Ga naar inhoud

adres router


bkk

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Kan iemand me helpen aub?Ik geraak niet op het IP adres van mij router.Heb al van alles geprobeerd maar niks lukt.

 

Mijn netwerk is vannacht ineens van naam veranderd(naar naam van router) en is ineens ook niet meer beveiligd.Iik wil dit zo snel mogelijk weer beveiligen maar ik geraak niet op IP adres van mijn router.

 

Please help me.

 

Greetz,

 

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fcbbrugge en stegisoft,

 

Ik zal niet zo rap kosten maken bij Hans hoor..Het probleem ligt zeker en vast in een klein hoekje.

 

Mijn provider is Telenet.Modem is dus van Telenet.Ik heb deze al eens opnieuw opgestart maar geen resultaat.

Mijn router is een Linksys N600.Ook al eens opnieuw opgestart en gereset.Geen resultaat.Moet ik dan ook via Mijn Telenet iets proberen te doen?

Ik heb ook al naar Telenet gebeld maar daar kunnen ze me niet verder helpen.

Ik heb dus 3 problemen:

==>Waar is mijn beveiligd netwerk ineens naartoe?

==>Ik heb dus nog een netwerk maar op naam van mijn router en het staat open.Het lukt me dus ook niet om dit netwerk te beveiligen(via netwerkcentrum==>verbindingen==>eigenschappen van draadloos netwerk==>beveiliging).Lukt niet.

==>En ik geraak niet op het IP adres van mijn router.Heb het al gecheckt via CMD==>default gateaway 192.168.0.1.Ik krijg iedere keer de melding de pagina niet kan worden weergegeven.

 

Hopelijk kan deze info jullie wat verder helpen.

 

FCB olé ole!!!

 

Greetz,

 

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Ik kan je niet verder helpen,totaal geen kennis van Telenet!

Stegi..of iemand anders zal je verder helpen!

Succes verder met oplossen van je probleem ;)

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

 

En ik geraak niet op het IP adres van mijn router.Heb het al gecheckt via CMD==>default gateaway 192.168.0.1.Ik krijg iedere keer de melding de pagina niet kan worden weergegeven.

Dit moet je doen met kabel???

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal moet je zo doen:

 

Reset Dlink router en dat kanje doen door met een dun naaldje aan de achterkant in een dun gaatje te prikken tot de lampjes flikkeren.

Doe dat nog eens.

Dlink met kabel aan pc of laptop aansluiten en DCHP uitschakelen (is normaal gezien uitgeschakeld)

Dan Dlink loskoppelen van PC en netwerkkabel van Telenet modem naar aparte poort van Dlink aansluiten.

Dan zou je in principe internet moeten hebben.

 

192.168.0.1 kan je nooit doen want dat is Telenet modem ip adres.

Dlink is dat 192.168.1.1 als ik mij niet vergist

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.