Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Robstah0

Probleem met nieuw scherm

Aanbevolen berichten

Beste

Onlangs heb ik mij een nieuw beeldscherm aangekocht de ASUS PG279Q. Het scherm is aangesloten met een Display Port kabel en mijn gpu is een GTX 980.

Nu is mij opgevallen dat aan de linkerkant van mijn scherm soms een boord tevoorschijn komt die nie reageert zoals de rest van mijn scherm. Deze border is maar enkele pixels breed en lijkt alsof hij ietsje meer naar boven zit dan de rest van mijn scherm. 

Deze border verschijnt random en is te zien op bureaublad, games, youtube, browser,...

Aan het scherm zelf kan het al zeker niet liggen. Het eerste scherm van dit type had een dode pixel en ben ik dus gaan omruilen. En ook op dit scherm heb ik juist hetzelfde probleem.

Als bijlage vind u ook 2 foto's waar het probleem hopelijk duidelijk genoeg te zien is.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? 

Dank bij voorbaat

Aäron 

13647086_10206683342031565_354326634_o.jpg

13902008_10206683345031640_1245274422_o.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op ‎31‎-‎7‎-‎2016 om 17:43, Robstah0 zei:

had een dode pixel en ben ik dus gaan omruilen. En ook op dit scherm heb ik juist hetzelfde probleem.

tja, had dat eerste scherm ook een extra border of heeft dit tweede scherm ook een dode pixel??

terzake:

- zijn de drivers van je videokaart oké en in staat dit scherm via deze poort aan te sturen?

- al andere kabel geprobeerd?

- al geëxperimenteerd met de meegeleverde software en de menuutjes van het scherm zelf?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.794
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Irene Browne
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door hpPhilip
      Hallo iedereen,
      sinds een dikke week heb ik problemen met de tekst die, al dan niet, verschijnt op mijn scherm tijdens het gebruik van internet (browser?).
      Bij gewone programma's (word, excel, verkenner, enz.) heb ik dat probleem niet.
      In de bijlage kunnen jullie zien wat mijn probleem is.
      Alvast bedankt voor jullie, hopelijk nuttige, feedback.
      Mvg Philip
      Schermproblemen.docx
    • Door oscarvdbos
      Goedendag, ik heb sinds 2 dagen last van een flikkerend beeldscherm. Ik heb mn pc al op een andere monitor aangesloten maar het probleem ligt niet bij mijn monitor. Ook heb ik mijn videokaart in een andere poort gestopt van mijn moederbord en het probleem was er nog steeds, naar mijn mening zou het dus aan mijn videokaart kunnen liggen. Ik heb gisteren een nieuwe videokaart aangeschaft en deze in mijn pc gezet, tot mijn verbazing deed mijn pc precies hetzelfde wat hij met de oude videokaart ook deed. Het ligt dus niet aan mijn videokaart.... heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn en wat voor oplossingen er zijn? 
      Hier onder heb ik een video gestuurd van hetgene wat mijn pc doet
      Groetjes  
      4585D0FF-BAB1-4C29-8974-6CA4AB15157A.MOV
    • Door travor
      Beste,

in onderstaande tabel vindt u de gegevens van mijn laptop.

Ik vroeg me af of ik in dit geval 2 schermen kan aansluiten op de mini displayports en terwijl mijn laptop scherm nog gebruiken.
      Eventueel zelf nog een 3e scherm via hdmi aansluiten?
      ik heb dus 1 x hdmi en 2x mini displayport.
      Zijn er eventueel andere mogelijkheden?

Alvast bedankt;

• Door winlouis
      Beste, ik heb deze laptop een lange tijd niet meer gebruikt. Als ik de laptop opstart krijg ik op het scherm "TOSHIBA LOADING INNOVATION" en dan gaat het beeld over naar een zwart scherm met in een blauwe kader, "ENTER PASSWORD". Ik kan mij het juiste Paswoord niet herinneren. Als ik het paswoord invoer dat ik voordien altijd gebruikt heb krijg ik op het scherm, in een witte kader, "SETUP WARNING" en daaronder, "INVALID PASSWOD" daaronder in een zwart kadertje staat er dan, CONTINUE" Als ik dan op "ENTER" druk krijg ik opnieuw in het blauwe kadertje, ENTER PASSWORD" Als ik dan de toots, F2 of F12 en ENTER indruk, schakelt de Laptop opnieuw uit naar het zwarte scherm. Ik heb wel de 3 CDrom's nog, die bij de aankoop van de Laptop zijn bijgeleverd, maar de schuif voor de CDrom's te plaatsen gaat ook niet meer open. Mijn Laptop is een "TOSHIBA" Model SATELLITE L500-1R3. PROGRAMMA- Windows 7 Home Premium 32bit. Product Key: VERWIJDERD!!!. Ik heb, toen het nog toegelaten was gratis over te schakelen naar Windows 10, de programmatie uitgevoerd, er moet dan iets misgelopen zijn zodat ik nu de laptop niet meer kan opstarten.
      Is het mogelijk mij een oplossing door te mailen, aub. Met dank bij voorbaat. Eigenaar van de laptop xxxxxx. Contactpersoon voor het probleem op te lossen, Vriend/Gebuur.
      Met vriendelijke groeten.
      Buyl Herwin Louis.

(naam eigenaar ook maar gewist - Passer)
    • Door Simon Vanhove
      Goededag
      Ik heb een witte streep op mijn computer scherm.
      Het is niet zichtbaar met donkere beelden maar als het beeld lichter wordt dan is het extreem zichtbaar.
      Dus heb ik een laag kwaliteit foto genomen voor het probleem te tonen.
      Het is de witte streep op de foto.
      Persoonlijk denk ik dat het een soort van krak is maar toch vraag ik het aan het internet voor de zekerheid.
      En ik weet niet als er regels zijn bij bepaalde topics dus sorry op voorhand.
      Allersins dankjewel voor mijn post te lezen en ik hoop voor binnenkort iets te horen.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...