Ga naar inhoud

YouTube video kwaliteit


JDAV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Asus

Da's mooi.

Wanneer je de instellingen hebt kunnen aanpassen tot de werking van de add-on aan jouw wensen voldoet dan kunnen we inderdaad besluiten dat het goed is ... ;)

 

Als je hierover geen vragen meer hebt, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je de instellingen hebt kunnen aanpassen tot de werking van de add-on aan jouw wensen voldoet dan kunnen we inderdaad besluiten dat het goed is ... ;)

 

Als je hierover geen vragen meer hebt, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Soms kunnen YouTube videos wel niet worden afgespeeld. Ligt dit aan de addon? Ik had dit nooit voor ik hem installeerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Test het eens met uitgeschakelde of verwijderde add-on : wanneer je dan geen last hebt van deze problemen is de kans reëel dat deze door de add-on worden veroorzaakt.

Heb hem nu uitgeschakeld. Zal moeten zien of het later nog eens gebeurd dan. Het is niet dat het constant gebeurde maar soms als ik vooruit probeerde te gaan in een video of zo kwam dat storingsscherm met 'Er is een fout opgetreden'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem nu uitgeschakeld. Zal moeten zien of het later nog eens gebeurd dan. Het is niet dat het constant gebeurde maar soms als ik vooruit probeerde te gaan in een video of zo kwam dat storingsscherm met 'Er is een fout opgetreden'.

Ik gebruik nu Auto HD op Chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik nog moeten zien.

Ik laat later iets weten. Heeft geen zin om nu al de topic te sluiten en te snel conclusies te trekken.

Als ik YouTube videos open in een nieuw tabblad staan ze wel in theatermodus ipv standaardweergave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.