Ga naar inhoud

foto's importeren venster opent niet


zottemus

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

normaal als ik foto's van mijn camera op mijn pc wil overzetten steen ik het sd kaartje in mijn pc en opent zich een venstertje een soort pop-up om te vragen of ik wil

importeren. Nu sinds een week gebeurt er niets als ik mijn camera via usb aansluit of ook niet als ik het sd kaartje in de pc steek. 

Waarschijnlijk is dit een kleine instelling in de pc die veranderd is maar ik vind die tool nergens.

 

Kan iemand me helpen? ik heb windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar start > configuratiescherm > hardware en geluiden > automatisch afspelen

Zorg dat er een vinkje staat bovenaan bij 'Automatisch afspelen voor alle media en apparaten gebruiken'

Je kan dan per type bestand/apparaat kiezen wat er moet gebeuren als je een medium plaatst. In jouw geval bv. bij afbeeldingen : 'Vraag mij dit elke keer'. (Je zou bvb. ook kunnen kiezen voor onmiddellijk importeren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Click with the mouse on the button Start> All Programs> Accessories.
     You will see Windows Explorer standing between them. Click it to open the program.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er mogelijkheid om die map te openen,dat de foto's zichtbaar worden?

Maak eens anders één printsreen en post in je volgend bericht.

Hoe oud is je kaartje?Als je nieuwe foto maakt lukt dit nog?Zou kunnen dat je kaartje overleden is he!

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.