Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

nixxus

Helderheid aanpassen werkt (nog steeds) niet

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik weet dat er al veel onderwerpen zijn die over de helderheid aanpassen gaan, maar deze kunnen mij jammer genoeg niet helpen.

Sinds ik Windows 10 opnieuw heb geïnstalleerd kon ik de helderheid niet meer aanpassen. Niet via de FN-knoppen en ook niet via de schuifbalk. Als ik bij Apparaatbeheer naar Beeldschermadapters ga en bij mijn 'AMD Radeon HD 6300M Series' op 'stuurprogramma's bijwerken' klik, wordt mij verteld dat het meest recente programma al is geïnstalleerd. Wanneer ik op de website van Acer kijk (http://www.acer.com/ac/nl/NL/content/drivers) en mijn laptop type Acer Aspire 7741G intik, komen enkel oudere versies van drivers tevoorschijn en zelfs geen enkele die iets met het beeldscherm te maken heeft.

Heeft iemand andere oplossingen voor mij? De helderheid lijkt nu op 0% te staan en het scherm is nauwelijks te lezen.

Alvast bedankt,
    Nick

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.985
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      NDB
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door robin2623
        Hallo allemaal ,

Ik zit met een probleem , ik heb sinds kort een hp elitebook 850 g3 , maar als ik mijn laptop afsluit en hem een tijdje erna terug opstart staat de helderheid erg laag ( bijna niet te lezen ) , al vanaf het inlogscherm staat hij zo laag , lijkt zelfs net alsof de laptop uitstaat maar als je heel goed kijkt zie je dat hij aanstaat maar de helderheid super laag.

Iemand een idee wat dit is en hoe ik dit kan oplossen? 
        alvast bedankt !
      • Door martijn3293
        Hallo allemaal,

Eerst even zeggen dat ik een leek ben met computertermen etc.

Ik heb een DELL Inspiron 15 5000 Series.
        Gisteren heb ik mijn laptop van Windows 8.1 geupgraded naar Windows 10. Nu kan ik de helderheid van mijn beeldscherm niet meer aanpassen. Dit lukt niet meer met de toetsen op mijn toetsenborg. Ook lukt dit niet bij de instellingen op de laptop zelf, hier kan ik nergens een schuif regelaar voor gebruiken. Bij batterij instellingen kan ik ook nergens de helderheid aanpassen. Kan iemand mij hiermee helpen?

Als ik mijn laptop opstart, krijg ik ook telkens opnieuw een runDLL error. Deze komt 3 keer tevoorschijn. Heeft dit misschien ermee te maken? Ik heb voor dit probleem op youtube allerlei filmpjes gekregen, maar ik krijg het niet weg.

Alvast bedankt.

Groetjes
        Martijn
      • Door Corinaal
        Hallo
        Ik wil mijn laptop (emachines E725 ) gaan gebruiken voor school. M
        Voorheen kon ik met het FN knopje en pijltje naar links of rechts mijn helderheid aanpassen, nu dus niet meer.
        Voor het geluid werkt het FN knopje nog wel, dus daar kan het niet aan liggen.
        Na wat gespeur kwam ik uit op dat je via het windows mobiliteits centrum zo'n schuifbalke moet hebben, maar die heb ik dus niet....
        Wat kan ik doen?
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.