Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zit met best wel een groot probleempje. Op mijn laptop kon ik telkens geen back-up meer maken (Windows 10) . Windows 10 was geïnstalleerd op de D schijf en niet op C! Ik kon dus geen Back-up maken omdat Windows op de D schijf was geïnstalleerd en je kan niet de Back-up op de zelfde schijf opslaan, die melding kreeg ik tenminste.

Omdat ik toch een Back-up wilde maken installeerde ik een programma om mijn D-Schijf te spitten (Partien) zodat ik daar de Back-up op kom slaan. Ik moet hierbij de laptop opnieuw opstarten en je raad het al... De laptop startte niet meer op vanwegen een schijf fout. Via een Windows opstartschijf heb ik al systeemherstel proberen te doen maar dit lukte niet. Ik besloot om dus een geavanceerde installatie te doen op de D schijf en heb Windows opnieuw geïnstalleerd. Toen hij klaar was was alles weg. Bureaublad leeg.. Alles is weg.

Het mapje Windowsold is leeg en kan geen Back-up vinden of een systeem herstel uitvoeren.

Bij de installatie van Windows heb ik niet geformatteerd. Heb alleen een herinstalatie uitgevoerd. Ben ik nu alles kwijt of is er toch nog mogelijk om bepaalde dingen terug te krijgen? Of misschien toch mogelijk om de oude installatie te laden in plaats van de recente?

Hopelijk kan iemand mij helpen. Stonden best wel belangrijke dingen op,

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, besluiten we dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.057
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      PC
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Mike9090
        Normaal als je een koptelefoon in je pc doet komt er bij geluid dat je speakers of koptelefoon kan gebruiken en per apparaat je geluidsniveau kan aanpassen. Bij mij staat er geen koptelefoon als ik mijn koptelefoon aansluit maar het geluid speelt wel door de koptelefoon. Als ik mijn geluid op 0 zet en dan mijn koptelefoon er in doe blijft hij op 0 en moet ik hem naar 100 zetten en als ik hem er uit haal weer naar 0 omdat ik mijn speakers niet wil gebruiken. 
      • Door Mike9090
        Ik krijg soms uit het niets meldingen dat mijn windows 10 licensie binnenkort verloopt maar ik weet niet hoe ik het moet verlangen. Dit zie ik dan elke keer. Als ik op ga naar instellingen druk zie ik niks waar ik het kan verlengen.

• Door Mike9090
        Als ik de verkenner open opent hij op de bovenste helft van het scherm. Als ik op de windows knop druk en ik typ iets in om te zoeken staat dat menu boven aan. Verschillende spellen en andere programmas die ik open staan op de bovenste helft van mijn scherm. Ik heb dit probleem alleen niet met chrome maar met de rest van mijn programmas heb ik het wel.
      • Door Mike9090
        Ik had al eerder dit probleem en toen had ik ook een post gemaakt en toen moest ik naar apparaatbeheer en dan mijn geluidsapparaten verwijderen. Dan als ik mijn laptop opnieuw opstartte had ik weer geluid omdat hij die apparaten opnieuw installeerde. Ik heb dit nu al 10 keer gedaan maar het werkt niet meer. In mijn volume mixer staat alles op honderd en niks is gemute. Het groene balkje voor het geluid komt ook helemaal omhoog maar ik hoor niks. 
      • Door Mike9090
        Ik heb mijn geluid van mijn speakers (ingebouwd in mijn laptop) altijd uit maar toen ik mijn laptop opnieuw opstartte om te updaten opende chromium op de site die ik het laatst open had en begon op 100% geluid af te spelen. Ik kan het niet laten stoppen met openen en ik kan het niet verwijderen via downloads. Hoe kan ik het anders verwijderen?
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.