Ga naar inhoud

SFC /scannow corrupt files


seane

Aanbevolen berichten

Een bios-update doe je maar als het nódig blijkt, zo niet dan laat je veiligheidshalve de bios maar zoals hij is. Nu, je hebt het zonder kleerscheuren gedaan dus is er geen probleem. Wees er in de toekomst echter voorzichtig mee. (wijze raad van Tante Kaat :) )

 

In je logje lees ik dat er geen verbinding met windows-update (en zo) kon gemaakt worden, maar ik vermoed dat je op 16/05/2016 16:56:06 je systeem afgesloten hebt?

 

En (dank je Mako voor de herinnering) :

a. zorg dat je een recent herstelpunt hebt

b. ga manueel en stuk voor stuk  die updates eens binnenhalen

 

enfin, voer dit eens uit:

 

Door mij dus: Je kan ook (opnieuw) een herstelpunt terugzetten en dan die updates stuk voor stuk manueel gaan binnenhalen en na elke update telkens te gaan kijken of je 'het terug krijgt' - zo komen we mogelijk de boosdoener op het spoor.

 

ps: dan even natuurlijk geen andere programma's gaan installeren - want het kan natuurlijk ook aan een nieuw-geinstalleerd programma liggen (terwijl we denken dat het aan de updates ligt)

 

Moest je met een van deze stappen niet goed weg weten vertel het maar.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.