dan open je incredimail. Krijg je dan ook een foutmelding?

 

Tip 2 Maak er printscreens van en plaats die in je volgend bericht.

 

 

Ik heb opnieuw mijn account verwijderd in Incredimail en opnieuw toegevoegd maar steeds krijg ik nog geen toegan in Incredimail.

 

 

 

 

Dat werd helaas niet gevraagd en bemoeilijkt enkel het tot een oplossing komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf ingelogd op webmail Gmail.

Ik open Incredimail - verwijder mijn gmail account en op toevoegen voeg ik opnieuw mijn gmailaccount toe in de automatische instellingen van de Incredimail wizard

In credimail zegt: Gefeliciteerd.  Incredimail heeft een nieuw account aangemaakt

Ik klik, o.k e afsluiten.

Incredimail probeert nu automatisch verbin ding te maken met mijn nieuwe account maar na wat wachte stopt het en ik, ONTVANG GEEN FOUTMELDING MEER maar de verbinding is niet tot stand gebracht.

 

Wat de 2de link betreft.  Ik klik erop en ontvang slechts volgend bericht: 

TOEGANG TOT UW GOOGLE ACCOUNT TOESTAAN.

GOOGLE HEEFT ALS VEILIGHEIDSMAATREGEL VEREISEN DAT U DEZE EXTRA STAP UITVOERT WANNEER IN INGELOGT OP EEN NIEUW APPARAAT OF BIJ EEN NIEUWE APP.  ALS U TOEGANG WILT TOESTAAN, KLIKT U OP HIERONDER OP DE KNOP "DOORGAAN".

IK KLIK DUS OP "DOORGAAN" EN ONTVANG ALLEEN VOLGENDE TEKST.

ACCOUNT TOEGANG INGESCHAKELD.  PROBEER OPNIEUW IN TE LOGGEN OP UW GOOGLE-ACCOUNT VANAF UW NIEUW APPARAAT OF VANUIT DE NIEUWE APP.

VERDER ONTVANG IK GEEN ENKEL DETAIL VAN DIE 2DE LINK WAARVOOR U EEN PRINTSCREEN VRAAGT.

 

.Ik heb zels geprobeerd die link te kopieren en te plakken op een nieuwe pagina van Goolge en als ik dan op de sign in (eerste blauwe regel) klik ontvang ik opnieuw diezelfde tekst die hierboven beschreven is.  Men vraagt mij niet om opnieuw inte loggen met gebruikersnaam en wachtwoord.  Ik, krijg dus geen toegang tot die 2de blauwe link die u opgegeven hebt namelijk http://www.google.co...ayUnlockCaptcha.

 

Hoe kan ik daar toegang krijgen en u dan de print screen sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.