Ga naar inhoud

websites en downloads laden niet of traag


Aanbevolen berichten

Ik heb een HP desktop pc die windows 10 draait en dit normaal zonder problemen. Ik heb altijd files en exe. bestanden zonder moeite kunnen downloaden, maar sinds enkele weken komt het voor dat als ik naar een website ga, deze blijft laden zonder resultaat. Ik stop dan het laden, en herlaadt terug, waarna de site zich laadt. Soms ontbreken foto's op de site. 

Programma's downloaden of files groter dan 20 MB moet ik in 4 keer doen. Eerst wordt er gedownload tot ongeveer 20% en dan stopt het. Als ik niks doe komt er na een tijdje "mislukt-Netwerkfout" op. Als ik de download annuleer en herlaadt, gaat dit verder tot 40% en dan stopt het. Ik annuleer en herlaadt, totdat de volledige download is gelukt. 

De fout moet aan bepaalde instellingen liggen op mijn pc, want mijn laptop Samsung werkt perfect via de wifi, ook de iMac van de dochter heeft geen problemen. De router is een BBox-3 van Proximus. 

Bijgevoegd enige logs die nuttig kunnen zijn.

Ethernet is niet te gebruiken, deze valt uit na enkele minuten, er is geen oplossing voor, zie hiervoor mijn vorige vragen. Ik heb dus wifi nodig. Ik typ dit op mijn desktop pc, dus in feite werkt de verbinding, zolang ik maar geen site moet laden of iets downloaden. Onlangs heb ik mijn geheugen opgewaardeerd van 4 naar 8 GB, dus dat kan het ook niet zijn.

Graag Uw advies..

Met vriendelijke groeten,

Luc

 

log.txt

sysinfo1.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update: ik ben steeds bezig op chrome, dus ik heb tot nu toe op aanraden van mensen die (denken) er iets van te kennen uit mijn omgeving, het volgende gedaan: 

1. uninstall van chrome, alles verwijderd op pc ook,

2. alle temp files gedeleted (%temp%),

3. chrome terug geïnstalleerd,

4. bookmarks terug in orde, maar alle extensies verwijderd, uitgezonderd adblocker.

 

Het probleem van blijven laden en niet kunnen downloaden is er nog steeds. Sommige sites laden vlug, maar de meeste hebben veel te veel tijd nodig. Heb een kleine file gedownload van 3MB en dat ging. Grotere files nog niet geprobeerd. Maar dus het laden van sites blijft een probleem. Nog iemand een idee?

groeten,

Luc

 

post-23950-0-87099800-1463042834_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luc, de ontleders van zo'n logjes zijn verwittigd, even geduld tot een van hen op het forum komt?

 

(wat wel bij me opkomt: je hebt 4 gig bijgestoken, ik veronderstel dat je gekeken hebt of die twee samengaan? ~eventueel het laatste er eens terug uithalen en kijken op je probleem blijft of ermee opgelost is?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik ga je RSIT logje behandelen:

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.

 

  •  

     

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

     

     

 

 

Zoek.exe uitvoeren

Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

 

 

  •  

     

  •  

     

  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.

     

     

  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

     

     

  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:

     

     

  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    firefoxlook;torpigcheck;emptyfolderscheck;deletechromelook;[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellExecuteHooks];r
    
    "{2FE8BE27-87FE-4DA8-ABBA-E6745D6E8712}"=-;r
    
    C:\WINDOWS\tasks\Update for Yandex Browser .job;f
    
    C:\Users\luc\AppData\Local\Yandex;fsstandardsearch;filesrcm;services-list;autoclean;startupall;
  • Klik nu op de knop "Run script".

     

     

  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).

     

     

  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.

     

     

  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

     

     

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luc, de ontleders van zo'n logjes zijn verwittigd, even geduld tot een van hen op het forum komt?

 

(wat wel bij me opkomt: je hebt 4 gig bijgestoken, ik veronderstel dat je gekeken hebt of die twee samengaan? ~eventueel het laatste er eens terug uithalen en kijken op je probleem blijft of ermee opgelost is?)

Beste Passer, de 2x4 GB geheugen zijn van hetzelfde merk en zijn compatibel met de pc. DDR3 geheugen, niets aan de hand. Toch doet dat niet veel aan de snelheid of zo van de pc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Je bent goed begonnen maar zoek.exe is nog niet klaar scan opnieuw met de volgende code en wacht tot je de melding krijgt om je pc te herstartyen (dat kan zeker evenduren dus neem de tijd ervoor)

firefoxlook;

torpigcheck;

emptyfolderscheck;delete

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellExecuteHooks];r

"{2FE8BE27-87FE-4DA8-ABBA-E6745D6E8712}"=-;r

C:\WINDOWS\tasks\Update for Yandex Browser .job;f

C:\Users\luc\AppData\Local\Yandex;fs

[-HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shellex\CopyHookHandlers\SurDocHook];r

{2FE8BE27-87FE-4DA8-ABBA-E6745D6E8712};c

chromelook;

standardsearch;

filesrcm;

services-list;

autoclean;

startupall;
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Het logje is nog niet compleet, heb je gewacht tot de melding dat je je pc moet herstarten?

Doe het weer opnieuw a.u.b. en wacht tot je de melding krijgt op je pc te herstarten ( dat kan meer als een uur duren)

Hier heb ik een handleiding staan Handleiding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.