Ga naar inhoud

avi's of mp4 afspelen vanaf harde schijf optv


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik wil een harde schijf op mijn tv aansluiten en alle films die ik heb, afspelen op de tv. Boven gaat dat met een nieuwe tv maar beneden staat een oude tv die alleen maar foto's aankan. De films hebben allerlei formaten, avi,, wmv, mp4, vob enz. De vob's wil ik aan elkaar plakken zodat ze achter elkaar gespeeld kunnen worden. Ik wil niet steeds naar boven gaan om bepaalde films te zien. Ik wil die ook beneden zien en ik heb geen zin om een nieuwe tv te kopen. Bovendien kunnen de kinderen en kleinkinderen dan beneden naar de films kijken zonder dat ze steeds in onze slaapkamer op het bed moeten zitten. We zijn dan met 10 man dus dat is niet handig.Ik denk dat daarvoor een mediaplayer handig is. Die harde schijf wil ik ook meenemen naar de kinderen of naar mijn zus. Dus lijkt het me het handigst om een mediaplayer te hebben waarop ik een harde schijf kan aansluiten. Ik kan dan ook verschillende schijven gebruiken.

Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

 

De vob's wil ik aan elkaar plakken zodat ze achter elkaar gespeeld kunnen worden.

Dit hoef je ook al niet meer te doen met mediaplayer...zul je wel zien bij je aankoop..zal wel in je handleiding staan.

Anders maak ik wel paar printjes hoe Vob afspelen.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

@ed97

 

Eén ervan is de DV-AVI codec (heb ik duidelijk vermeld) en wordt normale wijze niet afgespeeld door mediaspelers.

Daar heb ik geen ervaring mee...voor de rest al heel veel films gezien in AVI zonder problemen.

@clarkie

Sorry val in herhaling in #12..maar had #10 niet gelezen :(

@Gerda

 

Dus lijkt het me het handigst om een mediaplayer te hebben waarop ik een harde schijf kan aansluiten. Ik kan dan ook verschillende schijven gebruiken.

Zijn die schijven met voeding?Mij hebben ze wijs gemaakt dat met beter is!

Zelf maak ik gebruik van ICE BOX en dockingstation met voeding....waar je mee verschillende schijven kunt gebruiken.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, toevallig heb ik vandaag de Eminent EM7485 Full HD 3D media speler besteld. Ik heb er nog eens wat over gelezen en ik denk dat dit voor mij (op dit moment) de speler is die doet wat ik wil. Als het goed is, komt hij morgenavond. Dan ga ik hem proberen. Ik laat nog even van me horen. Ik laat dit item nog even open. Dan kan ik beter laten horen hoe alles bevalt. Dankjewel voor je reactie. Je hoort van me. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ja, hij speelt alles prima af. Het aansluiten ging prima. Ik kan er gewoon een harddisk inpluggen. Ik kan er ook een disk inzetten. Daar ben ik nog niet uit. Maar eigenlijk is dat ook niet nodig. Ik heb verschillende schijven met video's. Dus het is gewoon handig dat ik die kan wisselen wanneer ik dat wil. Ik was gewoon vergeten even te reageren. Maar ik heb weer te maken met ziekte en doktersbezoeken. Niet van mezelf. Maar dan ben je even niet bezig met dit soort zaken. Maar ik ben wel blij dat ik dit nu geregeld heb. Nog bedankt voor je advies. Ik heb ook een donatie gedaan voor het forum want ik krijg toch heel veel hulp hier. Dan moet ik dit onderwerp waarschijnlijk afsluiten? Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het zelfde toestel als jouw en ben er ook heel tevreden over, zelf heb ik een harde schijf ingebouwd.

 

Bedankt voor de terugkoppeling en natuurlijk de donatie wat een blijk van waardering is. 

 

Voorts hoop ik dat de doktersbezoeken voor personen in je directe omgeving en jezelf snel achter de rug zijn...... en inderdaad je mag het onderwerp zelf afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.