Ga naar inhoud

videokaart vervangen


Aanbevolen berichten

Hallo zit met oude computer met volgende hardware (zie bijgevoegd bestand)

 

Ik wil mijn grapische kaart eruithalen en vervangen door iets nieuwer om oude games en nieuwere (op lage settings) games te spelen

 

Ik had al gedacht aan deze

 

Zotac  ZT-71103-10L Nvidia Geforce GT730  2gb videokaart

of

Zotac videokaart Nvidia Gtx 750 1033Mhz Gddr5 2GB

 

of iets anders van 100 tot 170 eur , maar gaat een nieuwe kaart werken op mijn oude computer

 

Alvast Bedant

Groetjes Joel

 

 

 

 

 

 

aangepast door Asus
Tekstbestand verwijderd, Windowskey stond vermeld !
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi joeleken,

welkom op PC-Helpforum.be. ;)

Je topic werd verplaatst naar Aan- en verkoopadvies, zo blijft het forum overzichtelijk.

 

 

Kan je het onderstaande uitvoeren en de gevraagde link (GEEN tekstbestand dus ! ...) hier in je topic posten ?

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

geheugen vervangen door kingston hyper furyblack 16gb 13333 mhz was een set , wist niet dat ik maar 2 x 4 aankan . Werkt dit dan niet ?   Geheugen nu op 13 % aan het draaien terwijl vroeger op 55 % .

Ik ga bovenvermelde kaart nemen denk ik  , als de processor en moederbord niet te oud is

 

Bedankt voor de hulp en de snelle reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er viel me nog wat op in je Speccy-logje ... kan je nog eventjes het onderstaande uitvoeren en het resultaat ervan posten ?

 

Download 520c07ffc7e11-CrystalDiskInfo-Canned.pngCrystalDiskInfo naar het bureaublad (het downloaden begint automatisch een vijftal seconden nadat je op de link hebt geklikt !! ).

  • Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf.exe en klik vervolgens op OK.
  • Kies Nederlands en klik vervolgens op OK, nu wordt het programma uitgepakt in een nieuwe map op je bureaublad.
  • Plaats nu een vinkje bij de optie CrystalDiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.
  • Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies voor Als administrator uitvoeren.
  • Wanneer het programma geopend is, zal het gegevens van je harde schijf tonen.
  • Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
  • Wat is het resultaat van deze test? ... maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

56f809c972f84-CrystalDiskInfo.jpg

 

Aanvullende info over CrystalDiskInfo kan je bekijken in deze video.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.