Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Ik heb een Archos Platinum 50 die draait op Android 4.1.2. Wanneer ik de telefoon uit de stand-by stand gaat, dan krijg ik gekleurde strepen verticaal over het scherm. Verder doet hij het wel gewoon normaal wanneer ik het toestel (opnieuw) opstart, maar alleen vanuit stand-by stand krijg je dit.

Fabrieksinstellingen terug gezet, cache verwijderd en ook de laatste beschikbare Android versie geïnstalleerd. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast

Heb je je gsm al eens laten vallen? En zo ja, zijn de problemen daarna begonnen?

Bedankt trouwens voor de foto, dan zien we meteen wat je bedoelt.

aangepast door jonasthegamer

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast

Micheal, kan je aub anwoorden op het berichht? ALvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.984
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Sven Onderbeke
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door dreivilo47
        Ik wil overstappen van een iPhone SE naar een Xiaomi Mi A2 Lite (Dual Sim 32GB Zwart).  Laatstgenoemde Android smartphone is al gekocht.
        Reden van overstap: de (zwakke) batterij van de iPhone SE (1624 mAh).  De Xiaomi Mi A2 Lite beschikt over een 4000 mAh batterij.

Alle apps die ik op m'n iPhone SE heb staan, heb ik gedownload op m'n Xiaomi Mi A2 Lite.  Indien niet aanwezig in de Play Store, heb ik voor een gelijkwaardig alternatief gekozen.

Daarbij heb ik de volgende stappen (en/of vragen):
        01) "iMessage" en "FaceTime": Voor de zekerheid heb ik "iMessage" en "FaceTime" uitgezet op de iPhone SE.  Anders ontvang je op je nieuwe Android toestel geen smsjes meer, heb ik ergens gelezen.  Klopt dit?

02) Mail accounts: Alle mail accounts die ik op de iPhone heb, zijn ingesteld op de Xiaomi (Gmail app).

03) Instellen backup (Google Drive?): Hoe stel ik de backup op de Xiaomi Mi A2 Lite in zodat er van alles een backup gemaakt wordt zoals de iPhone SE dat doet?  Gebeurt die backup automatisch of dient die manueel te gebeuren?

04) Notities: Al m'n notities (iPhone) staan in de iCloud.  Deze wil ik graag hebben op m'n Xiaomi, zodat ik ze kan bewerken.  Welke notitie-app kan ik best gebruiken?  Worden de notities dan opgeslagen in Google Drive?  En hoe kan ik de notities overzetten?

05) Contacten: Beide smartphones werken met een nano-simkaart.  Staan de contacten (nr + naam) op de simkaart of niet?  Indien niet, kan ik best de app "Copy My Data" op beide devices installeren om de contacten van de iPhone naar de Xiaomi te kopiëren, denk ik.

06) Sms-berichten: Hoe zet ik de sms-berichten van de iPhone over naar de Xiaomi?

07) WhatsApp: Hoe zet ik de chatgesprekken van de iPhone over naar de Xiaomi?  Inclusief foto's en video's.

08) Foto's en video's: Volgens mij, kan ik hier best de app "Copy My Data" voor gebruiken.

09) Kalender: Volgens mij, kan ik hier best de app "Copy My Data" voor gebruiken.  De standaard kalender (agenda) gebruiken of iCalendar iOS 13?

10) En dan als allerlaatste: De simkaart van de iPhone naar de Xiaomi verplaatsen.

Zijn bovengenoemde stappen correct?  Of ben ik iets vergeten?  Graag feedback.  Alvast op voorhand bedankt voor de tijd en moeite.
      • Door lucderoeck
        Ik heb de gewoonte om tijdens vrije momenten via mijn samsung tab A op het internet pdf files te downloaden. Later verbind ik er een usb stick aan (32gb) om de files ook daar op te slaan. Dat gaat probleemloos. Geen foutmeldingen. Ik sluit die stick dan later aan op een usb ingang op mijn desktop pc hp compaq -een oud beestje maar hij werkt nog- en dan wordt de stick wel herkend, maar de pdf files zijn nu ineens TXT files geworden met O bytes inhoud. Ik heb er Linux Mint 18 op staan -niets anders- en dat werkt allemaal goed, dus waaraan ligt het?
        Graag Uw advies.
        Mvg
      • Door Lizanne Jakobs
        Ik heb een Lenovo tab 4 10 tablet gekocht en kids accounts aangemaakt voor mijn kinderen. Nu wil ik het kids account van mijn zoontje zo instellen dat ik zelf ook vanuit Google Play apps kan downloaden naar zijn account. Maar wat ik ook probeer, ik kan zijn account niet meer aanpassen, alleen hoe lang hij schermtijd krijgt, maar niets meer. Hoe los ik dit op? Ik kan wel apps toevoegen op mijn eigen profiel maar daar dat is niet wat ik wil.
      • Door -Henk-
        We hebben op mijn PC , de PC van mijn vrouw ,mijn smartphone en de smartphone van mijn vrouw de Google agenda geïnstalleerd staan. De agenda is zowel door mijn vrouw als ik  te gebruiken is met onze verschillende accounts. Sinds een paar dagen heeft mijn vrouw een nieuwe Smartphone  Een Nokia 5.  De verschillende apps lieten zich met haar google account makkelijk overzetten. Ook de agenda-app.
        Helaas is er met de synchronisatie van agenda app iets mis. De afspraken t.m juni j.l. zijn keurig overgenomen maar vanaf die tijd niet meer. Ook een nieuwe afspraak die ik via mijn PC of Smartphone in de agenda zet, komt niet op de Nokia terecht. Andersom: Een afspraak die ik op de Nokia in de Agenda zet, komt wél op mijn PC. Wat zou er aan de hand kunnen zijn en hoe los ik dit op.
      • Door dreivilo47
        Is het mogelijk om Windows programma's op een Android tablet te laten draaien?
        Ik vertrek nl. zaterdagavond op vakantie en neem m'n Asus tablet mee.
        Het zou dan handig zijn als ik een Windows programma op die tablet kon laten draaien.
        De tablet is een Asus ZenPad 8.0 (Z380M) met Android erop.
        Alvast op voorhand bedankt voor jullie tijd en moeite.
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.