Ga naar inhoud

BTO


leek

Aanbevolen berichten

Eerder heb ik een topic geopend over aankoop van een laptop. Ik heb dat inmiddels gesloten en op een ander topic wilde ik onderstaande vraag stellen. Ik realiseerde mij te laat dat ik een nieuw topic moeten aanmaken, mijn excuus. 

 

Op dat andere topic kwam ik de naam BTO tegen. Blijkbaar bouwen zij laptops naar wens. Heeft iemand ervaring met dit merk/bedrijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat we hier weinig "klanten" hebben met een BTO laptop ... een rondje Google met "bto laptops ervaringen" als zoekopdracht levert alvast aardig wat leesvoer met hopelijk bruikbare info voor jou op.

 

Configureer misschien ook eens een BTO laptop volgens de specificaties van de Medion P7641 die ik je gisteren voorstelde, dan heb je meteen ook een idee hoe de prijzen onderling liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is prijzig maar ziet er met een Full HD scherm goed uit. De verlichting van het toestenbord is in stappen regelbaar. Wilde een i5 processor, BTO denkt dat een i3 voldoende is dus twijfel ik nog. Ook ben ik nog niet zeker m.b.t. de opslag,1 SSD van 128 GB met 1 HD, 2 SSD's, of 1 SSD van 256 GB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam ook duurder uit dan bij Medion hoor ... was ergens iets van grootteorde € 150 à € 200 duurder meen ik me te herinneren.

 

Zelf zou ik hier ook voor een i5 gaan ... een SSD van 128GB kan perfect, maar dan dien je hem goed te gebruiken en te combineren met een klassieke HDD voor extra opslag ... dat hebben we al aangekaart.

 

Twee SSD's is compleet zinloos ... als je op één enkele SSD wil werken is 250 - 256GB normaliter voldoende, 500 - 512GB is ruim voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag reactie/suggestie op mijn samenstelling. Ik weet niet of ik de Windows 10 (OEM) uitvoering op de usb erbij moet nemen.

 

Wat is de beste keus, de OEM versie op de usb stick (€ 79,00) of een Retail versie?

 

17CL23: 17.3" mat Full HD-scherm met Core i5-6300HQ quad-core (2.3GHz, max. 3.2GHz)

Betere koelpasta voor de processor en de videokaart

8GB DDR3L (1866MHz), BTO Selected RAM

240GB Kingston SSDNow G2 Solid State (SSD) Disk, M.2 (SATA 3.0)

500GB 5400rpm 2.5 inch harddisk

DVD+/-RW speler en brander 8x - 12mm

Intel® Dual Band Wireless-AC 3165 M.2 (802.11ac 2.4/5GHz, 433Mbps) + Bluetooth 4.2

Verlicht QWERTY-toetsenbord (US International) voor de 17CL23 of 17CL70

Gratis proefversie Windows 10 Home, 30 dagen bruikbaar

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.