Ga naar inhoud

Pagina verlaten ?


bernard

Aanbevolen berichten

Dit is het logje van de scan.

Heb je na het scannen ook op de knop verwijderen gedrukt?

Dan heb je normaal ook een logje met de naam AdwCleaner[C1].txt in de map C:\AdwCleaner.

Kan je dat logje ook eens plaatsen?

 

Als je dat logje niet vindt, doe dan de scan opnieuw en druk daarna op de knop verwijderen om het 2de logje te bekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb wel op verwijderen gedrukt , maar er stond wel in het vakje een rood kruisje .

Maar ik heb het voor de tweede keer gedaan , en dan krijg ik de melding dat er geen fouten zijn gevonden .

Waar kan ik eventueel AdwCleaner(C1).txt terug vinden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft het schermpje waar gevraagd wordt pagina verlaten die blijft.

De andere 2 heb ik nog niet weer gezien .

Kan ik ( als het klaar is ) al die koppelingen op bureaublad en c schijf van Adw en zoek exe en rsit gewoon rechts aanklikken en verwijderen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het probleem verband houdt met illegale activiteit van de gebruiker, stopt onze hulp.

Echt veel kunnen wij toch niet doen aan dit schermpje.

Het schermpje waar gevraagd wordt pagina verlaten, kan ook getoond worden op andere sites bij legaal gebruik.

Het tonen van die vraag is opgenomen in de html-code voor die pagina of de site en dat kan je als gebruiker niet veranderen.

Misschien door popups te blokkeren maar het is geen zekerheid.

 

Internet Explorer biedt een gemakkelijke, doch doeltreffende manier om pop-ups te blokkeren. Om pop-ups uit te schakelen open je de browser en ga je achtereenvolgens naar Opties en Internet-opties. Zodra het nieuwe venster zich heeft geopend, klik je vervolgens op Privacy om het hokje Pop-ups blokkeren aan te vinken. Als laatste klik je op OK om de gewijzigde instellingen op te slaan.

 

 

Je systeem is ondertussen wel opgeruimd van malware besmettingen en dat is toch ook al iets.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

 

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.