Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


    Aanbevolen berichten

    Hallo,

     

    Sinds kort is er een virus op mijn laptop aanwezig die ik niet weg krijg met een de gewone antivirussoftware (bitdefender). Wanneer ik op het internet zit te surfen wordt er soms ongewenst een webpagina geopend. Mijn antivirus blokkeert de pagina wel. Het gaat hier onder andere over: http://giraffetraffic.com/. In de bijlage vind je alvast een logje van de HijackThis tool. 

    hijackthis.log

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    In dit logje is weinig te zien. Daarom gaan we een andere tool inzetten die ons meer informatie zal verschaffen.

     

    Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

    Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
    hier bekijken.

    Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

    • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
    • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

    RSIT Logbestanden plaatsen

    • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
    • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
    • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

    De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken.

     

     

     

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

    Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

    • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
    • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
    • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
    chromelook;
    firefoxlook;
    emptyfolderscheck;delete
    emptyclsid;
    installedprogs;
    standardsearch;
    autoclean;
    chrdefaults;

     

    • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
    • Klik nu op de knop "Run script".
    • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
    • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
    • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

    Zoek.exe logbestand plaatsen

    • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
    • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
    Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

    De download start automatisch na enkele seconden.

    • Sluit alle openstaande vensters.
    • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
    • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
    • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
    • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
    • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

    Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
    Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

    Logbestand plaatsen

    • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
    • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

    Meer informatie vind je in de handleiding.

     

    aangepast door kweezie wabbit

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Mooi zo.

    Dan mag je onderstaande ook nog uitvoeren.

     

    Download MVPS Hosts.
    Unzip het programma naar een door u bepaalde locatie.

    Klik op mvps.bat en kies voor “uitvoeren” om mvps.bat op te starten (*).
    Druk op een toets om door te gaan.
    Van het bestaande bestand HOSTS op de standaardlocatie C:\windows\system32\drivers\etc wordt een backup gemaakt met de naam HOSTS.MVP

     

    Dan wordt het bestand vervangen door de actuele MVPS Hosts-versie.

    (*) Gebruikers van Windows Vista en later moeten rechtsklikken op mvps.bat en kiezen voor ”uitvoeren als administrator” om mvps.bat op te starten.

     

    Hou het even in de gaten en laat dan weten of onze acties resultaat hebben gehad.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Alle besmettingen zijn nu opgeruimd.

    Die laatste actie was om de popup van de ongewenste pagina's op te lossen omdat die niet altijd door een besmetting worden veroorzaakt.

    Hou het even in de gaten of je nog van die ongewenste pagina's voorgeschoteld krijgt.

    Als je ze toch nog krijgt, probeer dan eens een andere browser dan Chrome (Internet explorer bvb) en kijk of je het dan nog hebt.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

    • Welkom op PC Helpforum

    • Leden statistieken

      • Aantal leden
        39.240
      • Meeste online
        1.622

      Nieuwste lid
      Bird1973
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

      • Door Anja1960
        Hoi,
         
        Mijn laptop is redelijk traag geworden bij het opstarten en ook bij het surfen, is al even geleden dat er naar gekeken is.
        kunnen jullie misschien eens kijken?
         
        Alvast bedankt
         
        Gr.
        Anja
         
      • Door IDEFIX
        Bij het opstarten van mijn PC verschijnt er in en korte flits een zwart vakje op mijn bureaublad. Het gaat zo snel dat ik onmogelijk kan zien wat het is. Ken iemand dit?
      • Door Vin
        Goedendag.
         
        Gisteren was ik een youtube video aan het bekijken, waarna ik door de reacties scrollde en een reactie zag van iemand met de tekst "free gift card" met een link erbij. Ik vertrouwde het niet direct, maar zag dat de reactie 133 upvotes had gekregen en reacties op het bericht meldden dat het werkte. Stom dat ik ben, toch op de link geklikt, gekozen voor een ebay gift card, waarna ik een balkje vol zag lopen met de boodschap "connecting". Toen het balkje op ongeveer 20% vol zat toch de website weggeklikt omdat ik het niet vertrouwde. Ik vrees dat het toen al te laat was. Enkele minuten later begon internet te haperen, maar na een connectie test bleek internet goed te zijn en lag de oorzaak dus ergens anders. Tevergeefs probeerde ik nog een scan met AVG anti-virus programma te doen, maar op 5% bleef deze hangen en toen heb ik de uitknop ingehouden tot mijn laptop uit ging. Hierna startte deze niet meer op:
         
        Ik kan nog wel bij de BIOS, maar zodra dat venster voorbij is knippert links bovenin een liggend streepje (welke normaal na enkele seconde wordt opgevolgd door het opstarten van windows, maar nu dus niet meer) en verdwijnt deze na een tijdje. Dit wordt gevolgd door een volledig zwart scherm, wat weer gevolgd wordt door een paar harde piepen (vergelijkbaar met de enkele piep als de pc aangaat) achter elkaar. Zodra de piepen ophouden staat er "Windows failed to start. Insert windows installation disc and restart your computer".
         
