Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik zit op ons vakantie adres foto,s te versturen met picasa /google

Op zich gaat dit prima , maar ik kreeg er eentje terug die niet te bezorgen was .

Nu gebruik ik gmail eigenlijk alleen als we met vakantie gaan ( anders outlook  2007  )

Nu blijkt dat er ik foto,s met picasa verzend , en ik type de eerste letter van het adres in dan

komen er een hele rij adressen die beginnen met de letter die ik getypt had .

Dus had ik er eentje verkeerd gekozen .

Mijn vraag is :   Hoe verwijder ik de verkeerde adressen uit de lijst die bij picasa naar voren komen

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ bernard

Ik stel voor die ambetante suggestie te verwijderen ui je contacten. Hoe je dat doet zie je hier in deze screenshot.

mvg

PS ik heb bewerkt want ik was de screenshot vergeten

PC Helpforum moderator bericht:
Om spam en andere problemen te voorkomen is de screenshot verwijderd, bevat o.a. e-mailadressen
aangepast door iEscape
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat Passer wil dacht ik ook even te doen , maar dat werkt niet .

Wat de volgende suggestie betreft , dat heb ik gevonden .

Alleen de adressen die ik in het schermpje van Picasa /contacten staan komen niet overeen met de contactadressen van

wat ik geprobeert heb .

In die van picasa /contacten staan de hele oude niet meer gebruikte adressen nog .

en die wil ik graag kunnen verwijderen

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ Bernard,

Wat #6 : Ik gebruik toch geen gevoelige info ? , want daar ben ik volgens mij wel alert op ?

Neen, u zeker niet  :top:

Bericht #6 is een reactie op bericht #3, waar Jonas een reactie heeft geplaatst met een screenshot met gevoelige info  (= nu reeds verwijderd).

Link naar bericht
Delen op andere sites

(even bij bericht §: vandaar dat bericht 3 begon met "@ Jonas" - was het voor jou bedoeld, dan zou er staan: @ Benard :) )

Sorry, maar 'k ging die link zelf eens nakijken en die ging dus nièt over wat jij bedoelde, maar over het verwijderen van aliassen (tweede of derde 'eigen' naam)

Maar probeer je cache van je browser eens te legen en dan opnieuw in te loggen bij gmail - mogelijk helpt dit?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb dit even bekeken , maar dit gaat mij even boven mijn petje ,

En dus durf ik dit niet te doen .

Ik heb de adressen nog eens bekeken , en het zijn er eigenlijk maar 3 stuks die ik wilde verwijderen

Dus komt het er op neer , dat ik mij daar dan wel mee kan leven .

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.130
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Vincent Steenhuis
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door RonW
      Ik heb onlangs een macbook pro aangeschaft ter vervanging van mijn windows laptop. Deze laptop werkte altijd in een netwerk met mijn windows 7 PC.  Nu ziet het netwerk mijn macbook wel maar als ik deze aanklik vraagt windows beveiliging om een gebruikersnaam en wachtwoord. Voor zover ik weet heb ik dit nooit ingesteld. het macbook ziet de windows PC ook maar krijgt geen verbinding. Wie o wie herkent dit probleem en kan mij hier mee helpen. 

• Door jupi
      Hey, op mijn pc met windows 7 kan ik mijn download map map wel zien staan maar ik kan er geen bestand uit openen.
      Wanneer ik een .exe downoad kan ik hem dus ook niet installeren. Naar dit mapje gaan in de verkenner lukt wel.
      Staat dan op C:\Windows\System32\config\systemprofile\Downloads en daar zie ik dus alles staan maar open geeft foutmelding in de trend van systeem kan map niet vinden.
      Downloaden doe ik met chrome als dat iets zou uitmaken maar denk dat zelf niet want ik zie ze wel staan.
      Alvast bedankt voor de hulp!
    • Door Ine_13
      Hey, 

mijn broer (met een handicap) had een laptop gekregen, en heeft deze helemaal omzeep geholpen waardoor we genoodzaakt waren om er een nieuwe Windows op te zetten. We hebben er Windows 7 op gezet, maar dit wil nu niet opstarten. Ik geraak wel in het bootmenu en alle andere ‘f-menu’s’. Een nieuwe windows 10 cd wilt ook niet installeren over de Windows 7. Is er een mogelijkheid om windows 7 van de harde schijf te krijgen zonder dat we echt Windows moeten opstarten (want dit lukt niet).
    • Door N1bby
      Hey beste mensen,

Zoals de titel zegt heb ik al even problemen met men ouwe pc die willekeurig vastloopt. Het scherm freezed willekeurig en ik kan niets meer doen buiten de pc te herstarten.
      Soms wilt hij helemaal niet meer opstarten. Enkel in veilige modus lukt het nog om de pc aan de praat te krijgen zonder te crashen.

Er is ook is een berichtje opgekomen bij het opstarten dat er een bleu screen was met code 116. Op het internet vond ik wat informatie dat het met de grafische kaart te maken had.
      Ik heb dan de drivers proberen updaten maar dat heeft helaas niet geholpen.

Ik heb ook een systeemherstel geprobeerd maar dat bracht ook niets op.

Specs : -Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
                 - Core i7 920
                 - Intel x58 chipset
                 - NVIDIA GeForce GTX 750 Ti
                 - 12 GB ram
                 - 931GB Seagate ST31000528AS ATA Device (SATA)    
                   232GB Western Digital WDC WD2500JD-00HBB0 ATA Device (SATA)    
                   931GB SAMSUNG HD103UJ ATA Device (SATA)

Hopelijk kan hij nog hersteld worden. Ik gebruik hem vooral voor muziek te producen en het zou zonde zijn dat ik allemaal mijn werk kwijt ben :/

Dankuwel

• Door OSpengler
      Hoi allen,

Allereerst bedankt voor het lezen van mijn bericht - ik neem aan dat jullie voornamelijk pestprobleemjes krijgen. Dat is uiteraard bij dit bericht ook het geval ;). 
      Context: mijn vaders computer zit met een probleem, bij het zoeken van de oplossing kan ik op mijn eigen computer wel dingen installeren en via USB over brengen, maar de meeste programma's op zijn computer werken niet.
      Probleem: indien ik msconfig en cmd.exe (als administrator) probeer uit te voeren alsook antivirus programmas probeer in te schakelen (momenteel uitgeschakeld) dan krijg ik foutmeldingen. Deze zijn: "kan opgegegeven procedure niet vinden" wanneer ik iets als administrator probeer uit te voeren. Indien ik Kaspersky bijv. (waar ik vermoed dat een probleem zit) probeer aan te zetten krijg ik het bericht "fout met rundll32.exe, Kan de toepassing niet correct starten (0xc0000142)". Indien ik bij Windows Defender de uitgeschakelde antvirussen (bijv. Avira of Anti Malware Bytes) probeer in te schakelen doet ie niets, ook geen foutmelding. Als ik Windows in veilige modus probeer te runnen dan krijg ik een foutmelding met de 'X' partitie. 

Bijgaand heb ik een hijack log toegevoegd. Hierbij krijg ik echter de melding dat Hijackthis geen toegagng had tot C:\Windows\System 32\Drivers\etc\hosts.

Als iemand enig idee heeft hoe ik dit dien aan te pakken dan hoort ik dat graag!

(logje verwijderd: zie volgende post)

• Nieuwe aanmaken...