Ga naar inhoud

Zeer hardnekkige malware


Aanbevolen berichten

Hi!

Ik ben nieuw hier en ik reageer op deze topic omdat ik ook hetzelfde probleem heb. Of is het de bedoeling om een eigen topic starten?

Het probleem: mijn internet is super traag geworden en ik krijg ongewenste advertenties, pop-ups en google chrome opent allerlei ongewenste tabbladen van websites. Onderin de Google chrome browers zie ik 'host vastellen' en andere rare teksten.  

Ik heb zelf wat dingen gedaan, ik ben een leek op dit gebied eerlijk gezegd. Dus ik heb wat instructies gevolgd. 
- heb gescant met Malwarebytes, dit programma heeft een aantal verdachte bestanden gevonden (zie malwarebytes bestanden printscreen). 
- zoek.exe uitgevoerd wat hier is gesuggereerd (zie zoek-results.txt) 

Kan iemand mij helpen en kijken naar onderstaande bestanden of het probleem nu verholpen is?

Gr,

Sofia 

malwarebytes bestanden printscreen.PNG

zoek-results.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,.

 

Ik heb je even een eigen topic gegeven dat blijft overzichtelijker.

Je moet niet zomaar zoek.exe gebruiken die is script gebonden.

 

Download de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.