        Op mijn laptop staat windows 7 home premium geinstalleerd (het betreft een acer aspire 5750g). Ik had toevallig een windows 8.1 installatie cd liggen, en geprobeerd de bios te veranderen met prioriteit op de disc-drive met dus de windows 8 cd, en via daar een systeemherstel te doen. Echter na het kiezen voor systeemherstel staat er iets dat ik een versie moet kiezen en opnieuw moet opstarten, maar die optie verschijnt natuurlijk niet en wordt deze hele "loop" herhaald. Hierna gekeken voor een recovery via USB, maar bij het invoeren van mijn productcode op de microsoft website voor de download kreeg ik de melding dat het een OEM versie betreft en ik contact op moest nemen met de fabrikant van de laptop. Na wat verder zoeken kwam ik uit op de disc-to-disc recovery van Acer (welke wél toegankelijk is), echter staan er een hoop foto's en documenten nog op de laptop die ik niet kwijt wil. Bij de erecovery management van acer krijg ik de keuze uit een volledige fabrieksherstel (met dus verlies van al mijn documenten etc), óf een herstel van het besturingssysteem waarbij al mijn bestanden op C/:backup worden gezet met de tekst erbij: This does not affect virusses or malware. Die laatste optie heb ik dus (denk ik) niks aan.
         
        Ik heb zelf het idee dat het falen van de HDD een gevolg is van de link die ik aan heb geklikt, maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik hoop dat iemand hier mij erbij kan helpen.
      • Door Ruki1812
        Hallo, 
         
        mijn game pc valt soms plots zomaar uit, zonder reden... heb zelf al geprobeerd er aan te sleutelen en een andere Windows 10 geïnstalleerd, maar niets helpt. Heeft er iemand een oplossing voor dit eigenaardig probleem? Ligt dit aan een onderliggend virus?? Of eerder aan het feit dat hij steeds
        oververhit raakt en daarom zichzelf uitschakelt? In dat geval zou ik per ongeluk iets aan de instellingen moeten hebben veranderd, zou niet anders weten
         
        in ieder geval,
         
        grts
      • Door Sennahoj
        Hallo,
         
        bij het gebruiken van Google Chrome krijg ik elke keer vervelende websites die zich zelf automatisch openen in een ander tabblad.
        Het zijn irritante reclame (porno) sites. 
        Ik heb BullGuard als virusscanner echter die filtert dit niet (of ik doe iets niet goed met de instellingen).
        Wie o wie kan mij ondersteunen met hoe ik dit kan oplossen?
         
        Ik heb onderstaand reeds een Hijackthis logje toegevoegd.
         
        Alvast bedankt voor de hulp.
         
        mvg Han
         
        Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
        Scan saved at 10:25:59, on 11-3-2017
        Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
        MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.14393.0000)
        CHROME: 56.0.2924.87
        Boot mode: Normal
        Running processes:
        c:\program files\bullguard ltd\bullguard\Files32\Spamfilter\LittleHook.exe
        C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
        C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\CLMLSvc.exe
        C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD8\PDVD8Serv.exe
        C:\Program Files (x86)\Ask.com\Updater\Updater.exe
        C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
        C:\Users\Gebruiker\Downloads\HijackThis.exe
        R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Preserve
        R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
        R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/
        R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
        R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
        R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
        R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
        R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = 
        R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = 
        R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
        R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
        R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = 
        F2 - REG:system.ini: UserInit=
        O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
        O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
        O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
        O2 - BHO: Ask Toolbar BHO - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll
        O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
        O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll
        O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
        O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\CLMLSvc.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GoShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\6.0"
        O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePDRShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerDirector\7.0"
        O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl8] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD8\PDVD8Serv.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [PDVD8LanguageShortcut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD8\Language\Language.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePPShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerProducer\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerProducer" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerProducer\5.0"
        O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\YouCam\2.0"
        O4 - HKLM\..\Run: [ApnUpdater] "C:\Program Files (x86)\Ask.com\Updater\Updater.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
        O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Google\Update\1.3.32.7\GoogleUpdateCore.exe
        O9 - Extra button: Report to BullGuard - {27FD17FB-CF63-486b-B2BE-8D8781CBEA01} - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\Files32\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIE.dll
        O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
        O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
        O16 - DPF: {1FEC8B6F-250A-4293-B12C-67A7EF0B758A} (sIKN Speler) - http://www.kerkomroep.nl/ocx/sIKNPlayer.cab
        O16 - DPF: {20A60F0D-9AFA-4515-A0FD-83BD84642501} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab56986.cab
        O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
        O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
        O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
        O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
        O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
        O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
        O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
        O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
        O23 - Service: Bonjour-service (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
        O23 - Service: BullGuard Behavioural Detection (BsBhvScan) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardBhvScanner.exe
        O23 - Service: BullGuard Network Scanner (BsNetworkScanner) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardNetworkScanner.exe
        O23 - Service: BullGuard scanning service (BsScanner) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardScanner.exe
        O23 - Service: BullGuard update service (BsUpdate) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
        O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
        O23 - Service: Google Updateservice (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
        O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
        O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
        O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
        O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
        O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvvsvc.exe (file missing)
        O23 - Service: Online Games Manager (ogmservice) - RealNetworks, Inc. - C:\Program Files (x86)\Online Games Manager\ogmservice.exe
        O23 - Service: Rezip - Unknown owner - C:\windows\SysWOW64\Rezip.exe
        O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\CyberLink\Shared files\RichVideo.exe
        O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
        O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files (x86)\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
        O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
        O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
        O23 - Service: Update service - Popcorn Time - C:\Program Files (x86)\Popcorn Time\Updater.exe
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
        O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
        O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
        O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
        O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
        O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
        O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
        O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
        --
        End of file - 11229 bytes
         
    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.